Eftersnack: Tüskland/Japan träff i Katrineholm 19 maj 2012

_Johannes
21 maj 2012 · 383 Inlägg

armen skrev:

_Johannes skrev:

armen skrev:
de va en utav dem roligaste träffarna jag har varit på... FAST !!! är min bil så jävla ful ? inte en bild på den hahahaha !!! har någon filma skulle jag vilja ha de... eller bilder... MVH

Kul o höra! Kan säga att jag diggar din s13 stenhårt:) brukar kolla in den på dom träffar du är påwink kan ha nån dålig bild, ska kolla, om de va du som sladda i rondellen kan jag kanske ha en liten filmsnutt men det kanske inte var du:P

TackaR de va en utav dem finaste kommenten på länge ska skriva ut och rama in wink HEHE !!! jo de va jag som var i rondellen... tongue MVH

Haha varsågod smile har vart din hemliga beundrare cool ska kolla hur filmen vart tror de vart skit. tongue men riktigt snyggt kört! big_smile

Gillar du japanska bilar?
Kolla in vår facebook sida: http://www.facebook.com/DropTopSquad
Toyota JZX100 Mark II "Tourer V" (1998)
Najs
21 maj 2012 ·

armen skrev:

_Johannes skrev:

armen skrev:
de va en utav dem roligaste träffarna jag har varit på... FAST !!! är min bil så jävla ful ? inte en bild på den hahahaha !!! har någon filma skulle jag vilja ha de... eller bilder... MVH

Kul o höra! Kan säga att jag diggar din s13 stenhårt:) brukar kolla in den på dom träffar du är påwink kan ha nån dålig bild, ska kolla, om de va du som sladda i rondellen kan jag kanske ha en liten filmsnutt men det kanske inte var du:P

TackaR de va en utav dem finaste kommenten på länge ska skriva ut och rama in wink HEHE !!! jo de va jag som var i rondellen... tongue MVH

Skrytos armen ;-) haha ;-)

MJSudden
21 maj 2012 · 172 Inlägg

Bilder från träffen...
Har 31 bilder kvar att fixa till men nu, sova  smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=35519

Senast redigerat av MJSudden (21 maj 2012)

Bimmers of Sweden CREW
Putteliten
21 maj 2012 · 9 079 Inlägg

Är min Audi så pass ful att ingen tog kort på den??

Fritzeen
21 maj 2012 · 360 Inlägg

Med tanke på "efterfesten" Var det någon som hade koll på trafiken från båda riktningarna?

When people risk their lives, shouldn't it be for something very important?
Michkijn Tangentbordsriddare
21 maj 2012 · 1 825 Inlägg

Fritzeen skrev:
Med tanke på "efterfesten" Var det någon som hade koll på trafiken från båda riktningarna?

Den kontrollerades någorlunda cool

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
JDM
21 maj 2012 · 24 Inlägg

Helt klart en av de bästa träffarna jag varit på!
Sjukt mycket fina bilar. Nästa gång så får ni nog ta en större parkering!
Vore kul om det var någon träff i sthlms området nästa gång annars tongue

Gc8 Lackerare
21 maj 2012 · 587 Inlägg

Fritzeen skrev:
Med tanke på "efterfesten" Var det någon som hade koll på trafiken från båda riktningarna?

vavava "efterfest" hmm synd att man missa va ganska sugen :

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
__AleXx_ oijoij-society.com
21 maj 2012 · 774 Inlägg

Inte för att vara sådan, men eftersom man inte får snacka om race. Så är de väl rätt uppenbart vad efterfest innebär, tror tyvärr inte att moderatorerna är så dumma som ni tror haha! big_smile

Michkijn Tangentbordsriddare
21 maj 2012 · 1 825 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Inte för att vara sådan, men eftersom man inte får snacka om race. Så är de väl rätt uppenbart vad efterfest innebär, tror tyvärr inte att moderatorerna är så dumma som ni tror haha! big_smile

Vi får ta och kalla det för födelsedagskalas istället cool

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
__AleXx_ oijoij-society.com
21 maj 2012 · 774 Inlägg

Michkijn skrev:

__AleXx_ skrev:
Inte för att vara sådan, men eftersom man inte får snacka om race. Så är de väl rätt uppenbart vad efterfest innebär, tror tyvärr inte att moderatorerna är så dumma som ni tror haha! big_smile

Vi får ta och kalla det för födelsedagskalas istället cool

Fest hos Mange funkar alltid annars. roll


Skämt åt sido, riktigt trevligt träff med bra väder! smile

Hatar att göra "reklam" men dragit upp en träff där jag såg en hel del bilar på denna träff som skulle passa in i.

Kawabe Avstängd
21 maj 2012 · 8 Inlägg

Om ni har eventuella frågor om något som berör träffen som inte är lämpligt att skriva här så,
PM'a mig.

Senast redigerat av Kawabe (21 maj 2012)

Armen_M
21 maj 2012 · 52 Inlägg

Najs skrev:

armen skrev:

_Johannes skrev:

Kul o höra! Kan säga att jag diggar din s13 stenhårt:) brukar kolla in den på dom träffar du är påwink kan ha nån dålig bild, ska kolla, om de va du som sladda i rondellen kan jag kanske ha en liten filmsnutt men det kanske inte var du:P

TackaR de va en utav dem finaste kommenten på länge ska skriva ut och rama in wink HEHE !!! jo de va jag som var i rondellen... tongue MVH

Skrytos armen ;-) haha ;-)

Johannes sånt tycker vi om big_smile hahaha håller på att klippa ihop en film så allt matrial vore gött big_smile
najs !! klart jag ska skryta om min konst tongue haha

här för dem som inte vet vad vi pratar om... http://www.youtube.com/watch?v=ByKJtw-21b4 alla vet hur youtube funkar har fler video....

Toyota Soarer "Blue Devil" (1992)
Widing_ Ödesutmanare
21 maj 2012 · 389 Inlägg

Michkijn skrev:
redan 9 juni? yikes Då går det nog inte. Trodde mer att du tänkte på 7 juli annars smile

9 juni är ju nyköpings första bilträff! smile

A to the D to the D to the E, ADDE, thats me, thats me!
Gc8 Lackerare
21 maj 2012 · 587 Inlägg

Widing_ skrev:

Michkijn skrev:
redan 9 juni? yikes Då går det nog inte. Trodde mer att du tänkte på 7 juli annars smile

9 juni är ju nyköpings första bilträff! smile

jaha ja då får man väll ta o åka til nyköping smile

Nissan 200sx s14 "Violent clique" (1996)
Backlundaren
21 maj 2012 · 314 Inlägg

armen skrev:

Najs skrev:

armen skrev:

TackaR de va en utav dem finaste kommenten på länge ska skriva ut och rama in wink HEHE !!! jo de va jag som var i rondellen... tongue MVH

Skrytos armen ;-) haha ;-)

Johannes sånt tycker vi om big_smile hahaha håller på att klippa ihop en film så allt matrial vore gött big_smile
najs !! klart jag ska skryta om min konst tongue haha

här för dem som inte vet vad vi pratar om... http://www.youtube.com/watch?v=ByKJtw-21b4 alla vet hur youtube funkar har fler video....

Varvstopps karate när det är som bäst! big_smile bra kört!

Armen_M
21 maj 2012 · 52 Inlägg

Backlundaren skrev:

armen skrev:

Najs skrev:

Skrytos armen ;-) haha ;-)

Johannes sånt tycker vi om big_smile hahaha håller på att klippa ihop en film så allt matrial vore gött big_smile
najs !! klart jag ska skryta om min konst tongue haha

här för dem som inte vet vad vi pratar om... http://www.youtube.com/watch?v=ByKJtw-21b4 alla vet hur youtube funkar har fler video....

Varvstopps karate när det är som bäst! big_smile bra kört!

HAHAHAH !! Tackar ! wink

Toyota Soarer "Blue Devil" (1992)
Kawabe Avstängd
21 maj 2012 · 8 Inlägg

armen skrev:

Backlundaren skrev:

armen skrev:

Johannes sånt tycker vi om big_smile hahaha håller på att klippa ihop en film så allt matrial vore gött big_smile
najs !! klart jag ska skryta om min konst tongue haha

här för dem som inte vet vad vi pratar om... http://www.youtube.com/watch?v=ByKJtw-21b4 alla vet hur youtube funkar har fler video....

Varvstopps karate när det är som bäst! big_smile bra kört!

HAHAHAH !! Tackar ! wink

Helt klart en av de "roligaste" bilarna på träffen! cool

Armen_M
21 maj 2012 · 52 Inlägg

Kawabe skrev:

armen skrev:

Backlundaren skrev:

Varvstopps karate när det är som bäst! big_smile bra kört!

HAHAHAH !! Tackar ! wink

Helt klart en av de "roligaste" bilarna på träffen! cool

heheheh tackar! wink synd att ingen har filma tagit någon bild eller något..... sad

Toyota Soarer "Blue Devil" (1992)
Chippen Bilplåtslagare/Bilbyggare
21 maj 2012 · 201 Inlägg

Trevlig träff! kul att min 323:a gillades av många

Cbc
Mazda RX 7 FC "Re aiyma Drift attack" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang