Forza Horizon

Raggar_Jonte
25 oktober 2012 · 337 Inlägg

Mogel skrev:

Raggar_Jonte skrev:

Mogel skrev:
Japp hade inte du hela spelet?

jo men jag har inte ändrat tillbaka till sverige på krysslådan

Aha då är jag med. ;-).  Är du inte med i någon klubb kan du gå med i gumball horizon. :-P

trogen Black Heart Racing (BHRS) här

Senast redigerat av Raggar_Jonte (28 oktober 2012)

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
Plymouth Volare "Frankenstein" (1976)
Volvo 940 "Petter Niklas" (1993)
Freddye
27 oktober 2012 · 391 Inlägg

Horizon är en rejäl flopp enligt mig. Känns som Need for speed blandat med colin's dirt. Hoppas verkligen att det kommer ett nytt motorsport snart.

Raggar_Jonte
27 oktober 2012 · 337 Inlägg

Freddye skrev:
Horizon är en rejäl flopp enligt mig. Känns som Need for speed blandat med colin's dirt. Hoppas verkligen att det kommer ett nytt motorsport snart.

5:an släpps i nästa år fast på nya konsollen sen äre ju ingen flopp för det är ett helt annat spel o att det är likt dirt kan ju bero på att dom som gjort dirt är med o har gjort detta

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
jappsen
27 oktober 2012 · 356 Inlägg

Tyckte spelet var skitkul, o så jävla olik Fm4 är de inte i handling tycker jag. Men man kör ju inte o jagar bantider i som man gör i 4an direkt, iaf jag kör ganska mycket oseriösare o bara försöker komma först liksom tongue Men annars, riktigt sköj tycker jag!
Förresten, ändra de jävla trådnamnet, de är ju inte Fm5, stör mig nåt sjukt på de.... tongue

Raggar_Jonte
27 oktober 2012 · 337 Inlägg

jappsen skrev:
Tyckte spelet var skitkul, o så jävla olik Fm4 är de inte i handling tycker jag. Men man kör ju inte o jagar bantider i som man gör i 4an direkt, iaf jag kör ganska mycket oseriösare o bara försöker komma först liksom tongue Men annars, riktigt sköj tycker jag!
Förresten, ändra de jävla trådnamnet, de är ju inte Fm5, stör mig nåt sjukt på de.... tongue

jag stör mig oxå på det

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
christAfer Wärmland
27 oktober 2012 · 943 Inlägg

Raggar_Jonte skrev:

jappsen skrev:
Tyckte spelet var skitkul, o så jävla olik Fm4 är de inte i handling tycker jag. Men man kör ju inte o jagar bantider i som man gör i 4an direkt, iaf jag kör ganska mycket oseriösare o bara försöker komma först liksom tongue Men annars, riktigt sköj tycker jag!
Förresten, ändra de jävla trådnamnet, de är ju inte Fm5, stör mig nåt sjukt på de.... tongue

jag stör mig oxå på det

Eran önskan är min lag wink

Ööööööööööööh.....
jappsen
27 oktober 2012 · 356 Inlägg

Haha, märkte precis att de finns xc70 i spelet! dock som bar åker runt, ingen man kan köra eller racea då tongue

Mogel KUNG
27 oktober 2012 · 441 Inlägg

jappsen skrev:
Haha, märkte precis att de finns xc70 i spelet! dock som bar åker runt, ingen man kan köra eller racea då tongue

Det kommer säkert i dlc eller nått. Tycker att det är väldigt lite bilar o spelet just nu.

jappsen
27 oktober 2012 · 356 Inlägg

Inget herrejösses utbud direkt nej.. Men funkar för tillfället smile

Mogel KUNG
27 oktober 2012 · 441 Inlägg

jappsen skrev:
Inget herrejösses utbud direkt nej.. Men funkar för tillfället smile

Nja jag vill ha fler rally bilar. Fan finns ju inga wrc bilar:-(

Jiar
28 oktober 2012 · 202 Inlägg

jag tycker spelet var bra, men forza 4 är endå bättre

Volvo 340 (1987)
Mercedes 240D "250D" (1982)
Delta_Rebel
28 oktober 2012 ·

TDU möter Need for speed och Burnout skulle jag säga,är helt ok att spela faktiskt.Men något Forza är det inte.

Senast redigerat av Delta_Rebel (28 oktober 2012)

BMW_ZACHE
28 oktober 2012 · 95 Inlägg

Riktigt roligt spel, fast känns inte som forza direkt när man kör.

har suttit och gjort en replica av en gammal rally quattro idag, tog sin tid men bra blev det till slut big_smile
Finns på storefront/designbutiken om nån är sugen, ligger under beskrivningen Audi sport quattro rallye replica.
http://i1093.photobucket.com/albums/i437/namco5/Forzahorizon.png

Never0nline
28 oktober 2012 · 71 Inlägg

Riktig jävla bra spel, har spelat igenom hela spelet i helgen och älskat varje sekund av det! Det är Forza, dock en anign ner dummat men vad gör det när det är så fasligt roligt smile Rival läget är grymt skoj, speciellt fart kamerorna.

Senast redigerat av Never0nline (28 oktober 2012)

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
Agg1 Fotograf
28 oktober 2012 · 227 Inlägg

Har precis beställt spelet själv smile är här folk som är sugna på spela online någon gång isf? smile om man kan gå med i någon grupp eller något, haha vet inte riktigt hur det funkar med sånt. smile

Never0nline
28 oktober 2012 · 71 Inlägg

Agg1 skrev:
Har precis beställt spelet själv smile är här folk som är sugna på spela online någon gång isf? smile om man kan gå med i någon grupp eller något, haha vet inte riktigt hur det funkar med sånt. smile

Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dock

Saab 9-3 Turbo X "Aero V6" (2008)
Kanelbullen
28 oktober 2012 · 1 722 Inlägg

jappsen skrev:
Haha, märkte precis att de finns xc70 i spelet! dock som bar åker runt, ingen man kan köra eller racea då tongue

och v70 II big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
Raggar_Jonte
29 oktober 2012 · 337 Inlägg

Never0nline skrev:

Agg1 skrev:
Har precis beställt spelet själv smile är här folk som är sugna på spela online någon gång isf? smile om man kan gå med i någon grupp eller något, haha vet inte riktigt hur det funkar med sånt. smile

Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dock

Black Heart Racing (BHRS) precis som i fm4 så är vi seriösa men ändå en "play for fun" klubb

Filmfotograf/Fotogtaf för Jontes Film & Foto
www.jontesfilmochfoto.se
Agg1 Fotograf
29 oktober 2012 · 227 Inlägg

Never0nline skrev:

Agg1 skrev:
Har precis beställt spelet själv smile är här folk som är sugna på spela online någon gång isf? smile om man kan gå med i någon grupp eller något, haha vet inte riktigt hur det funkar med sånt. smile

Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dock

Garaget kunde gjort en egen club wink

Kanelbullen
29 oktober 2012 · 1 722 Inlägg

Agg1 skrev:

Never0nline skrev:

Agg1 skrev:
Har precis beställt spelet själv smile är här folk som är sugna på spela online någon gång isf? smile om man kan gå med i någon grupp eller något, haha vet inte riktigt hur det funkar med sånt. smile

Det finns bil clubar, har inte gått med i någon ännu dock

Garaget kunde gjort en egen club wink

Varför inte göra en club för alla garaget medlemmar ?? smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Volvo XC70 (2015)
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang