Vad har ni för personligt skydd i bilen?

sleepyoh
21 juni 2012 · 1 319 Inlägg

henke_92 skrev:

Unleash skrev:
För jävligt om folk har tillhyggen i bilen..Man inser rätt snabbt att med dom lagar vi har i Sverige så förstör du ditt liv mer än gärningsmannen..om du börjar puckla på honom, samt att inga materiella saker är värda att dö för.

Tror inte någon går loss på en annan med slagträ, de handlar ju om att skrämmas, rusar någon mot dig med laddar slagträ så springer ju du?

Det är det ju inte alla som gör, dock. Har man ett tillhygge med sig och tar fram det, får man vara beredd på att använda det också.

Har förövrigt inga vapen i min bil, dels finns det ingen anledning för mig att ha något tillhygge, sen är det rätt mycket poliser här ute, skulle kännas ganska onödigt att torska för något så fjantigt som ett baseboll trä i bilen.

_----------'
MercedesJonnie
21 juni 2012 · 3 268 Inlägg

vadå skydd? min bil ÄR mitt vapen smile

Nybergrobin
21 juni 2012 · 2 382 Inlägg

Det är alltid bra att ha med sig en kniv och det räknas väl som personligt skydd? smile Dock ligger kniven i dörrsidan enbart eftersom den är så jävla praktisk och faktiskt används en del (inte för försvarets skull)

kannebanne
21 juni 2012 · 2 046 Inlägg

Nybergrobin skrev:
Det är alltid bra att ha med sig en kniv och det räknas väl som personligt skydd? smile Dock ligger kniven i dörrsidan enbart eftersom den är så jävla praktisk och faktiskt används en del (inte för försvarets skull)

Endast under 7cm annars e de ett vapen smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Dirtymike
21 juni 2012 · 1 532 Inlägg

Lärd i självförsvar i lumpen och kunna hantera ljudlösa vapen typ kniv.

Jeep J20 (1978)
Dirtymike
21 juni 2012 · 1 532 Inlägg

kannebanne skrev:

Nybergrobin skrev:
Det är alltid bra att ha med sig en kniv och det räknas väl som personligt skydd? smile Dock ligger kniven i dörrsidan enbart eftersom den är så jävla praktisk och faktiskt används en del (inte för försvarets skull)

Endast under 7cm annars e de ett vapen smile

Allt under 20cm blad är leksak

Jeep J20 (1978)
kannebanne
21 juni 2012 · 2 046 Inlägg

Dirtymike skrev:

kannebanne skrev:

Nybergrobin skrev:
Det är alltid bra att ha med sig en kniv och det räknas väl som personligt skydd? smile Dock ligger kniven i dörrsidan enbart eftersom den är så jävla praktisk och faktiskt används en del (inte för försvarets skull)

Endast under 7cm annars e de ett vapen smile

Allt under 20cm blad är leksak

Haha så du kör med Machete? big_smile

Mattias_Vejdeland: Vet du överhuvudtaget vad dyslexi är????
Stoner_fuzz: Efter en kväll på garaget vet alla vad dyslexi är.
Gronwalls
21 juni 2012 · 1 808 Inlägg

äsch fjollpersonligt skydd.. jag gör som han pappan i jalla jalla, magen är det bästa skyddet och vara dålig i magen

MOTÖRHEAD <3
Alla band är kass jämfört med Motörhead.
Buick Super 8 "LadyRed" (1953)
bobafett Bounty hunter
21 juni 2012 · 671 Inlägg

AK-47a,knogjärn,alu-baseboll rack och fogsvans

Senast redigerat av bobafett (21 juni 2012)

Audi 200 20v Turbo quattro "diplomaten" (1990)
Mercedes w116 280se "Elvira" (1974)
Dirtymike
21 juni 2012 · 1 532 Inlägg

kannebanne skrev:

Dirtymike skrev:

kannebanne skrev:

Endast under 7cm annars e de ett vapen smile

Allt under 20cm blad är leksak

Haha så du kör med Machete? big_smile

Nja kniv typ Crocodile Dundee/ Rambo

Jeep J20 (1978)
henke_92 TBM NINJA
21 juni 2012 · 917 Inlägg

tkd_rille skrev:

henke_92 skrev:

tkd_rille skrev:

Ja vi ser ju själva hur många i dessa trådarna som är våldsbenägna. Och dessutom har olaga vapen som pepparspray i bilen.
Aldrig nånsin haft problem med Malmö. Kanske jag ser för farlig eller fattig ut.  Fastän man kör med "dyr" bil.  Jag får skaffa mig en 740 och köra ner och testa ifall de är skillnad

Har en gång vatt nära å få bilen stulen på möllevången när jag satt där å rökte med rutan nere så kommer 3 apor å börja snacka om att dom skulle kolla klockan osv tills de tillslut försökte pryla/dra ut mig ur rutan oprovoserat, då va jag glad jag hade paintboll geväret för då sprang dom när jag börja mata mot dom...
En gång i lindängen hände ungefär samma sak, stod parkerad å vänta på en kompis när dom börja klåpa å skricka över mina fina klistermärken, fick tillslut jaga bort dom med batongen då jag könde mig jävligt hotad
(det vid mölle skedde i min svarta 940, de på lindängen hände med min vita 740)

Varför händer de folk med sådana bilar?.  Stannar på diverse ställen i malmö innan jag hämtar folk. Vilken tid på dygnet kvittar. Ingen tittar ens åt mig. Och företagsnamnet visar att bilen kommer från nordöstra skåne. Tycker de går på fel folk om de ska stjäla "skitbilar" sorry men bilar med mindre värde.

Folk vill jävlas när dom ser en ensma ungdom i en bil med attityd som dem har anledning att anmärka på, när ska du förstå?

im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Volvo 740 GL Turbo "BrehängsTurbon" (1989)
RD_87 Skrotsamlare
21 juni 2012 · 4 031 Inlägg

Två kådisar & ett bra "förlängningsrör". smile

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
MercedesJonnie
21 juni 2012 · 3 268 Inlägg

Dometros skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=01NHcTM5IA4&noredirect=1

haha lol

henke_92 TBM NINJA
21 juni 2012 · 917 Inlägg

sleepyoh skrev:

henke_92 skrev:

Unleash skrev:
För jävligt om folk har tillhyggen i bilen..Man inser rätt snabbt att med dom lagar vi har i Sverige så förstör du ditt liv mer än gärningsmannen..om du börjar puckla på honom, samt att inga materiella saker är värda att dö för.

Tror inte någon går loss på en annan med slagträ, de handlar ju om att skrämmas, rusar någon mot dig med laddar slagträ så springer ju du?

Det är det ju inte alla som gör, dock. Har man ett tillhygge med sig och tar fram det, får man vara beredd på att använda det också.

Har förövrigt inga vapen i min bil, dels finns det ingen anledning för mig att ha något tillhygge, sen är det rätt mycket poliser här ute, skulle kännas ganska onödigt att torska för något så fjantigt som ett baseboll trä i bilen.

Om man nu e fullt beredd att använda ett slagträ på någon så e de nog inte någon vi kan använda i detta sammanhang utan någon som är sjuk i huvudet Och hotar folks liv till vardags
Nu snackar vi inte psychopateter utan va en svenssonsvensson har att skrömmas med

im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Volvo 740 GL Turbo "BrehängsTurbon" (1989)
Dirtymike
21 juni 2012 · 1 532 Inlägg

henke_92 skrev:

sleepyoh skrev:

henke_92 skrev:

Tror inte någon går loss på en annan med slagträ, de handlar ju om att skrämmas, rusar någon mot dig med laddar slagträ så springer ju du?

Det är det ju inte alla som gör, dock. Har man ett tillhygge med sig och tar fram det, får man vara beredd på att använda det också.

Har förövrigt inga vapen i min bil, dels finns det ingen anledning för mig att ha något tillhygge, sen är det rätt mycket poliser här ute, skulle kännas ganska onödigt att torska för något så fjantigt som ett baseboll trä i bilen.

Om man nu e fullt beredd att använda ett slagträ på någon så e de nog inte någon vi kan använda i detta sammanhang utan någon som är sjuk i huvudet Och hotar folks liv till vardags
Nu snackar vi inte psychopateter utan va en svenssonsvensson har att skrömmas med

Jag är fullt kapabel till att använda mitt baseballträ. Endast i självförsvar som en enda utväg.

Jeep J20 (1978)
sleepyoh
21 juni 2012 · 1 319 Inlägg

Dirtymike skrev:

henke_92 skrev:

sleepyoh skrev:

Det är det ju inte alla som gör, dock. Har man ett tillhygge med sig och tar fram det, får man vara beredd på att använda det också.

Har förövrigt inga vapen i min bil, dels finns det ingen anledning för mig att ha något tillhygge, sen är det rätt mycket poliser här ute, skulle kännas ganska onödigt att torska för något så fjantigt som ett baseboll trä i bilen.

Om man nu e fullt beredd att använda ett slagträ på någon så e de nog inte någon vi kan använda i detta sammanhang utan någon som är sjuk i huvudet Och hotar folks liv till vardags
Nu snackar vi inte psychopateter utan va en svenssonsvensson har att skrömmas med

Jag är fullt kapabel till att använda mitt baseballträ. Endast i självförsvar som en enda utväg.

Man behöver inte vara fullständigt sjuk i huvudet för att vara beredd att använda ett vapen, jag hotar aldrig någon till vardags och jag är inte psykopat, skulle aldrig skada någon annan. Om dom inte vill skada mig då, då kan jag utan att tvekan slå med ett baseboll trä. Det har även hänt, jag blev attackerad och råkade av en tillfällighet ha ett tillhygge bredvid, tack vare att jag använde det klarade jag mig helskinnad.

_----------'
Mack Forum- och sitemoderator
21 juni 2012 · 26 155 Inlägg

Dometros skrev:
http://www.youtube.com/watch?v=01NHcTM5IA4&noredirect=1

Haha..den är skön.

"Just kids, having fun.."

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Burrrrner Avstängd
21 juni 2012 · 195 Inlägg

Jag kommer ha schyyyydd! Från polisän!

Dometros
21 juni 2012 · 434 Inlägg

Burrrrner skrev:
Jag kommer ha schyyyydd! Från polisän!

Ey, fuck aina bror

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang