Inför: Realcar AutumnMeet Den 6:e Oktober Katrineholm

Flakerz
2 oktober 2012 · 21 Inlägg

Anmäld och Antagen tongue

Volkswagen Golf IV "Blue Turd" (1998)
Volkswagen Golf II "Der kleine Schneeball" (1991)
crankarnRs
3 oktober 2012 · 116 Inlägg

hej är anmäld och klar. men finns det några tvätt möjligheter där
?

DanneSundin
3 oktober 2012 · 682 Inlägg

Yes finns tvättmöjlighet cirka 5 minuter bort har jag för mig. Vad stället heter och adress kan jag fixa fram när jag hittat det! Annars har du gör det själv hallarna här: http://gulasidorna.eniro.se/hitta:g%C3% … eskilstuna

Någon som vet hur man gör på plats? Utställare tänker jag på. Står ju ett nummer på ens "platsgrej" är det där man ska stå eller liknande? Måste man va på plats där 8 eller räcker det att man kommer 9? Blir så jäkla tidigt att gå upp annars.  Hur många bilar kommer?

Astramarkus
3 oktober 2012 · 455 Inlägg

kl 9 räcker, utrställningslappen ger ingen speciell plats, utan är till för omröstningen. Tvätt finns på mekonomen (ca 1km) Cleancar (ca 2km) eller OKQ8 (ca 1 km)

Det är gott om bilar anmälda, och vädret är utlovat att bli strålande, solsken och 10-12 grader varmt!!!

Vi har fyllt butiken med massor av erbjudanden också!

Varmt välkomna på lördag!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
Dirtymike
3 oktober 2012 · 1 532 Inlägg

Önskar man kunde kommit sad

Jeep J20 (1978)
Michkijn Tangentbordsriddare
3 oktober 2012 · 1 825 Inlägg

Inte långt kvar nu! smile

Datsun 120y estate "Almost Oldschool - CA18DET" (1975)
jliskyline Team Midnight Racing
4 oktober 2012 · 137 Inlägg

Sådär nu har man blivit godkänd för utställningen.Blir sista träffen för säsongen för min del hoppas på mycket folk och hyggligt väder.

T.M.R Team Midnight Racing
TVR Tuscan "Factory Red Rose" (2001)
DanneSundin
4 oktober 2012 · 682 Inlägg

Faaaaaaaaaan, hinner inte fixa lacksläppet på listerna!! Lackfirman hade fullt.. Får komma och visa upp en halvdann impreza då.. sad

PatrikLundqvist
4 oktober 2012 · 130 Inlägg

Hade missat detta, men anmälde 850in idag.. Får väl se om man hinner få plats smile

PatrikLundqvist>,
E85 för miljöns skull.
Astramarkus
5 oktober 2012 · 455 Inlägg

De sista anmälningarna skickas ut idag, så håll utkik i era inkorgar på mailen! Vädret utlovas bli riktigt, riktigt bra (solsken och 12-13 grader varmt) Vi förbereder butiken för fullt, den kommer vara fylld med heta erbjudaneden! smile

Varmt välkomna på lördag!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
lilla_tingeling Inte riktigt normal!!!
5 oktober 2012 · 271 Inlägg

Vi kan inte komma med Pure Passion. Hon är avställd och har fått sin vinterpyamas på sig. big_smile

// Lelle

Döden knackade mig på axeln. Men jag räckte honom långfingret... Jag är inte klar med livet än!
DanneSundin
6 oktober 2012 · 682 Inlägg

Tyvärr blev jag nyss av med körkortet och får köra i 2 dagar till så har verkligen inte lust att åka mer bil. Ni kan tyvärr skriva av Dannesundins Subaru Impreza från listan...

Flodis The MînÐfræk
6 oktober 2012 · 184 Inlägg

DanneSundin skrev:
Tyvärr blev jag nyss av med körkortet och får köra i 2 dagar till så har verkligen inte lust att åka mer bil. Ni kan tyvärr skriva av Dannesundins Subaru Impreza från listan...

Vad hände? hur blev du av med körkortet? sad

DanneSundin
6 oktober 2012 · 682 Inlägg

Finns info om det på sista bilden på min bil jag har upplagd.. Önskar er alla en trevlig träff imorgon, kanske tittar förbi men i polarens bil..

Piratstikin 2015 Dbakuten.
6 oktober 2012 · 5 092 Inlägg

Men att man inte tänkte på detta liiite tidigare då tongue skulle varit kul & komma ner.

H_landen
6 oktober 2012 · 227 Inlägg

nuu kör vi!!!!!! bra väder!! härligt big_smile

BMW 518i e28 "My" (1987)
BMW 525i e34 "Turbo" (1994)
BMW 528i e28 "Static . Daily" (1987)
Astramarkus
6 oktober 2012 · 455 Inlägg

Stort tack till alla som besökte Realcar Autumnmeet idag! Vi hade en FANTASTISK dag med underbart väder, massor med trevliga besökare och utställare samt riktigt mycket fina bilar. En fantastisk bredd på utställande bilar, allt från diskret
stylade Volvos till extrema japanbilar via några riktigt feta amerikanare!

Klassvinnarna enligt nedan (alla vinnare utom Realcar Choice och Peoples Choice är framröstade av utställarna):

Bästa Saab: Robert Oldbring, Sundsvall, Saab 9-3SS

Bästa Volvo: Patrik Lundqvist, Arboga, 850 T5

Bästa Japan: Martin Gustavsson, Katrineholm, Mazda RX7

Bästa Tysk: Alexander Franzén, Kumla, VW Polo 6N

Bästa Amerikan: Peter Wiklund, Västerås, GMC Pickup

Bästa Övriga: Victor Lundén, Katrineholm, Ford Focus RS

Realcar Choice: Peter Wiklund, Västerås, GMC Pickup

Peoples Choice: Niklas Trodell, Åby, Saab 9-3SS

Vi hade också SPL-tävling, turbostötning samt tävling i högsta avgasljud. Dessa vinnare publiceras på måndag.

Stort tack till er alla för idag!

Bygger Opel Corsa B Turbo, åker Opel Vectra OPC samt tyskstukad Opel Combo, sladdar Toyota Soarer JZZ30
http://www.realcar.se/
Årets företag på GreenlightGalan 2012!
Opel Vectra OPC "Black n chrome" (2008)
pickistummen Billackerare
6 oktober 2012 · 139 Inlägg

Jag vill Tacka Realcar för en MYCKET trevlig Träff;)
Kalas väder o mycket trevligt folk.

Ravall
6 oktober 2012 · 51 Inlägg

Kan inte annat än hålla med "pickistummen" smile Riktigt trevligt, hoppas på fler träffar framöver big_smile Sen var det ju extra kul att pokalen fick komma hem till Västerås wink

crankarnRs
6 oktober 2012 · 116 Inlägg

får med tacka för en trevlig träff

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang