Palander
Sir
9 september 2012
· 201 Inlägg
alright tack,, mA stämmer det ja..
Jo Jag tycker också det är lite skummt. Dom har satt +12 till larmet från ett relä som får 12V matning från batterit.. men det låter som om något relä klickar på varje gång jag lägger på + kablen till larmet. har larmet ett eget relä? Eller är det själva Larmboxen som har något inbyggt relä kanske. ?
Ang bagage lamporna så får jag felsöka vidare då? Hitta på ett forum att det är lite fler saker där som går till den säkringen.. 38 / Luggage compartment light, central locking system
Så Centrallåset kan ju vara lite intressant då kanske då både larm och bagage är kopplat till centrallås.
Jag mätte upp att när jag öppnar dörrarna så går den upp ca 150mA i 30sek för att sedan gå ner i viloläge igen.
1 dörr verkar lite tveksam dock då den reagerar väldigt segt .. ibland får den öppnas helt innan den ger utslag på Multimetern ..
Vad tror du om detta .. ? var bör jag börja mäta för att se om dörrarna drar ström? sitter ju rätta mycket elskit där brrr.
Senast redigerat av Palander (9 september 2012)
Audi Power ..
Audi A4 T 370hk.+