Bmw 319 140hk. hiss/diss?

P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
10 september 2012 · 501 Inlägg

Sha! ska kolla på min första bil imorgon. en hyffsat fräsh e36:a att göra iårdning och sälja.

325 sitter i bien jag har klar sen till körkortet, men ska köpa en att skruva på och övningsköra i.


som sagt. e36ans 318IS med 140 häst. något att ha? är ju mycket mer än i en vanlig 318 på 115hk. är ju inte ute efter att köra fort men den ska ha ork att ta mig från punkt A till B när mor sitter brevid.

hur tror ni säljesvärdet blir på en fräsh coupé 318is med m-kit och fräsh lack i brocade red metallic? plåtisar på dock.


gärna snabba svar. åker ju närmligen imorgon och frågan är om den är värd att grejja med smile

Stil>Funktion
sonaxvax
11 september 2012 · 490 Inlägg

beror ju helt på vad du ska ge för den?

116 hk och en svetsdiff är allt som behövs.
Opel Calibra "Kalle" (1992)
Opel Kadett "KadetteN" (1983)
Rwd
11 september 2012 · 337 Inlägg

enligt många så är effekten nerskriven i 318is och ligger närmare 150-155 hk, om detta stämmer eller inte kan jag inte säga smile så länge den är fräsch och välskött och inte allt för dyr så köp wink

3 liters diesel, mumma!
Honda Civic MB6 "Vtec" (1998)
Holmstrom1
11 september 2012 · 193 Inlägg

En is piskar ju en 320. varvilliga motorer. Trevliga bilar men allt beror på va du ska ge?

Mercedes 300ce "Direktören" (1992)
Mercedes 190e 2.3 "Feten" (1991)
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
11 september 2012 · 501 Inlägg

Det rör sig om ytterst lite smile

Den är inte fräsch alls men den har potential till att bli fin. Ytterst lite rost och m3 paketet dock utan fronten då och svart läderklädsel osv. Lite bussningar som är dåliga och lite bucklig på höger sida.

Går nog inte över 10 000 för att få den fin. Det är mest tid man behöver. Med dom 10k räknas ej fälgar med.

Stil>Funktion
Holmstrom1
11 september 2012 · 193 Inlägg

Aha den som ligger ute för 5 papp?

P-K skrev:
Det rör sig om ytterst lite smile

Den är inte fräsch alls men den har potential till att bli fin. Ytterst lite rost och m3 paketet dock utan fronten då och svart läderklädsel osv. Lite bussningar som är dåliga och lite bucklig på höger sida.

Går nog inte över 10 000 för att få den fin. Det är mest tid man behöver. Med dom 10k räknas ej fälgar med.

Mercedes 190e 2.3 "Feten" (1991)
Mercedes 300ce "Direktören" (1992)
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
11 september 2012 · 501 Inlägg

Nej det är nog mer.

Kan ej länka då jag är på mobilen smile

Stil>Funktion
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
11 september 2012 · 501 Inlägg

ska kolla på den senare ikväll vid halv 8 smile

vad är kända fel med motorn? bränslesystemet kan ju lätt ge sig på dom vet jag. något mer man ska kolla efter?

Stil>Funktion
xXSammy
11 september 2012 · 6 587 Inlägg

Kolla att den har kamKEDJA.

Kamremsmotorn käkar upp sig själv.

De/Dem
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
11 september 2012 · 501 Inlägg

det är kamkedja på´n smile

var tydlgen lite mer jobb än vad jag trodde när jag snacka med honom. katalysatorn verkade kass men efter det sportsystem, taket hängde lite och ena dörren var lite repig och inredningen halvfin.

dock så är det värt att kolla på den tycker jag. blir ett eventuellt projekt!

Stil>Funktion
P-K Everyday´s my birthday, cause bitches love cake.
11 september 2012 · 501 Inlägg

Köpte den. den gick VÄLDIGt fint hem och var inget rost på och fiin inredning smile

sprucken men helt OK framruta, lite med hjulupphängningen som fixas lätt och behöver ny högerpanel fram samt höger blinkers fram.


någon som har detta eller en m3-front liggandes?

Stil>Funktion
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang