Tips på tåliga telefoner?

Lewmpz
16 september 2012 · 108 Inlägg

Tjenare!

Jobbar som snickare och tycker inte riktigt om att ha med min Galaxy s2a på jobbet, så skulle vilja ha lite tips på lite mer tåliga telefoner som inte suckar efter att ha blivit misshandlade lite. Har så klart sneglat på bland annat Sonim och dom verkar ju tåla lite allt möjligt smile Har även kollat på Samsungs b2710 även kallad "Xcover 271", verkar ju också tåla en del och är samtidigt lite mer avancerad än Sonimen. Har fått ett erbjudande av en bekant att köpa hans splitt nya Sonim xp1300 Core för 900 spänn, alltså för samma pris som en xcover 271 kostar i butik. Sedan har ju Sonimen typ världens bästa garanti. Om man skulle råka få nå fel med samsungen så lär man ju inte få ut ett skit på garantin.

Så skulle gärna vilja höra vad ni människor tycker om stöttåliga telefoner, och gärna om någon äger/ägt någon av dom modellerna som jag kollat på och kan ge lite feedback åt mig smile

Mvh Lewmpz

BMW 523i (2011)
Stripz Voodoo
16 september 2012 · 1 444 Inlägg

Lewmpz skrev:
Tjenare!

Jobbar som snickare och tycker inte riktigt om att ha med min Galaxy s2a på jobbet, så skulle vilja ha lite tips på lite mer tåliga telefoner som inte suckar efter att ha blivit misshandlade lite. Har så klart sneglat på bland annat Sonim och dom verkar ju tåla lite allt möjligt smile Har även kollat på Samsungs b2710 även kallad "Xcover 271", verkar ju också tåla en del och är samtidigt lite mer avancerad än Sonimen. Har fått ett erbjudande av en bekant att köpa hans splitt nya Sonim xp1300 Core för 900 spänn, alltså för samma pris som en xcover 271 kostar i butik. Sedan har ju Sonimen typ världens bästa garanti. Om man skulle råka få nå fel med samsungen så lär man ju inte få ut ett skit på garantin.

Så skulle gärna vilja höra vad ni människor tycker om stöttåliga telefoner, och gärna om någon äger/ägt någon av dom modellerna som jag kollat på och kan ge lite feedback åt mig smile

Mvh Lewmpz