Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!

Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
  • 451 Följare
  • 772 926 Visningar
  • Uppdaterades senast 16 november 2016
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

fadret skrev:
NEJ,detta var ju tråkigaste på evigheter,lider med dej

Tack... ja de här va ja verkligen inte beredd på... Mycket kan jag stå ut med i motgångar, men de finns gränser..

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
Sandstrom_
15 april 2014 · 52 Inlägg

Fy satan va trist! Efter allt jobb du har lagt ner på denna bil.. Lider verkligen med dej! sad(

johnlarsson
15 april 2014 · 408 Inlägg

Fy fan va tråkigt att se.. Lider verkligen med dig sad

Sköld photography @ facebook
Tiiiseen
15 april 2014 · 526 Inlägg

Tur i oturen, Hela bilen kunde ju brunnit upp sad  Fan va trist hade verkligen sett fram emot att få se denna bilen och ev jaga dig lite på bana i sommar hmm Lider med dig

werd
15 april 2014 · 349 Inlägg

Men finns det mer otur?! Hur är det ens möjligt, kan du inte få ett litet break?? Lider med dig sad
Tur att bilen inte brann upp!
Ta och ställ undan bilen en vecka eller många flera och ta nya tag när orken finns, bilen är ett mästerverk iaf!

I'm not a complete idiot, some parts are missing!
Birdy Birdy in the sky, Fell a Poo Poo in my eye, Me dont care Me dont cry, Me just happy cows dont Fly!
Skoda Pickup "Bertil" (2000)
Volvo 240 GL "Så bruner han ää..." (1987)
evozz
15 april 2014 · 122 Inlägg

Fyfan va trist sad

Light travels faster than sound. That is why some people appear bright before you hear them speak
BMW 328i "M-Sport" (2013)
Mazda 626 (1988)
potog
15 april 2014 · 85 Inlägg

lider med dig... sad sett fram till å se bilen på events denna sommaren ju...

lundin-racing
15 april 2014 · 270 Inlägg

fyfan!! riktigt tråkigt!! följt detta projekt från början o tycke de skulle bli kul att få se den ordentligt isommar..
var med om motorkabelbrand på min med men han rädda de innan allt tog eld...
riktigt läskigt med eld, men önskar er all lycka till framöver!

Volvo s60 (2001)
FLindgren
15 april 2014 · 5 089 Inlägg

Satan va otur du ska ha hela tiden. Men detdär fixar ju du på helg så bilen går att köra igen. Även fast den kanske inte ser så snygg ut:P

\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

Sandstrom_ skrev:
Fy satan va trist! Efter allt jobb du har lagt ner på denna bil.. Lider verkligen med dej! sad(

Tack så mycket... ja de e verkligen som knytnävslag i ansiktet hela tiden... men jag kommer vinna till slut å få åka min 242:a på banan..  wink

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

johnlarsson skrev:
Fy fan va tråkigt att se.. Lider verkligen med dig sad

Tackar... riktigt hopplös känsla emellanåt... sad

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

Tiiiseen skrev:
Tur i oturen, Hela bilen kunde ju brunnit upp sad  Fan va trist hade verkligen sett fram emot att få se denna bilen och ev jaga dig lite på bana i sommar hmm Lider med dig

De har vi oxå diskuterat om... Farsan har varit brandman under många år i sitt liv å han tyckte att släckningen såg bra ut å att vi minimerat förödelsen bra...  ja de hade varit kul med lite fight... men de kommer senare...

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

werd skrev:
Men finns det mer otur?! Hur är det ens möjligt, kan du inte få ett litet break?? Lider med dig sad
Tur att bilen inte brann upp!
Ta och ställ undan bilen en vecka eller många flera och ta nya tag när orken finns, bilen är ett mästerverk iaf!

Vete fan om de finns de du... nä ja delar gärna med mig av lite om nån tar över lite... blir jobbigt å dra allt själv jämt... wink

Kommer inte ställas undan.. på fredag ska allt isär å konstatera vad de kommer å kosta å återställa allt.. sen börjar jakten... är ju fortfarande bara april så kanske kan göra en sen comeback som förra året...

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

evozz skrev:
Fyfan va trist sad

Japp.. håller med... sad

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

potog skrev:
lider med dig... sad sett fram till å se bilen på events denna sommaren ju...

Tack... Hade själv önskat å få delta på lite events i år... sad

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

lundin-racing skrev:
fyfan!! riktigt tråkigt!! följt detta projekt från början o tycke de skulle bli kul att få se den ordentligt isommar..
var med om motorkabelbrand på min med men han rädda de innan allt tog eld...
riktigt läskigt med eld, men önskar er all lycka till framöver!

Hmm... don´t tell me... hade önskat de fanns nått å visa upp.. nu känns de som en jävla uppförsbacke... men nån gång måste de gå nerför... ja eld är lurigt... brandsläckare e en billig livlina... kommer köpa nya direkt...

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
15 april 2014 · 882 Inlägg

FLindgren skrev:
Satan va otur du ska ha hela tiden. Men detdär fixar ju du på helg så bilen går att köra igen. Även fast den kanske inte ser så snygg ut:P

Mmm... vette fan varför eller vad för ont jag gjort... nä tyvärr gör ja inte det... alldeles för mycket vitala delar som brunnit upp... typ hela sprut härvan å alla andra viktiga kompontenter runt om kring... men hade det gått så hade jag bara slängt ihop å kört.. de lovar jag..

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
Tiiiseen
15 april 2014 · 526 Inlägg

-Stromberg- skrev:

Tiiiseen skrev:
Tur i oturen, Hela bilen kunde ju brunnit upp sad  Fan va trist hade verkligen sett fram emot att få se denna bilen och ev jaga dig lite på bana i sommar hmm Lider med dig

De har vi oxå diskuterat om... Farsan har varit brandman under många år i sitt liv å han tyckte att släckningen såg bra ut å att vi minimerat förödelsen bra...  ja de hade varit kul med lite fight... men de kommer senare...

ahaa okej okej smile Bara att bryta ihop nu och komma igen hmm  Jag är ju inte ensam om att vilja se denna bil i sommar. Kämpa!!

Wunderbaum-adde
15 april 2014 · 209 Inlägg

Satan vad trist, hade gärna velat se lite videos.. Men hoppas du kan återställa den och göra en sen comeback!

Lilljegern däcksparkare
15 april 2014 · 1 046 Inlägg

nej fan va trist! hmm
tycker du borde ha genomlidit nog motgångar med denna bilen..

Motor utan turbo suger >.>
Saab 9000CSE "2.3T aero Classic" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang