Strömbergs Volvo 242 T5 är nu reggad å besiktad, ny uppdatering 4/6-16 Ny låda på plats!!

Hoppas att året 2015 kommer bli året då allt funkar, har varit mycket motgångar, men nu känns de riktigt bra, bilen ska reggas i år och köras både på bana å gata...
  • 451 Följare
  • 772 749 Visningar
  • Uppdaterades senast 16 november 2016
FordPer
4 april 2016 · 188 Inlägg

Stort grattis

Lygdman Amatör
4 april 2016 · 488 Inlägg

Fan va kul!  STORT GRATTIS!!

Gillar det mesta som någon lagt sin själ i...
fadret
5 april 2016 · 1 125 Inlägg

Som jag skrivit tidigare,detta är bättre än porr med frugan.

Volvo V70 "Bebisen" (1998)
TheSame Creeper
5 april 2016 · 176 Inlägg

Fan va gött! GRATTIS!

Volvo 240 -92
Volvo 940 -96
Volvo V70 -03 skrotad ( -_-)
Volvo S60 -04
Volvo 240GL (1992)
_malmen
5 april 2016 · 1 Inlägg

Stort Grattis! big_smile

Senast redigerat av _malmen (5 april 2016)

-Stromberg-
5 april 2016 · 882 Inlägg

FordPer skrev:
Stort grattis

Tack så mycket.. big_smile

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
5 april 2016 · 882 Inlägg

Lygdman skrev:
Fan va kul!  STORT GRATTIS!!

Tack!! Verkligen, kändes som en stor seger å få till detta, ska ringa å boka reggning imorgon..

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
5 april 2016 · 882 Inlägg

fadret skrev:
Som jag skrivit tidigare,detta är bättre än porr med frugan.

Hahahaha... lol ja nu fan e de riktigt jävla bra!!

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
5 april 2016 · 882 Inlägg

TheSame skrev:
Fan va gött! GRATTIS!

Tack, känns helt fantastiskt kul å få ett slut på detta å äntligen kunna åka i bilen lite granna...

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
lewwan Överladdad gröngöling
6 april 2016 · 1 302 Inlägg

Grattis! Riktigt bra smile

Volvo 242DL "Den gröne" (1975)
potog
7 april 2016 · 85 Inlägg

Grattis! detta blir ditt år! big_smile

-Stromberg-
7 april 2016 · 882 Inlägg

lewwan skrev:
Grattis! Riktigt bra smile

Tack, de får vi hoppas!! wink

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
7 april 2016 · 882 Inlägg

potog skrev:
Grattis! detta blir ditt år! big_smile

Tack, ja för tusan.. vore kul å få nåra mil i den.. big_smile

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
-Stromberg-
7 april 2016 · 882 Inlägg

regg besiktning kommer ske den 19/4-16. troligtvis sker även kontrollbesiktning samma dag.. big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas de blir fint väder den dagen... tonguewinkbig_smilesmile

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
fadret
7 april 2016 · 1 125 Inlägg

Finns det något som INTE är bra,det kommer gå galant,fram för mera porr till svenska folket,bästa sidan jag har hittat på nätet

Volvo V70 "Bebisen" (1998)
-Stromberg-
7 april 2016 · 882 Inlägg

fadret skrev:
Finns det något som INTE är bra,det kommer gå galant,fram för mera porr till svenska folket,bästa sidan jag har hittat på nätet

Vad jag vet så är allt kanon... men dom lär la svimma inne på bilprovningen när denna bilen dyker upp.. de e ju inte många bitar kvar mer än karossformen från volvo 240.. smile deras min kommer bli kul å se.. även sheriffen lär de bli å växla ett par ord med runt omkring i stan första veckorna.. tongue

Alltid så himla kul å triggande å få så här härliga positiva kommentarer från er.. uppskattar det verkligen, de får mig som bilbyggare å trådskapare å vilja ge er ännu mer.. så tack igen till er alla!! ni är grymma!!

/ Strömberg

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
Erngard
8 april 2016 · 169 Inlägg

Nja, polisen har aldrig stannat mig, dom har där emot vänt och legat bakom en stund, antar att dom vet att dom aldrig kommer kunna göra något när dom ser mina tilläggsuppgifter, dom väntar nog tills dom kan ta mig på bargärning vilket dom än sålänge aldrig fått chansen till

-Stromberg-
8 april 2016 · 882 Inlägg

Erngard skrev:
Nja, polisen har aldrig stannat mig, dom har där emot vänt och legat bakom en stund, antar att dom vet att dom aldrig kommer kunna göra något när dom ser mina tilläggsuppgifter, dom väntar nog tills dom kan ta mig på bargärning vilket dom än sålänge aldrig fått chansen till

Hahaha.. okay, jag har redan blivit intervjuad av polisen när jag stog å tanka bilen när jag hade 240 på släpet.. då va dom väldigt intresserade av den, å hur snabbt den går å hur mycket effekt de är.. inte en fråga om körkort eller nått.. bara frågor om bilen på släpet.. big_smile

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
MeRoll88
14 april 2016 · 329 Inlägg

Har följt länge i tysthet, men gillar det jag ser!! Man blir bara sjukt sugen på o köpa 240 igen och dra igång nått kul!

Kul och se att du är tillbaka igen iallafall, och hoppas man lyckas träffa in nått event i sommar som du ska till så man får se den ordentligt någon gång. Så håll gärna information uppe om var och när du kommer finnas under sommaren.

Lycka till med 2016! big_smile

Senast redigerat av MeRoll88 (14 april 2016)

-Stromberg-
18 april 2016 · 882 Inlägg

MeRoll88 skrev:
Har följt länge i tysthet, men gillar det jag ser!! Man blir bara sjukt sugen på o köpa 240 igen och dra igång nått kul!

Kul och se att du är tillbaka igen iallafall, och hoppas man lyckas träffa in nått event i sommar som du ska till så man får se den ordentligt någon gång. Så håll gärna information uppe om var och när du kommer finnas under sommaren.

Lycka till med 2016! big_smile

hej, ja de får man oxå göra, är nog rätt många som sitter å läser runt men aldrig skriver något.. men de är alltid kul när ni skriver.. smile Ja men om du känner så så borde du ta tag i det... kan aldrig bli för många fräna tvåförtis vettu.. wink

Tack, känns väldigt kul oxå. borde fått mina papper från sfro i slutet av förra veckan, men dom har inte dykt upp så besiktningen imorgon kommer inte bli av.. tyvärr.. får beställa när papprena nu dyker upp.. bara å hålla tummarna att de är snart.. självklart kommer inte tråden dö bara för att den är besiktad. kommer fortsätta å skriva vad vi gör å vart vi tar vägen... vi alla kan la va överens om att jag inte behöver mer strul nu utan kan få njuta av 2016 med många sköna tvåförti mil.. big_smile Mvh Strömberg

Slide in... burn out!!!
Volvo 242 T5 "Strömbergs gatracer." (1975)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang