som en del vet så har jag haft problem med bakvagnen. aja, iallafall så pratade jag lite med bildemo här i uppsala och dom var snälla och sponsrar lite till projektet med ett par bärarmar! stor eloge till dom!
nuså, lite mer godis.
motorn: AAA 2,8. borrad till 2,9, hornad och deckad toppen: planad, nya styrningar och nya tätningar
idag har jag monterat ena stolen och plockat ihop toppen.
även hämtat ut lite saker, massa färg men även kandeviks gamla oljetråg som han hade i sin rwd golf mk1 innan han byggde torrsump. tråget har svetsade bafflar i sig så oljan inte skvätter på veven.
va nära att köpa en m3 diff då jag trodde att de skulle bli för tight mellan bränsletanken och diffen, ville inte riktigt köra med fuelcell då det medföljer massa bös. men nu satte jag upp allt provisoriskt och de vart inte så farlig vinkel på drivaxeln alls så de ska nog gå bra. jävligt att m535 diffen är så hög bara...
hade personligen skaffat mig en fuelcell eller byggt en egen tank istället för orginal. krocksäkerheten på orginaltabnkens placering försvinner med ny diff/fullbur.