Fästa långhårig "päls" på insidan av bilen?

tattool byraggare
6 oktober 2006 · 10 Inlägg

Tjohej alla!

Nu ni är det raggarstuk på gång. tongue Tänkte eventuellt inom en snar framtid inreda bilen med svart, långhårig päls (sån som epa-pojkarna tycker är jättehäftig). Dörrsidorna, taket (är typ av fejkskinn eller nåt? Plastigt grejs) och eventuellt dashboard (den jag undrar mest över!) ska kläs. Den är nämligen brun och funderar på att antingen färga om den till svart eller klä. Vad tycker ni? Det är en nissan micra som är fult beiche/ljusbrun men tänkte skaffa svart inredning eftersom det matchar allt. Har inte råd att lacka om den än. (Pluggar och har ej jobb)

Har ni några tips på hur jag ska fästa pälsen? Lim eller hur är det? Ni kan kolla bilderna i mitt "garage", ska jag bara köra över det ljusbruna tyget på dörrsidorna med päls eller ska jag ta bort det? Ska jag använda lim till det med om nu lim är lösningen? Samma sak gäller taket.

Ni får ursäkta, är dålig på sånt här så jag får alltid fråga farsan om hjälp men han har inte tid och är ganska trött på det ändåså. Vore evigt tacksam för minsta lilla tips.

Pluggar lastbil och extraknäcker som grafisk designer. Sämst på bilar (är dock största intresset) men högsta önskan är att lära sig. 0;
FL3JM Inga konstigheter
7 oktober 2006 · 2 064 Inlägg

Kör ludd på hela skiten, dashboard och allt, ju mer du täcker, ju ballare blire!
Kolla här:
http://smutt.org:69/upload/warningX_tremeCOPYRITE_353.jpg
http://smutt.org:69/upload/warningX_tre … TE_353.jpg <-- för oförminskad version

Senast redigerat av FL3JM (7 oktober 2006)

tattool byraggare
7 oktober 2006 · 10 Inlägg

aaa helvete vad fett det är, älskar sånt där. Jag vill ha lite långhårigare så det hänger ner från taket å sånt. Tufft. smile! Den där röda var riktigt porrig, haha.

Limpistol, håller det bra med det eller?

Senast redigerat av tattool (7 oktober 2006)

Pluggar lastbil och extraknäcker som grafisk designer. Sämst på bilar (är dock största intresset) men högsta önskan är att lära sig. 0;
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang