Hjälp med installation av DEPO Angel eyes Passat B5 - betalar för jobbet

MaWa1989
30 december 2012 · 43 Inlägg

Tjenamors!

Hoppas jag har hittat rätt forumskategori nu. Det är så att jag efterlyser hjälp i Stockholmsområdet att installera nya xenon angel eyes som jag fick av flickvännen i julklapp. Då jag själv är billackerare och har tummen mitt i handen när det kommer till allt som har med skruvning att göra så tänkte jag att någon mer talangfull människa här på garaget skulle ha lust att hjälpa till.

Det är alltså monterings/installationshjälp som jag eftersöker, kan ordna garageplats att stå på.
Har ingen aning om vilken summa som är rimlig för jobbet så ni får gärna höra av er här i tråden, eller skicka ett PM.

Mvh Marcus

Mitsubishi Eclipse "Spyder GS-T" (1996)
astrakalle VVS-Montör
30 december 2012 · 231 Inlägg

synd du bor på fel sida av landet för min del smile hehe för jag hade behövt lack hjälp tongue

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
MaWa1989
30 december 2012 · 43 Inlägg

astrakalle skrev:
synd du bor på fel sida av landet för min del smile hehe för jag hade behövt lack hjälp tongue

Haha tack, men tror inte jag hade kunnat hjälpa dig iallafall, har ingen tillgång till lackbox längre då jag jobbar på annat håll nu. smile

Mitsubishi Eclipse "Spyder GS-T" (1996)
astrakalle VVS-Montör
30 december 2012 · 231 Inlägg

MaWa1989 skrev:

astrakalle skrev:
synd du bor på fel sida av landet för min del smile hehe för jag hade behövt lack hjälp tongue

Haha tack, men tror inte jag hade kunnat hjälpa dig iallafall, har ingen tillgång till lackbox längre då jag jobbar på annat håll nu. smile

okok jaså? var ju synd :p varför ge upp ett sånt hantverk? :p

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
MaWa1989
30 december 2012 · 43 Inlägg

Tyvär så gäller sist in först ut på de flesta arbetsplatser när det blir brist på arbete och personal ska varslas. Men men är glad att jag hittade ett nytt jobb iallafall som det ser ut på arbetsmarknaden idag. smile

Mitsubishi Eclipse "Spyder GS-T" (1996)
astrakalle VVS-Montör
30 december 2012 · 231 Inlägg

MaWa1989 skrev:
Tyvär så gäller sist in först ut på de flesta arbetsplatser när det blir brist på arbete och personal ska varslas. Men men är glad att jag hittade ett nytt jobb iallafall som det ser ut på arbetsmarknaden idag. smile

ja de är ju tyvärr sant :p ja tur kan man säg med dagens arbetsmarknad :p

Stolt Pappa till sonen Lias och dottern Melicia!! :9
Life`s a bitch then you die! So fuck the world and take a ride! :9
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang