Inför: Tjejträff, GIRLS ON TRACK, 6 Juli Tierp Arena!!

heLLen
22 februari 2013 · 454 Inlägg

2012 var året då jag som ensam tjej körde Timeattack på banorna i Sverige och Norge. 2013 är vi 4 tjejer som ska vara med och gasa med grabbarna, riktigt riktigt roligt! big_smile

Än så länge är inte alla detaljer printade på papper, men jag vill med detta inlägg starta en diskussion och få in intresseanmälningar att deltaga i detta event!

Så va säger ni tjejer?? Griper ni tag i chansen att få umgås med bilintresserade tjejer en heldag och få prova på att köra Er bil på en konbana??

Ge mig feedback samt intresseanmälningar här! Har ni frågor så skicka mig ett pm.



SENASTE UPDATE!!!!

Alla platser tillsatta och info mail kommer att komma ut !!



Mvh Hellen, hon med den rosa Evon wink

https://www1.garaget.org/gallery/images/6/5043/5043-14303363cfa43f43d6ac75148a4831a8.jpg

Senast redigerat av heLLen (3 juni 2013)

puck0t
22 februari 2013 · 5 Inlägg

Tjena

Vore as roligt, så jag är med!
Tar sambons Evo 8.

heLLen
22 februari 2013 · 454 Inlägg

puck0t skrev:
Tjena

Vore as roligt, så jag är med!
Tar sambons Evo 8.

Kul! smile Du är så välkommen! Och som jag skrivit i tråden på FB så är pojkvänner självklart välkomna som support men det är en tjejdag, alltså är det tjejerna som kommer att köra! smile

Windzor Touch by U
22 februari 2013 · 145 Inlägg

Låter kul big_smilebig_smile kanske vore något om jag hinner få ihop en bil tills dess smile

heLLen
22 februari 2013 · 454 Inlägg

Windzor skrev:
Låter kul big_smilebig_smile kanske vore något om jag hinner få ihop en bil tills dess smile

Härligt! smile Du är så välkommen!

supratjejen Toyaddict
22 februari 2013 · 241 Inlägg

Konbana är helt klart intressant. Kört det några gånger och gillar det smile Kul med ett tjejevenemang!!

Mazda RX7 Turbo II -88
Toyota Corolla Tsport -05
Toyota Supra turbo mkIII -89 R.I.P
heLLen
23 februari 2013 · 454 Inlägg

supratjejen skrev:
Konbana är helt klart intressant. Kört det några gånger och gillar det smile Kul med ett tjejevenemang!!

Va roligt! smile

Pegma
23 februari 2013 · 27 Inlägg

Det här låter ju som en kul grej, fler tjejer inom motorsporten! Ska höra med tjejen min om hon är intresserad smile
Vad är det för regler gällande bilar och skyddsutrustning mm? Vad kostar det?

heLLen
24 februari 2013 · 454 Inlägg

Pegma skrev:
Det här låter ju som en kul grej, fler tjejer inom motorsporten! Ska höra med tjejen min om hon är intresserad smile
Vad är det för regler gällande bilar och skyddsutrustning mm? Vad kostar det?

Alla detaljer är inte satta än, jag är än i planeringsstadiet, men självklart är säkerheten en väldigt viktigt fråga och allt detta kommer att tas på största allvar. Kostnad mm kommer att komma upp när jag har planerat mera, den här tråden är för att skapa ett intresse och ta det därifrån. Hittills har jag fått in ett 15 tal intresseanmälningar iaf, så intresset finns helt klart! smile

triccie HEMI Power
24 februari 2013 · 131 Inlägg

Tack för att du länkade mig! Helt klart vore det en kul grej, så intresset finns. Gärna lite mer info senare smile

heLLen
24 februari 2013 · 454 Inlägg

triccie skrev:
Tack för att du länkade mig! Helt klart vore det en kul grej, så intresset finns. Gärna lite mer info senare smile

smile Jag vill hitta och nå ut till så många tjejer som möjligt! Så om du vet några fler så länka gärna! smile
Mer info kommer och jag hoppas på att det kommer att bli en kalas-bra dag! Jag ska lägga ner mycket tid på detta, vill få fler tjejer till motorsporten! big_smile

carroll
24 februari 2013 · 174 Inlägg

heLLen skrev:
Hittills har jag fått in ett 15 tal intresseanmälningar iaf, så intresset finns helt klart! smile

Pratade med Gustav så blir det inte s4 så blir det rs4 så räkna med att vi kommer o jag körbig_smile

Audi S4 (2005)
weisse
25 februari 2013 · 56 Inlägg

Frugan deltar gärna med min evo.

Mvh

Mitsubishi Evo 6 TME "Time Attack 2013" (2000)
heLLen
25 februari 2013 · 454 Inlägg

carroll skrev:

heLLen skrev:
Hittills har jag fått in ett 15 tal intresseanmälningar iaf, så intresset finns helt klart! smile

Pratade med Gustav så blir det inte s4 så blir det rs4 så räkna med att vi kommer o jag körbig_smile

Roligt! smile Ni är så välkomna!

heLLen
25 februari 2013 · 454 Inlägg

weisse skrev:
Frugan deltar gärna med min evo.

Mvh

Kul! smile

Blyfot_Racing
25 februari 2013 · 904 Inlägg

Lånar tråden lite den 15-16 juli måndag å tisdag ska jag ha en två dagars träff på kinnekulle ring tre grupper nybörjare, lite bättre å vana förare

AUTOTECH S60 power
Volvo S60R "Magic blue" (2005)
paulinaerika
25 februari 2013 · 118 Inlägg

åh va kul! big_smile intresset finns här iaf! big_smile

Volvo 740 Turbo "Verison 2" (1988)
heLLen
26 februari 2013 · 454 Inlägg

paulinaerika skrev:
åh va kul! big_smile intresset finns här iaf! big_smile

Roligt! big_smile

Sandra Bilnörd...
1 mars 2013 · 310 Inlägg

Hmm... Helt klart intressant! Konbana var länge sen jag körde. Ska försöka släpa med mig en till tjej! big_smile

~Sandra~
*Kör inte fortare än din skyddsängel flyger*
Projekttråd
heLLen
1 mars 2013 · 454 Inlägg

Sandra skrev:
Hmm... Helt klart intressant! Konbana var länge sen jag körde. Ska försöka släpa med mig en till tjej! big_smile

Kul! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang