Coilovers

HerrenRasmus
14 april 2013 · 4 Inlägg

Hej! inte hundra på om jag valt helt rätt tråd för frågan men jag har iaf en fråga om nån har någon erfarenhet av coilovers till mercedes w124. Jag har läst lite här o där att bmw e36(?) coilovers går att montera. någon som vet vad som behöver göras lr om någon har monterat de någon gång? finns ju nämligen inte att köpa till w124.. o har man coilovers slipper man ju allt detta tjat från trafikpolisen om att man kapat fjädrarna..MVH

Chevrolet Bel air "2dr stolpe" (1963)
Mercedes W124 200TE "Fläskeeen" (1992)
baltis
15 april 2013 · 1 948 Inlägg

det viktiga är ju att dom passar i spindeln, inga bekymmer att googla fram dom måtten. Sen är frågan hur dom passar uppe i stötdämpartornet, borde ju också gå att googla fram, eller så åker du till en skrot och mäter.

Och ditt resonemang runt trafikpolisen och kapat fjädrar avböjjer jag mig att kommentera big_smile

HerrenRasmus
15 april 2013 · 4 Inlägg

baltis skrev:
det viktiga är ju att dom passar i spindeln, inga bekymmer att googla fram dom måtten. Sen är frågan hur dom passar uppe i stötdämpartornet, borde ju också gå att googla fram, eller så åker du till en skrot och mäter.

Och ditt resonemang runt trafikpolisen och kapat fjädrar avböjjer jag mig att kommentera big_smile

Jo de borde ju gå att leta rätt på nått som passar om man mäter. därför jag undrar angående bmw coils. o angående trafikpolisen så äre av egen erfarenhet jag fått det :p o tänkte slippa alla klagomål smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang