Eftersnack: STOCKHOLMS STÖRSTA BILTRÄFF ÄR TILLBAKA 27 APRIL 20.00

SuKraMzE
28 april 2013 · 27 Inlägg

tyckte de va helt okej , andra året för mig där, synd bara på alla fyllon och andra svin som ska förstöra!

Någon som fick ngt kort på min Bmw E39 med Blåa Angel eyes:D?

mrpalmer
28 april 2013 · 796 Inlägg

Vem åker militär grön 745 med usa front? Tokfet? big_smile

Hemma bra, garaget BÄST!
Edde_
28 april 2013 ·

kameramannen skrev:
Mycket gnäll på att folk betedde sig som idioter - men hur många klev fram och sa ifrån att de inte köper att Kalle och Pelle är fulla som bananer och kastar glasflaskor? Tror at om vi (bilintresserade) tillsammans börjar säga ifrån på plats att vi kan nå något vettigt.

Japp tyvärr är dem flesta fega och väntar tills dem är hemma och skriver då 100 inlägg om vad som var fel och hoppas nån annan tar tag i det. Jag stod med min polare och några andra och såg en kille som stoppa alla bilar och hängde på dem. Han var inte nykter direkt och vi snacka om hur illa det var osv. Då han inte sluta så sa jag till honom att akta sig och då vingla han fram och sa att jag inte skulle lägga mig i och det roliga var att dem som vi snackat med som klaga så jävligt försvann direkt och kom fram precis efter när han gick iväg och fråga vad han hade sagt.. Sen allt klagandes på Volvos som inte beter sig. Fanns idioter inom alla märken. Var en BMW som var en meter att sladda in i min polares bil.. Så om alla hade stake att säga ifrån så skulle såna personer inte vilja vara där.

Förövrigt riktigt najs träff med varierade bilar! Om man inte gillar att det kommer Volvos så får man nog flytta utomlands. smile

Holmlund
28 april 2013 · 48 Inlägg

Tyckte det var en bra träff, va första gången jag var där, kan nog bli fler gånger, har dock 25mil enkel resa men värt de! smile

Aga_Diff Bärs!
28 april 2013 · 3 456 Inlägg

mrpalmer skrev:
Vem åker militär grön 745 med usa front? Tokfet? big_smile

Lär vara Freddzz 945'a du tänker på: http://www.garaget.org/?car=317880

Garaget.org peakade 2008.
Volvo 945-SE "Niijeförttin" (1992)
Volvo 745 Turbo Intercooler "En jävel på kärlek" (1988)
jontefofan bilplåtis
28 april 2013 · 2 Inlägg

bra träff tycker jag, folk är som dom är, en åkte ikea vagn farligt nära min bil, sen åkte han inte kundvagn nå mer ^^ keep it up ! tar gärna emot bilder på min bil ! smile

jag är inte efterbliven, bara lite bakis...
Knudsen
28 april 2013 · 21 Inlägg

Grand_voyager skrev:

Decerto skrev:
Samma visa varje gång.. Det gnälls på ditt och datt, detta året var inte värre än något annat. Det är som att flytta till Bromma och gnälla över att det är en flygplats där. Dessutom detta med att gnissla i ett forum, Typiskt svenskt att knyta näven i fick när man väl är där. Har ni som avsikt att uppfostra den yngre generationen eller för den delen äldre som inte vet hur man beter sig få ni väl säga det till dom.

Hade en mycket trevlig kväll..utom kanske att jag hade fått dricka över hela sidan på bilen, Men såg ut som att någon tappat den så jag låter bli att vara arg:D

Får se om ikea är lite tillmötesgånede nästa gång å platsen mest liknade en soptipp.

Grand_voyager skrev:

Fanns det något med mera V8:or V10:or V12:or i.....

Jo visst, V8or fanns det ju ganska gått om. men kännde mig hyffsat ensam med en v10.

Såg ju gott ut....
Vipern va min sons favo bil 2011 för ett Gumball3000 team körde en sådan.

Nu är det Koenigsegg som gäller för hele slanten...

Min fanns oxå, dock inte på huvudparkeringen..

SuKO
28 april 2013 · 87 Inlägg

Tyckte träffen var den grymaste jag varit på igenom åren! smile kommer komma till barkarby mer gånger,dock i M3an nästa gång då den är fixad istället för skitgolfen :$

JohanGillberg Putsbög
28 april 2013 · 70 Inlägg

per-ling skrev:

Johan_golfgti skrev:
Ja de va ju vissa riktiga knullhuvven o inte flyttade på sig när dom stod mitt ivägen . Var även en som slog på min bil o spottade på rutan när jag körde förbi? Vem de va syntes inte då det var ett gäng fjortisfyllon på 20pers . Alkoholen förstör sånt här . Förbiser man allt som har med alkohol o göra var det väl rätt shysst första träff:). För mycket börnande in ibland bilarna bara....

Jag hade också massa spott på min bil såg ja när ja ställde in den i garaget... Hur jävla normalt är det att spotta på någons bil??! mad

jo eventuellt att denna människan spottade i handen o slog allt va den orka på min ruta på bakdörren, rätt vidrigt, sen sprang någon kille från gänget efter polarens bil som åkte bakom mig, såna skare ju vara skottpengar på

En VW går aldrig sönder, den kan bara tillfälligt upphöra att fungera
BMW e30 323 (1984)
aaaaaaaaaa
28 april 2013 · 236 Inlägg

Jag tyckte också att träffen var helt lyckad.
Uppfattningen varierer beroende på vart man befinner sig... själv stod/satt jag där bilarna rullade in och så vandrade jag med kompisen lite runt på parkeringen. Lugnt och trevligt, men kallt smile

Senast redigerat av CustomSS1 (28 april 2013)

Power is measured in dB
Uttelito Kung
28 april 2013 · 603 Inlägg

Såg 2 polisbilar men inga poliser, tyckte dom det var helt ok att spärra av vägen utanför max för "vanlig" trafik?

Kommer ihåg att det var en svart låg "sportbil" med gula numerplåtar (ej handskrivna) som höll på att köra på en barnvagn på ikeaparkeringen också.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
mrpalmer
28 april 2013 · 796 Inlägg

Aga_Diff skrev:

mrpalmer skrev:
Vem åker militär grön 745 med usa front? Tokfet? big_smile

Lär vara Freddzz 945'a du tänker på: http://www.garaget.org/?car=317880

Ah, 945a vare tydligen wink Så mycket kan jag om volvo... Låg å kappa lite på vägen hem igår smile

Hemma bra, garaget BÄST!
Westergren Large Cap
28 april 2013 · 1 816 Inlägg

Någon här som vet något om dom som körde Falcons bussen? Skulle vilja ha tag i någon som var med o åkte i den igår för är ute efter deras spellista (letar efter en låt som dom spelade haha...) ;D

mrpalmer
28 april 2013 · 796 Inlägg

Westergren skrev:
Någon här som vet något om dom som körde Falcons bussen? Skulle vilja ha tag i någon som var med o åkte i den igår för är ute efter deras spellista (letar efter en låt som dom spelade haha...) ;D

Känner några i de gänget, sjuka jävar hela bunten!

Här är listan; http://open.spotify.com/user/slobbaan/p … iilep9dDZA

Hemma bra, garaget BÄST!
Westergren Large Cap
28 april 2013 · 1 816 Inlägg

mrpalmer skrev:

Westergren skrev:
Någon här som vet något om dom som körde Falcons bussen? Skulle vilja ha tag i någon som var med o åkte i den igår för är ute efter deras spellista (letar efter en låt som dom spelade haha...) ;D

Känner några i de gänget, sjuka jävar hela bunten!

Här är listan; http://open.spotify.com/user/slobbaan/p … iilep9dDZA

Haha, dom verkade då ha jävligt roligt iaf big_smile
Tack för listan! Men låten fanns inte där... typiskt!
Lyckades filma lite när bussen gled förbi och låten spelades som om någon vet vad låten heter vore det guld med lite hjälp smile Här är filmklippet...

Senast redigerat av Westergren (28 april 2013)

HampeB dab-master
28 april 2013 · 166 Inlägg

Decerto skrev:
Jo visst, V8or fanns det ju ganska gått om. men kännde mig hyffsat ensam med en v10.

Fanns en RT/10 där me smile

Senast redigerat av HampeB (28 april 2013)

Pika pika! Fumo, mofu, mofumo, fumoffu!
- Pikachu - Bonta-kun
Nissan 200SX S13 "THEBATMISSILE" (1992)
Lexus LS400 "RIP Harambe" (1991)
conlerc
28 april 2013 · 102 Inlägg

Kul träff.
Synd bara att de sprang runt både packade och höga brudar och grabbar. En brud var så full så hon vinglade runt och råkade ramla över någon motorhuv och ramla in i sidan på flera bilar. . Skulle dö om hon drog sin jacka emot min lack kan jag ju säga.. Nej. Alkohol och droger hör inte ihop med bilar. Punkt.

Volvo 855R "Autotech steg 4" (1996)
eL0F
28 april 2013 · 1 090 Inlägg

conlerc skrev:
Kul träff.
Synd bara att de sprang runt både packade och höga brudar och grabbar. En brud var så full så hon vinglade runt och råkade ramla över någon motorhuv och ramla in i sidan på flera bilar. . Skulle dö om hon drog sin jacka emot min lack kan jag ju säga.. Nej. Alkohol och droger hör inte ihop med bilar. Punkt.

+1 hmm

Volkswagen Lupo "avställd" (2000)
Mikael i norrk Budbilsglidare
28 april 2013 · 228 Inlägg

Roligast va körningen till träffen o hem smile

Volvo 850 T-5R "Black Beast" (1995)
Decerto
28 april 2013 · 404 Inlägg

HampeB skrev:

Decerto skrev:
Jo visst, V8or fanns det ju ganska gått om. men kännde mig hyffsat ensam med en v10.

Fanns en RT/10 där me smile

Fan missade både R8:an och RT:n.

Dodge Viper GTS "track attack" (2014)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang