Volvo pv444 1957 Custom plåtbredning B20 turbo med luftfjädring Sidan 65 svetsa rikta och spackling påbörjad.
Vart sugen på en pv vintern 2013 ett projekt som skulle bli en snygg sommarbil. Har nu bestämt mig för att göra en projekt tråd av bilderna och bygget så ni kan följa vad som händer. Det mesta byggs om eller justeras efter mina... Visa mer
Sköning med knasiga idéer, förvirrad, sjuk& glömsk
6 507 Inlägg
3 december 2017
Härligt att du är pågång igen, jag har själv legat lågt med byggande i 2år pga kroppen , men har nu sålt iväg flera projekt & ska mjukstarta med lite fix på den blå traktorn innan jag annonserar ut den Sen startar nog projekt cheva om på nytt.
Härligt att du är pågång igen, jag har själv legat lågt med byggande i 2år pga kroppen , men har nu sålt iväg flera projekt & ska mjukstarta med lite fix på den blå traktorn innan jag annonserar ut den Sen startar nog projekt cheva om på nytt.
Jo känns skönt och ska bli så skönt bli av med spackelbiten iallafall grov spacklandet
Jo du har ju haft det problemet. Jo skönt få iväg massa grejer, gött få se lite nytt med chevan
Jajemen beställde en hög igår, lika bra då hela karossen är svetsad, och resten är 60 år gammalt så är ojämnt lite precis överrallt, plus allting modifierat också
Gick in o läste från början till senaste. Impad av energin. Bra modellår också. Söker en 57:a själv för kofångarlös drift. Rubinröd eller svart med ribbgrill. Original-lysen bak eller Ford '46 om jag breddar. Följer med stort intresse vad som händer. Bra jobbat. Mycket bra.
Riktigt roligt projekt, taggad på att se den lackerad! Roligt att du är från dalarna å!
Tackar Jajemensan längtar jag med
Jasså kommer du ifrån då ?
VolvoViking skrev:
Gick in o läste från början till senaste. Impad av energin. Bra modellår också. Söker en 57:a själv för kofångarlös drift. Rubinröd eller svart med ribbgrill. Original-lysen bak eller Ford '46 om jag breddar. Följer med stort intresse vad som händer. Bra jobbat. Mycket bra.
Roligt du orkade det Ja 57 vart av en slump men grymt nöjd, är ju rätt frän årsmodel
Jag har gått emot mig själv men vart mer nöjd med modifierade kofångare men mycket mer jobb.