Bil med många ägare samt misstänkt lågt pris?

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
11 juni 2013 · 17 534 Inlägg
Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
13 juni 2013 · 5 753 Inlägg

trippelturbo skrev:
"pallar tvätta efter jobbet"

Haha, tydligen så har du ingen aning om hur det är att jobba som lastbilschaufför. Får du vila tillräcklig mellan passen så är du glad, så att överhuvudtaget ha tid för och tvätta bilen, är tajt!

Min 9-3 är mkt välskött, trots att den fått gå skitig ibland!

Jättelätt för dig o säga "det finns folk som tvättar sin bil så fort den blir skitig", antar att syftar på svensson som jobbar 07-16 och inga helger. Jobba ca 200-240timmar i månaden och kom tillbaka med sånt snack!

Så med andra ord har du inte tid att vårda din bil alltså, hur den då kan vara sveriges mest välvårdade är för mig en gåta.

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
Henrik-N
13 juni 2013 · 450 Inlägg

trippelturbo skrev:
"pallar tvätta efter jobbet"

Haha, tydligen så har du ingen aning om hur det är att jobba som lastbilschaufför. Får du vila tillräcklig mellan passen så är du glad, så att överhuvudtaget ha tid för och tvätta bilen, är tajt!

Min 9-3 är mkt välskött, trots att den fått gå skitig ibland!

Jättelätt för dig o säga "det finns folk som tvättar sin bil så fort den blir skitig", antar att syftar på svensson som jobbar 07-16 och inga helger. Jobba ca 200-240timmar i månaden och kom tillbaka med sånt snack!

Spelar ingen roll om du hävdar att de är Sveriges mest välskötta, för de första vet du inte ett skit om saken, för de andra kommer du inte kunna lura i nån att hur man tvättar sin bil INTE SPEGLAR skicket i övrligt

sandzoo
13 juni 2013 · 2 072 Inlägg

_Glenne_ skrev:

trippelturbo skrev:
"pallar tvätta efter jobbet"

Haha, tydligen så har du ingen aning om hur det är att jobba som lastbilschaufför. Får du vila tillräcklig mellan passen så är du glad, så att överhuvudtaget ha tid för och tvätta bilen, är tajt!

Min 9-3 är mkt välskött, trots att den fått gå skitig ibland!

Jättelätt för dig o säga "det finns folk som tvättar sin bil så fort den blir skitig", antar att syftar på svensson som jobbar 07-16 och inga helger. Jobba ca 200-240timmar i månaden och kom tillbaka med sånt snack!

Så med andra ord har du inte tid att vårda din bil alltså, hur den då kan vara sveriges mest välvårdade är för mig en gåta.

håller helt me dig..
o jobb ska man ej skylla på..sj har jag 2st jobb o lätt jobbar jag över 200tim..men den halvtimmen det tar o tvätta bilen kan man klämma fram minst 1ggr i veckan..
välvårdad gäller även Tvätt..för min del asså

Senast redigerat av sandzoo (13 juni 2013)

Sandzoo i da house
Evildan
13 juni 2013 ·

Åter till ämnet...
TS: hur blev det med A3?
Köpt?
Tittat?
Ratat?

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang