Hur löser man VEGAS 12

lavemangkillen
12 juni 2013 · 441 Inlägg

tjenare undrar om de finns någon inbiten data kille som kan hjälpa mig att få Sonny Vegas 12 att funka fattar inte ett piss.

OBS de är ner laddat. men fattar inte hur jag ska göra för att lura de att funka och jag tror knappast alla har köpt de programmet.


hoppas någon kan hjälpa till med detta och jag ber om ursäkt om denna tråd ligger fel men de har ju ändå med video att göra

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
lavemangkillen
16 juni 2013 · 441 Inlägg

jag uppar tråden. finns de verkligen ingen av dessa 93personer som har varigt inne här. som använder sig av sonny vegas?.

om inte annst får.ni jätte gärna tippsa mig.om andra redigeringsprogram som funkar bra.

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Hamilton
16 juni 2013 · 8 864 Inlägg

KÖP programmet och läs forumsreglerna vad gäller piratkopiering!

Senast redigerat av Hamilton (16 juni 2013)

Fotograf på tierpidag.se
lavemangkillen
16 juni 2013 · 441 Inlägg

Hamilton skrev:
KÖP programmet och läs forumsreglerna vad gäller piratkopiering!

vart köper jag i så fall detta då? jag har väll inte skrivigt något som antyder till pirat kopiering?
ber om ursäkt att jag inte har hittat vart det står. att man inte får skriva saker som kan misstolkas. sen finns de gratisprogram att ladda hem LAGLIGT! Men även prigram du betalar för att kunna ladda hem.


jag frågar igen har något nått annat förslag om vilket program jag kan använda mig av?
:-)
Vad använder ni själva?

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
it_mutt Avstängd
16 juni 2013 · 10 388 Inlägg

lavemangkillen skrev:
vart köper jag i så fall detta då? jag har väll inte skrivigt något som antyder till pirat kopiering?
ber om ursäkt att jag inte har hittat vart det står. att man inte får skriva saker som kan misstolkas. sen finns de gratisprogram att ladda hem LAGLIGT! Men även prigram du betalar för att kunna ladda hem.


jag frågar igen har något nått annat förslag om vilket program jag kan använda mig av?
:-)
Vad använder ni själva?

lavemangkillen skrev:
tjenare undrar om de finns någon inbiten data kille som kan hjälpa mig att få Sonny Vegas 12 att funka fattar inte ett piss.

OBS de är ner laddat. men fattar inte hur jag ska göra för att lura de att funka och jag tror knappast alla har köpt de programmet.


hoppas någon kan hjälpa till med detta och jag ber om ursäkt om denna tråd ligger fel men de har ju ändå med video att göra

Inte det nej...

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Mack Forum- och sitemoderator
16 juni 2013 · 26 155 Inlägg

lavemangkillen skrev:
tjenare undrar om de finns någon inbiten data kille som kan hjälpa mig att få Sonny Vegas 12 att funka fattar inte ett piss.

OBS de är ner laddat. men fattar inte hur jag ska göra för att lura de att funka och jag tror knappast alla har köpt de programmet.


hoppas någon kan hjälpa till med detta och jag ber om ursäkt om denna tråd ligger fel men de har ju ändå med video att göra

Dessa rader är väldigt svåra att tolka som att du själv har köpt programmet..

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
lavemangkillen
17 juni 2013 · 441 Inlägg

eftersom dubbelmoralen som finns på detta forum. som får folk att inte göra annat än att vara tysta och gnälla. så ber jag admin att låsa och avsluta denna tråd.

Subaru impreza GT (GC8) "hubbe" (2000)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang