Solfilmsmontering till bäst pris i Östergötland /runt linköping!

Boveln
1 juli 2013 · 37 Inlägg

Tjenna, skulle vilja ha solfilm i e39:an, och vill ha det vettigt gjort, så undrar var man kan få det gjort till bästa pris i Östergötland, typ linköping med omnejd smile

Tack på förhand!

//Boveln

sjobusen
2 juli 2013 · 35 Inlägg

Finns tyvärr inga riktigt bra i Linköping.....
MAP bilvård har jag provat för flera år sen... men lämnar aldrig en bil dit igen... dåligt resultat... och skylde ifrån sig på både det ena och andra...

BVS mitt i stan är rätt dyra och klarar ej av för mycket raster (de små svarta prickarna runt kanten på rutan) på rutan.

Jag hittade till slut en firma i Sthlm som både var jävligt bra, proffsiga, bra pris, och erbjöd gratis lånebil under tiden...

sjobusen
2 juli 2013 · 35 Inlägg

http://www.solfilmcenter.se heter firman i Sthlm och de håller till i närheten av globen....

Boveln
4 juli 2013 · 37 Inlägg

Okej, tack för tipsen! Men det måste ju finnas bra många fler som lägger solfilm i lkpg? smile
Vad tar dom på solfilmscenter då? smile

sjobusen
5 juli 2013 · 35 Inlägg

Det var typ 2 år sen jag var där... så kommer inte riktigt ihåg vad jag gav..... men vet att det nästan var halva priset mot vad tex BVS här i stan ville ha....

Boveln
7 juli 2013 · 37 Inlägg

sjobusen skrev:
Det var typ 2 år sen jag var där... så kommer inte riktigt ihåg vad jag gav..... men vet att det nästan var halva priset mot vad tex BVS här i stan ville ha....

Oj, ja det är lite skillnad i så fall!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang