Vilken SAAB ska man satts på?

Eddy Galen, inte dum.
7 augusti 2013 · 1 324 Inlägg

Jag har 260-270 i min 9000, träffade på ägaren innan den förra ägaren och han körde 330 hästar. Jag kör hårdstarter rätt ofta och jag har inga bekymmer än med att växellådan är dålig förrutom treans synkring (vilket inte är problembarnet med saabs växellådor)

Så länge du inte är en fullständig idiot med lådan så håller dom lika bra som man skulle kunna hoppas.

IceEyes Varningar: För många..
7 augusti 2013 · 2 552 Inlägg

Självfallet bör du överväga att investera i en klenod som SAAB 900 Aero.

Till att börja med kan du stoltsera med att färdas i en gedigen 80-tals-klassiker, och även en av SAAB:s genom tiderna fränaste modeller. Folk med genuint bilintresse kommer sannolikt vända sig om när du svävar förbi längs vägen.

Alla spekulationer som berör värdeminskningen kan du eliminera. 900 Aero är idag en sällsynt syn på vägarna och kommer bara öka i värde med åren.

Och framförallt är det en äkta och klassisk SAAB utan genetik från Fiat, Opel, Subaru och allt vad man har injicerat i märket de senaste åren.

Sing loud and clear until the game is done, sing Chelsea everyone
Jonas_Mellberg Dr. Mörker
10 augusti 2013 · 211 Inlägg

Hansson-R skrev:
Ingen!smile

Åja lite sugen är du nog eftersom du hamnade häe he he he smile

Saab 9000i 2,3 16 "Biltrim Performance II" (1990)
Saab 9-5 2,3t "Biltrim performance by JMTM" (2000)
PlumCrazy
10 augusti 2013 · 881 Inlägg

NG9-3 SS är ju snygga! smile

Volvo S70 R "019 Black Stone" (1997)
lingua
10 augusti 2013 · 2 271 Inlägg

Partiskt säger jag 9-3 SS Aero, när det gäller körglädje med ett bra chassi finns det ingen
annan Saab som kommer i närheten.

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang