Vänster sidas blinkers fungerar inte på min BMW E34 518i från 90 :(! hjälp!

BMW_518
22 augusti 2013 · 42 Inlägg

Hej!

jag har en bmw 518 från 90.
problemet som jag fick nyligen var att hela min vänstra sida på bilens blinkers fungerade plötsligt inte. Jag vet att alla mina lampor fungerade för några veckor sen. Jag bytte mätarhus på bilen för den var sönder till en begagnad som skall fungera och jag testade med mitt gamla mätarhus för att se om det nya inte fungerade och tydligen så var inte det problemet för det gick inte med det gamla heller.

Jag har kollat säkringar och min 6 säkring hade gått sönder innan jag började testa att byta ut mätarhuset och det hjälpte inte. Vart kan det ha gått sönder för nu går inte äns säkringen sönder när jag slår på vänster sidas blinkers?
tror ni det kan vara ett relä för det finns inte så många fler saker än säkringar som kan ha gått sönder för det lyser inte äns i mitt mätarhus och alla mina lampor är bytta på hela bilen och allt ska fungera så det är antingen en kabel eller ett relä har någon något förslag på vad man ska titta eller vet ni vart man köper nya reläboxar till bmw billigt? och säg inte Bavaria tonguebig_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang