Satt i min ensamhet och började klura på vad medelförbrukningen ligger på alla värstingar här ute i landet. Kan ju börja med att delge vad jag har för medel på min S4:a. Blandad körning (men mest stadskörning fram och tillbaka från jobbet) ligger den på 1,53L/mil. Hur är det för er?
Då var det inte heller så farligt, bara min bil som drar massor Förvisso är den nyinförskaffad. Kan ju ha att göra med högerfoten är rätt tung för tillfället...
Då var det inte heller så farligt, bara min bil som drar massor Förvisso är den nyinförskaffad. Kan ju ha att göra med högerfoten är rätt tung för tillfället...
ne tycker jag inte om man ser till att det är en motor på 5,9l och en bil på 3300kg tomvikt.
ne tycker jag inte om man ser till att det är en motor på 5,9l och en bil på 3300kg tomvikt.
hahaha det är ungefär som med humlor, dom är för stora för att flyga rent tekniskt. din bil är för stor för att dra så lite