2825
Sök

Första bilen Kitcar Sethera

Jag är 17 år och sökte min första bil. Jag var inne på att köpa en Nissan 200sx men sen såg jag Setheran på Blocket och bestämde mig för att åka och kolla på den.... Visa mer

511 587 Visningar
Projektet avslutat 5 november 2017
Wolf_89
446 Inlägg
31 augusti 2014
#741
IMORGON IGEN???? det sa du ju redan för några dager sen. Det här är ju ren TORTYR!!!

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.

5 Inlägg
31 augusti 2014
#742
Wolf_89 skrev:
IMORGON IGEN???? det sa du ju redan för några dager sen. Det här är ju ren TORTYR!!!
japp rena tortyren detta väntande!!

10 163 Inlägg
1 september 2014
#744
Kollat igenom tråden roligt få se vad som gjorts med den har ju sett den några gånger i sommar.

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

391 Inlägg
1 september 2014
Trådstartare
#745
Jag är hemskt ledsen att det har dröjt men datorn har strulat osv sad Men här har ni länken med bilderna: https://www.dropbox.com/sh/ku0r5magxnus … bZ4sa?dl=0

Om ni undrar något om någon bild är det bara att skriva big_smile


NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
1 september 2014
#746
Lite seg på att skriva det här nu, men var denna på rättviks cruisingen?

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

391 Inlägg
1 september 2014
Trådstartare
#747
_Performance_ skrev:
Lite seg på att skriva det här nu, men var denna på rättviks cruisingen?
Kanske wink


NIVÅ 5 I LIVSNJUTNING
2 390 Inlägg
1 september 2014
#748
NickePersson skrev:
_Performance_ skrev:
Lite seg på att skriva det här nu, men var denna på rättviks cruisingen?
Kanske wink
Tyckte jag såg en sån rackare smile

Skbg Performance Team.
Projekt : Volvo S70 2.5T http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 6#p2755566
Projekt : Volvo 745 Turbo http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=192658

Wolf_89
446 Inlägg
2 september 2014
#749
Inte illa. Mkt kvar inna du är klar el? Besiktning?

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.

Wolf_89
446 Inlägg
2 september 2014
#750
Vad är det för lik som syns på 2 bilder? Den svarta?

+ Så att du sänkte vingen. Tycker sj att den blev mkt råare nu. Motorn som syns på bilden. Längre ner på sidan. Sitter den i el är den på väg in i bilen?

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.

70 Inlägg
2 september 2014
#751
Ser mycket bra ut! Men, är den inte lite hög? En sån här kärra ska ju vara klistrad i backen smile

//Martin

Wolf_89
446 Inlägg
2 september 2014
#752
Efter besiktning kanske? Är ju bra om han tar sig in i besiktningslokalerna smile

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.

Jackass
799 Inlägg
2 september 2014
#753
Satan så brutalt bra det blir, lite sänkning och småpill så blir det här ultimat! Bra jobbat och tack för bildbomben!! smile

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!"
But nobody rubs your dick and says "good work!"

391 Inlägg
2 september 2014
Trådstartare
#754
Wolf_89 skrev:
Inte illa. Mkt kvar inna du är klar el? Besiktning?
Bilen är besiktad big_smile Första besiktningen fick jag 3 st 2:or (Inga reflexer bak, dålig handbroms & tankpåfylning ogiltig) men det fixade jag och andra gången så gick den igenom big_smile besiktad i 2 år nu smile


391 Inlägg
2 september 2014
Trådstartare
#755
Wolf_89 skrev:
Vad är det för lik som syns på 2 bilder? Den svarta?

+ Så att du sänkte vingen. Tycker sj att den blev mkt råare nu. Motorn som syns på bilden. Längre ner på sidan. Sitter den i el är den på väg in i bilen?
Det är bilder som råkade komma med, det är på brorsans reservdels-Fiero wink Vingen blev kanon smile Och den motorn sitter inte i än, det är saker kvar att göra på den tongue


391 Inlägg
2 september 2014
Trådstartare
#756
marre_knight skrev:
Ser mycket bra ut! Men, är den inte lite hög? En sån här kärra ska ju vara klistrad i backen smile
Wolf_89 skrev:
Efter besiktning kanske? Är ju bra om han tar sig in i besiktningslokalerna smile
Bilen är sänkt nu det ser man på de bilderna längre ner tongue Skulle vilja sänka lite till men hjulen tar i skärmarna och lite i ljusen fram hmm men jag kan åka över gupp och väghinder wink


G4Z Racing
132 Inlägg
3 september 2014
#757
I slutändan vill man ju gärna kunna använda bilen också och inte bara titta på den. Men naturligtvis vill man ha en bil av denna typ i höjd med marken. wink

Kan du få ut hjulen mer eller är det maxxat där också?

Titta gärna in på www.g4z-racing.com om du är intresserad av vad jag skruvar med!
Bmw E36 320i byggs om till banbil!

Wolf_89
446 Inlägg
3 september 2014
#758
NickePersson skrev:
Wolf_89 skrev:
Inte illa. Mkt kvar inna du är klar el? Besiktning?
Bilen är besiktad big_smile Första besiktningen fick jag 3 st 2:or (Inga reflexer bak, dålig handbroms & tankpåfylning ogiltig) men det fixade jag och andra gången så gick den igenom big_smile besiktad i 2 år nu smile
Grattis. Bara ut och bränna lite gummi då smile

Bayerische Motoren Werke. For the Win.
The only time a BMW owner willingly removes his car from the road. Is to remove the road from the car.
Never Argue With An Idiot. They´ll Lower You To Their Level And Then Beat You With Experience.

391 Inlägg
3 september 2014
Trådstartare
#759
Ceasarsalladen skrev:
I slutändan vill man ju gärna kunna använda bilen också och inte bara titta på den. Men naturligtvis vill man ha en bil av denna typ i höjd med marken. wink

Kan du få ut hjulen mer eller är det maxxat där också?
Det sitter ju 45mm spacers på varje hjul så spårvidden ligger rätt nu men jag håller med om att de är lite långt in hmm men det kan enkelt fixas med djupare fälgar big_smile Ett projekt till nästa sommar tongue


391 Inlägg
3 september 2014
Trådstartare
#760
Wolf_89 skrev:
NickePersson skrev:
Wolf_89 skrev:
Inte illa. Mkt kvar inna du är klar el? Besiktning?
Bilen är besiktad big_smile Första besiktningen fick jag 3 st 2:or (Inga reflexer bak, dålig handbroms & tankpåfylning ogiltig) men det fixade jag och andra gången så gick den igenom big_smile besiktad i 2 år nu smile
Grattis. Bara ut och bränna lite gummi då smile
Tackar! big_smile Jodu nu går det på blött underlag men med den andra motorn så går det nog på torrt också wink



Sök