Inte för att vara sådan, men den nedre är väl ändå en "kontaktvärmare"?
En blockvärmare sitter i hålet för en frostplugg, en slangvärmare "i" slangen (doh!) och en kontaktvärmare sitter "utanpå".
Kontaktvärmare är enligt mig skräp o skit, vilket som är bäst av de andra två...ptja, det låter jag vara osagt (båda fungerar och gör sitt jobb enligt mig).
Så, i detta fall, förutsatt att det passar, skulle jag utan tvekan valt slangvärmaren.
De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!