Lekstuga AB presenterar Bmw 335D volym I

DieselDoris goes Sportbilsdräpare.
  • 133 Följare
  • 157 600 Visningar
  • Projektet avslutat 1 augusti 2014
Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

xc_70 skrev:

Buuhuu skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-40ac0aea884dadfe204b8a4b3d908d27.jpg

Ha en trevlig kväll smile imorgon kommer en film snutt!

big_smilebig_smilebig_smile känner igen det! va tippar du att du har i hk? ta det på pm är en värdig motståndare tongue

Alltid lika kul haha 😂 vet faktiskt inte, ärligt. Men mer än vad Christer hade i sin gamel iaf smile själv då, har du nån uppskattning? smile

Senast redigerat av Buuhuu (6 april 2014)

Dream big, set goals, take action!
AK-TUNING Four rings to rule them all
6 april 2014 · 227 Inlägg

Blir grymt spännande det här! Nästan så att man är sugen på att köpa sig en likadan..

Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

BMW-318 skrev:
Blir grymt spännande det här! Nästan så att man är sugen på att köpa sig en likadan..

Hehe tröttnar aldrig på att höra att projektet är intressant:) del 2 i denna saga blir att tillverka ett eget widebody kit o kanske en annan lack, men de tar vi närmare vintern!smile

Kl 14:00 åker jag å fixar bilen sen kommer de nån film senare ikväll!smile

Dream big, set goals, take action!
OB
6 april 2014 · 14 Inlägg

riktigt intressant bygge. följer med spänning som övriga smile

du får anmäla dig till RRIS Björkvik i sommar så du kan jämföra prestandan med andra riktigt snabba bilar. ska själv ta upp bilen dit när min E60-mappning är färdig. vore kul att se hur din går mot enritas 335i med uppgr turbos.

Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

OB skrev:
riktigt intressant bygge. följer med spänning som övriga smile

du får anmäla dig till RRIS Björkvik i sommar så du kan jämföra prestandan med andra riktigt snabba bilar. ska själv ta upp bilen dit när min E60-mappning är färdig. vore kul att se hur din går mot enritas 335i med uppgr turbos.

Kul!smile

Vart hittar jag mer information om Björkvik?smile

Dream big, set goals, take action!
OB
6 april 2014 · 14 Inlägg

Buuhuu skrev:

OB skrev:
riktigt intressant bygge. följer med spänning som övriga smile

du får anmäla dig till RRIS Björkvik i sommar så du kan jämföra prestandan med andra riktigt snabba bilar. ska själv ta upp bilen dit när min E60-mappning är färdig. vore kul att se hur din går mot enritas 335i med uppgr turbos.

Kul!smile

Vart hittar jag mer information om Björkvik?smile

Reg. på RRIS.se
Vet ej datum för sommarens event, bara det som är nu 26/4, se fb-länken
https://www.facebook.com/events/516586935040220/

Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-c01255796aec175b63d2d1fad2cf6afe.jpg

30min sen ska hon ut och testas igen big_smile

Dream big, set goals, take action!
OB
6 april 2014 · 14 Inlägg

Ser jävligt arg ut wink varför valde du en IC som eg. inte passar bilen? Tror inte de extra cm kommer ge dig någon prestandaökning jmf med övriga alternativ kring 7"..?

Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

OB skrev:
Ser jävligt arg ut wink varför valde du en IC som eg. inte passar bilen? Tror inte de extra cm kommer ge dig någon prestandaökning jmf med övriga alternativ kring 7"..?

ty smile Trodde faktiskt den skulle passa bättre än vad den gjorde simple as that, Bredden är kung men den är lite för djup, hade jag vetat att jag inte skulle få upp den mer så hade jag köpt en annan från början smile

Senast redigerat av Buuhuu (6 april 2014)

Dream big, set goals, take action!
OB
6 april 2014 · 14 Inlägg

Buuhuu skrev:

OB skrev:
Ser jävligt arg ut wink varför valde du en IC som eg. inte passar bilen? Tror inte de extra cm kommer ge dig någon prestandaökning jmf med övriga alternativ kring 7"..?

ty smile Trodde faktiskt den skulle passa bättre än vad den gjorde simple as that, Bredden är kung men den är lite för djup, hade jag vetat att jag inte skulle få upp den mer så hade jag köpt en annan från början smile

Aha, trodde du gick efter ett extremt utseende med ICn wink Då är jag med på banan igen.

Är nu uppdaterad ang. datum för Björkvik:
26/4
31/5
30/8
27/9

bertell
6 april 2014 · 128 Inlägg

Hoppas din provkörning gick bättre idag smile

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil
BMW 335 E93 Msport cab "One-Of-A-Kind" (2008)
Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

OB skrev:

Buuhuu skrev:

OB skrev:
Ser jävligt arg ut wink varför valde du en IC som eg. inte passar bilen? Tror inte de extra cm kommer ge dig någon prestandaökning jmf med övriga alternativ kring 7"..?

ty smile Trodde faktiskt den skulle passa bättre än vad den gjorde simple as that, Bredden är kung men den är lite för djup, hade jag vetat att jag inte skulle få upp den mer så hade jag köpt en annan från början smile

Aha, trodde du gick efter ett extremt utseende med ICn wink Då är jag med på banan igen.

Är nu uppdaterad ang. datum för Björkvik:
26/4
31/5
30/8
27/9

Tack!smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

bertell skrev:
Hoppas din provkörning gick bättre idag smile

Lite bättre iaf har en film åtminstone:) men skjuter Ic slangen fast jag förstärkt den så river bort o drar nytt hela vägen till helgen film kommer lite senare! Går jävla bra trots fel inställd!!

Dream big, set goals, take action!
HereComesTrouble Livsnjutare
6 april 2014 · 1 707 Inlägg

Buuhuu skrev:

bertell skrev:
Hoppas din provkörning gick bättre idag smile

Lite bättre iaf har en film åtminstone:) men skjuter Ic slangen fast jag förstärkt den så river bort o drar nytt hela vägen till helgen film kommer lite senare! Går jävla bra trots fel inställd!!

Vad sa jag om T-bults istället? :p

Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

HereComesTrouble skrev:

Buuhuu skrev:

bertell skrev:
Hoppas din provkörning gick bättre idag smile

Lite bättre iaf har en film åtminstone:) men skjuter Ic slangen fast jag förstärkt den så river bort o drar nytt hela vägen till helgen film kommer lite senare! Går jävla bra trots fel inställd!!

Vad sa jag om T-bults istället? :p

I admit defeat! Haha:) ska beställas ikväll!smile

Dream big, set goals, take action!
bertell
6 april 2014 · 128 Inlägg

Det var synd, jag kör också dom klämmor som rekommenderas. Funkar skitbra.
Hur många bar kör du?

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil
BMW 335 E93 Msport cab "One-Of-A-Kind" (2008)
BlueScreeen
6 april 2014 · 2 030 Inlägg

Ännu ett spännande projekt att följa! man kan ju inte missa slutet på detta! smile

Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Volvo V40 T4 "R-Design" (2001)
Buuhuu
6 april 2014 · 857 Inlägg

bertell skrev:
Det var synd, jag kör också dom klämmor som rekommenderas. Funkar skitbra.
Hur många bar kör du?

ahh men är ju lätt fixat iaf smile !

BlueScreeen skrev:
Ännu ett spännande projekt att följa! man kan ju inte missa slutet på detta! smile

Kul att höra, välkommen! smile

Dream big, set goals, take action!
bertell
6 april 2014 · 128 Inlägg

Jo, det är det men det drar ut på lidandet att vänta smile

ARCHOIL Nanoteknikprodukt som rengör, smörjer, skyddar motorer, växellådor, bränslesystem mm.
Jay Leno´s garage presenterar Archoil
BMW 335 E93 Msport cab "One-Of-A-Kind" (2008)
xc_70
6 april 2014 · 485 Inlägg

Buuhuu skrev:
http://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-c01255796aec175b63d2d1fad2cf6afe.jpg

30min sen ska hon ut och testas igen big_smile

riktigt snygg, men varför lätt du icen sticka ner ?

Volkswagen Caddy "Insane" (2005)
Audi avant 2,0tdi "Insane" (2008)
Audi a6 quattro pickup "STANCE RISE OF EVIL" (1998)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang