Lekstuga AB presenterar Bmw 335D volym I

DieselDoris goes Sportbilsdräpare.
  • 133 Följare
  • 157 607 Visningar
  • Projektet avslutat 1 augusti 2014
Buuhuu
24 april 2014 · 857 Inlägg

Tuggummimannen skrev:
Jädra fint projekt detta, ser fram emot att följa dig och se den på bos.
smile

Mvh
/T

Jäkla kul att höra! Välkommen:)

Dream big, set goals, take action!
Antinoxious - Always Faithful
24 april 2014 · 507 Inlägg

Detta ska absolut följas! smile Hade planer på att köpa en 535d för ett tag sen faktiskt, Dock blev det inte så denna gången smile Men, Spännande projekt!! big_smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Buuhuu
24 april 2014 · 857 Inlägg

Antinoxious skrev:
Detta ska absolut följas! smile Hade planer på att köpa en 535d för ett tag sen faktiskt, Dock blev det inte så denna gången smile Men, Spännande projekt!! big_smile

Kul välkommen! ja de är fina bilar smile tack!

Dream big, set goals, take action!
ChrizLoud Totalljud.se
24 april 2014 · 101 Inlägg

Skit i att filmen är sne.. Jag vänder skärmjäveln på sidan bara jag får se filmen nuuuuuu!!!!

/Chrille
Billjud och tillbehör från US Blaster, Autotek och Maxgear ---> Totalljud.se
BMW 535D LCI "CPM Performance STEG 3 Hybrid" (2007)
MFred
24 april 2014 · 164 Inlägg

Diggar projektet stenhårt! Bra jobabt hitills smile

Buuhuu
25 april 2014 · 857 Inlägg

ChrizLoud skrev:
Skit i att filmen är sne.. Jag vänder skärmjäveln på sidan bara jag får se filmen nuuuuuu!!!!

Hahahaha!!! fyfan va roligt ;D lovar att det kommer vara värt väntan! winkbig_smile


MFred skrev:
Diggar projektet stenhårt! Bra jobabt hitills smile

Tack så mycket och välkommen!smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
27 april 2014 · 857 Inlägg

om 1 timme och 1 min ska jag ut med henne, kommer en film sen I promise!smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
27 april 2014 · 857 Inlägg

Jäkligt ledsen hörni men den förbannade kameran hade tydligen inte spelat in nånting idag, fråga mig inte varför men så är det, bra surt! sad Hon går jäkligt bra just nu men måste som sagt in och fin justeras mappen för hon går inte som hon ska, "böar" lite och har sig men det ska vi nog råda bot på!

Ledsen hörni men lovar att det kommer komma!! var så säker, har skrivit ett "film manus" haha wink

Dream big, set goals, take action!
BlueScreeen
27 april 2014 · 2 030 Inlägg

tycker att du och filmer inte verkar samarbeta så bra wink men vi fortsätter vänta med spänning! big_smile

Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Volvo V40 T4 "R-Design" (2001)
Buuhuu
28 april 2014 · 857 Inlägg

BlueScreeen skrev:
tycker att du och filmer inte verkar samarbeta så bra wink men vi fortsätter vänta med spänning! big_smile

Ja de är ett jäkla strul suger ganska hårt när man tror man har 1timme inspelat å de inte är ett skit när man kommer hem;/! Men ahja ack den som ger sig eller vad säger man haha! Bänkningen är bara styvt 2vrckor bort iaf! smile

Dream big, set goals, take action!
Antinoxious - Always Faithful
28 april 2014 · 507 Inlägg

Buuhuu skrev:

BlueScreeen skrev:
tycker att du och filmer inte verkar samarbeta så bra wink men vi fortsätter vänta med spänning! big_smile

Ja de är ett jäkla strul suger ganska hårt när man tror man har 1timme inspelat å de inte är ett skit när man kommer hem;/! Men ahja ack den som ger sig eller vad säger man haha! Bänkningen är bara styvt 2vrckor bort iaf! smile

För det första, så ska det bli skoj att se denhär omtalade och efterlängtade filmen, SEN ska det även bli spännande att se hur mycket puder hon ger smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Buuhuu
28 april 2014 · 857 Inlägg

Antinoxious skrev:

Buuhuu skrev:

BlueScreeen skrev:
tycker att du och filmer inte verkar samarbeta så bra wink men vi fortsätter vänta med spänning! big_smile

Ja de är ett jäkla strul suger ganska hårt när man tror man har 1timme inspelat å de inte är ett skit när man kommer hem;/! Men ahja ack den som ger sig eller vad säger man haha! Bänkningen är bara styvt 2vrckor bort iaf! smile

För det första, så ska det bli skoj att se denhär omtalade och efterlängtade filmen, SEN ska det även bli spännande att se hur mycket puder hon ger smile

Ja de ska bli riktigt spännande:)
Som jag skrivit tidigare så är Anledningen till att det hela drar ut på tiden med när jag kan filma mm är pga att jag har en fotboja som ger mig husarrest efter 16:15 på vardagar.

Sen har jag "fritid" mellan kl 14-20 lördag och söndag, så är mycket som måste ske därimellan hehe. Men är 2veckir kvar på det straffet så snart så! Kan jag bara mata in massa klipp! Så tappa inte tålamodet riktigt ännu hörni! wink smile

Dream big, set goals, take action!
fisken593
28 april 2014 · 28 Inlägg

Segt med fotboja. Ser fram emot film och bänkning! smile

BMW 335d (2008)
Buuhuu
29 april 2014 · 857 Inlägg

fisken593 skrev:
Segt med fotboja. Ser fram emot film och bänkning! smile

Ah lite smått, speciellt när det är gamla synder som kommer flera år efteråt smile
Kul att höra! smile

__________________________________________________________________

Update

Bänkningen blev framflyttad till den 20/5 så en dag till måste man uthärda haha tongue annars löper allt genom planerna!

Dream big, set goals, take action!
ChrizLoud Totalljud.se
29 april 2014 · 101 Inlägg

Spännande smile

/Chrille
Billjud och tillbehör från US Blaster, Autotek och Maxgear ---> Totalljud.se
BMW 535D LCI "CPM Performance STEG 3 Hybrid" (2007)
Buuhuu
30 april 2014 · 857 Inlägg

Tjäna!!

får börja med att önska er alla en trevlig valborg och sup inte skallen av er ikväll nudå för då kanske ni får en sån här härlig elektronisk mojäng som jag har runt fotleden…. neutral smile

Till ämnet!!
Va ute och filma idag, videon blev lite tafatt men det är iaf nånting långt jävla intro men vafan gör de när man hör självaste Manson ljuva stämma! och håller just i detta nu på att laddas upp på youtube big_smile för det andra så går hon som en jävla dröm! V/M-sprutet funkar som en fontän utanför Mirage i Las Vegas och gumman bara ryter och ritar lakrits och det utan att vara 100% inställd, det är ju underbart så säg!

21 dagar kvar tills det är dags att bänka henne och nu står hon helt färdig å väntar, sen kan ni ge er faaaán på att det kommer komma massa schysta videos! Vill inte åka allt för långt i detta nu då hon inte är påställd och har en garage försäkring ännu, känns dumt att kosta på nånting som jag inte kan bruka tillfullo just för stunden!

Hoppas ni får en trevlig kväll, Videon kommer upp om en liten stund, cirka femtonminuter en kvart för att vara exakt, (ironi) höjt! smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
30 april 2014 · 857 Inlägg

ChrizLoud skrev:
Spännande smile

Javisst!smile

Dream big, set goals, take action!
Antinoxious - Always Faithful
30 april 2014 · 507 Inlägg

Buuhuu skrev:
Tjäna!!

får börja med att önska er alla en trevlig valborg och sup inte skallen av er ikväll nudå för då kanske ni får en sån här härlig elektronisk mojäng som jag har runt fotleden…. neutral smile

Till ämnet!!
Va ute och filma idag, videon blev lite tafatt men det är iaf nånting långt jävla intro men vafan gör de när man hör självaste Manson ljuva stämma! och håller just i detta nu på att laddas upp på youtube big_smile för det andra så går hon som en jävla dröm! V/M-sprutet funkar som en fontän utanför Mirage i Las Vegas och gumman bara ryter och ritar lakrits och det utan att vara 100% inställd, det är ju underbart så säg!

21 dagar kvar tills det är dags att bänka henne och nu står hon helt färdig å väntar, sen kan ni ge er faaaán på att det kommer komma massa schysta videos! Vill inte åka allt för långt i detta nu då hon inte är påställd och har en garage försäkring ännu, känns dumt att kosta på nånting som jag inte kan bruka tillfullo just för stunden!

Hoppas ni får en trevlig kväll, Videon kommer upp om en liten stund, cirka femtonminuter en kvart för att vara exakt, (ironi) höjt! smile

Kanoners! Detta ser vi fram emot med stora förväntningar wink Skönt att höra att allting fungerar som det ska smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Buuhuu
30 april 2014 · 857 Inlägg

Antinoxious skrev:

Buuhuu skrev:
Tjäna!!

får börja med att önska er alla en trevlig valborg och sup inte skallen av er ikväll nudå för då kanske ni får en sån här härlig elektronisk mojäng som jag har runt fotleden…. neutral smile

Till ämnet!!
Va ute och filma idag, videon blev lite tafatt men det är iaf nånting långt jävla intro men vafan gör de när man hör självaste Manson ljuva stämma! och håller just i detta nu på att laddas upp på youtube big_smile för det andra så går hon som en jävla dröm! V/M-sprutet funkar som en fontän utanför Mirage i Las Vegas och gumman bara ryter och ritar lakrits och det utan att vara 100% inställd, det är ju underbart så säg!

21 dagar kvar tills det är dags att bänka henne och nu står hon helt färdig å väntar, sen kan ni ge er faaaán på att det kommer komma massa schysta videos! Vill inte åka allt för långt i detta nu då hon inte är påställd och har en garage försäkring ännu, känns dumt att kosta på nånting som jag inte kan bruka tillfullo just för stunden!

Hoppas ni får en trevlig kväll, Videon kommer upp om en liten stund, cirka femtonminuter en kvart för att vara exakt, (ironi) höjt! smile

Kanoners! Detta ser vi fram emot med stora förväntningar wink Skönt att höra att allting fungerar som det ska smile

Nu fick jag ju nästan prestations ångest haha! svårt att kunna ge järnet när man kör på 50 väg.. smile ska lägga in en 0-1xx film på fredag, hann aldrig med det idag smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
30 april 2014 · 857 Inlägg

http://www.garaget.org/video/144284 enjoy inte den bästa, roligaste eller så men alltid nåt! big_smile

Fan blev jävligt tråkig märkte jag nu… ahja kommer bättre I promise!

Senast redigerat av Buuhuu (30 april 2014)

Dream big, set goals, take action!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang