Har någon sett denna evo?

joel_h Väghyvel
28 november 2013 · 252 Inlägg

Tycker den verkar vara så billig?
sett den på blocket riktigt länge,varför svårsåld?




http://www.blocket.se/jonkoping/Mitsubi … =3&w=3

Fredde_Vette JaG
28 november 2013 · 785 Inlägg

Förmodligen något som spökar med inreggningen.. Något papper eller dylikt som saknas.

Its not the fart that kills, its the smell...
Volkswagen 1303 Cab "Das Auto" (1975)
Chevrolet Corvette C2 "Sting Ray" (1964)
joel_h Väghyvel
28 november 2013 · 252 Inlägg

Får känslan jag med att det är något som inte stämmer..

gravityone Fixare
28 november 2013 · 321 Inlägg

Som flera har sagt. Den går ej att regga. Eller jo allt går att regga om du river ner hela bilen och lägger ut 100k på att köpa orginal grejer.

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
schnauz
28 november 2013 · 1 758 Inlägg

Kommer man in på Bilprovningen och vill regbesikta den där lär de bara skratta åt en!
52.000 som den står, eller 79.000 inreggad... Hade det bara varit att åka in och göra en regbesiktning och sedan kunna tjäna nästan 30.000 till på försäljningen så hade nog säljaren gjort det för länge sen.

Oftast när oreggade importbilar dyker upp på blocket så brukar de vara kraftigt stylade, eller uppenbart trimmade. Undrar varför! roll

Growe Fri fart för ett fritt folk!
28 november 2013 · 13 754 Inlägg

lär väll ingen som köper en så ful bil den är jhu helt fuckad hela bilen..

Kör fort så hinner inget hända...
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Seat Arosa (1999)
Sir_x
28 november 2013 · 945 Inlägg

Det kan som Growe skriver bero på att bilen ser ut som skit.

Volvo S40 "1.8i 2000 mil." (1997)
Tobzter
28 november 2013 · 3 145 Inlägg

gravityone skrev:
Som flera har sagt. Den går ej att regga. Eller jo allt går att regga om du river ner hela bilen och lägger ut 100k på att köpa orginal grejer.

Står ju att man kan få den inreggad för 79000kr så de verkar ju inte vara problemet. .

Dodge Charger SE "Magnum 440" (1972)
gravityone Fixare
29 november 2013 · 321 Inlägg

tobzter skrev:

gravityone skrev:
Som flera har sagt. Den går ej att regga. Eller jo allt går att regga om du river ner hela bilen och lägger ut 100k på att köpa orginal grejer.

Står ju att man kan få den inreggad för 79000kr så de verkar ju inte vara problemet. .

bilen har legat ute men samma annonstext i flera år och det enda som hänt är att den sjunkit i pris. Om den gick att regga tror jag dom hade tagit beslutet att göra det någon gång under dessa åren dom haft bilen för att göra den mer lätt såld.

Inte en chans att regga den bilen som den står nu.

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
ImprezaGC8
29 november 2013 · 373 Inlägg

Jag förstår att ingen vill köpa den med tanke på hur den ser ut, jag skulle inte vilja synas i den om ja så fick 52 tusen.

Förstår inte varför folk gör sån våldtäckter på bilar som är helt optimala redan i originalskick?!

Turbovin Turbo lover
29 november 2013 · 555 Inlägg

Vingen är väl en sak med lite överdrivet Time Attack-stuk om man vill, men breddningen och den sortens fälgar på ett rallyjärn, herrejävlar så fult.

Subaru Impreza STI Type R "AVCS 2.1l stroker" (2000)
ImprezaGC8
29 november 2013 · 373 Inlägg

Jag tror jag vet hur dom tänkte när dom skulle bygga, och stod med en bil som såg ut såhär mer eller mindre:

http://files.conceptcarz.com/img/Mitsubishi/mitsubishi_lancer_EVO_VI_TME_manu-01.jpg

"Hmm, hur kan vi förstöra en riktig kultbil som ser ut som en fullfjädrad rallybil? Hmm jag vet vi lackar den i en pissful grön färg, monterar dom mest smaklösa pimp my ride fälgarna vi kan få tag på, sätter dit ett äckligt spoilerpaket i glasfiber som håller 30 meter, sätter dit en strykbräda på bagageluckan, monterar stylingstolar för 2000kr paret som kollapsar vid en krock, och pissar sedan över allt så den blir i ett riktigt grisskick!"

WaoW ClubJDM
29 november 2013 · 531 Inlägg

Vingen är ju mer värd än bilen smile

Mitsubishi Evolution X "Work Meister" (2008)
gravityone Fixare
29 november 2013 · 321 Inlägg

Sen för att det inte ska bli några missförstånd med vem som äger bilen så är säljaren på blocket ordförande i styrelsen på extreme autocenter.

Sen får ni själva dra slutsatsen utifrån det....

Lone Star Garage
Nissan 300zx TT "Fairlady" (1991)
Chevrolet Avalanche "Z71" (2005)
Mack Forum- och sitemoderator
29 november 2013 · 26 167 Inlägg

ImprezaGC8 skrev:
Jag tror jag vet hur dom tänkte när dom skulle bygga, och stod med en bil som såg ut såhär mer eller mindre:

http://files.conceptcarz.com/img/Mitsub … anu-01.jpg

"Hmm, hur kan vi förstöra en riktig kultbil som ser ut som en fullfjädrad rallybil? Hmm jag vet vi lackar den i en pissful grön färg, monterar dom mest smaklösa pimp my ride fälgarna vi kan få tag på, sätter dit ett äckligt spoilerpaket i glasfiber som håller 30 meter, sätter dit en strykbräda på bagageluckan, monterar stylingstolar för 2000kr paret som kollapsar vid en krock, och pissar sedan över allt så den blir i ett riktigt grisskick!"

Haha..bara jag som tycker Tommi ser väldigt liten ut på den bilden?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Sitemoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
Mazda 323 1.4 "Emanuel" (1979)
Volvo V60 D4 AWD "Rymdskeppet" (2014)
Volvo 244 GLT "Good ol Bastard" (1983)
xorox_88 Smack that ass!!
29 november 2013 · 2 953 Inlägg

med tanke på att bilarna måste va orignal så lär man bli ass rapead nå så jävulskt om man ska försöka regga in den.. sen är den ju jävligt ful, funkade vid fast and furious 1 men inte nu

Zombies, coming soon to a city near you!
www.nesdb.se ditt 8-bit forum på nätet
Volvo 242 DL "fd LowLife" (1982)
Volvo Amazon "It came from the swamp" (1965)
Lina-
30 november 2013 · 1 213 Inlägg

Överstylade bilar är det få personer som vill köpa.

Den/dom som har byggt om bilen har misslyckas totalt då den vart mycket fulare är original.

När hör en V8, då tänder på alla cylindrar :D
Bmw, Volvo & Jänkare gör livet värt att leva.
Princess of the road.
Volvo 940 Turbo "Sleeper" (1992)
jetta16v
1 december 2013 · 1 534 Inlägg

Som flera sagt så är detta en våldtäkt av en kult-bil..

Jag menar, det är så smaklösa moddar så man nästan hellre åker i en Skoda Felicia än det där missfostret till bil..

andreas_1996
13 december 2013 · 951 Inlägg

stackars mitsu hmm styla sönder en så fin kultbil sad

Mitsubishi lancer GLXI "Mitsuun" (1993)
Mitsubishi eclipse gs "Knight Rider" (1992)
Cadillac_The_King
14 december 2013 ·

Lina- skrev:
Överstylade bilar är det få personer som vill köpa.

Den/dom som har byggt om bilen har misslyckas totalt då den vart mycket fulare är original.

Men endå bygger dom flesta stylande bilar . Köp än 50 talare i stället för dom sjunker ju aldrig i värde:-)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang