Fixa AMG utseende på w211 E-class 320 CDI

Civilarn
17 februari 2014 · 249 Inlägg

Tjenare allihopa! Jag har köpt AMG fälgar till min Mercedes och tänkte ordna ett AMG utseende på den..
Jag behöver alltså framkofångaren och alla tillhörande nät och dimljus och fästen, bakre kofångaren och sidokjolarna.

Vet ni av någon bra sida där dom säljer dessa saker? Eventuellt att man köper från Ebay, men då skulle jag vilja ha tre länkar som nån duktig kanske kan välja ut. Det är så svårt att veta vad man får med i allt på Ebay..

Mvh:D

Oedmark
17 februari 2014 · 96 Inlägg

Civilarn skrev:
Tjenare allihopa! Jag har köpt AMG fälgar till min Mercedes och tänkte ordna ett AMG utseende på den..
Jag behöver alltså framkofångaren och alla tillhörande nät och dimljus och fästen, bakre kofångaren och sidokjolarna.

Vet ni av någon bra sida där dom säljer dessa saker? Eventuellt att man köper från Ebay, men då skulle jag vilja ha tre länkar som nån duktig kanske kan välja ut. Det är så svårt att veta vad man får med i allt på Ebay..

Mvh:D

http://www.ebay.com/itm/Mercedes-W211-S … 337f57c20b

Volkswagen Golf IV 1.6 "Lilltysken" (2000)
Oedmark
17 februari 2014 · 96 Inlägg

Nu är jag inte så jätte insatt i Mercedes, Robin. Men detta var vad jag kunde hitta lite snabbt bara! Hör av dig om det är några funderingar

Volkswagen Golf IV 1.6 "Lilltysken" (2000)
Civilarn
18 februari 2014 · 249 Inlägg

Oedmark skrev:
Nu är jag inte så jätte insatt i Mercedes, Robin. Men detta var vad jag kunde hitta lite snabbt bara! Hör av dig om det är några funderingar

Jajamen:) ska fixa motorn och alla fel med den först men sen så ska jag beställa allt för att göra amg stuk på den:) då får du gärna hjälpa till att hitta niciga saker och att montera. Då kan jag också lejja din far för att lacka delarna:) så vi kan glida fett i sooommaaar...smile

328cabbish
18 februari 2014 · 827 Inlägg

Kolla min gamla e240 som jag gjorde i ordning, behöver du mer info får du pm mig

Ingen dör oskuld för livet f*ckar oss alla!
Mercedes 320ce "Amg" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang