19 november 2006
Trådstartare
Jag skulle åka till jönköping idag,och på vägen så bestämmde jag mej för att köpa en gps på elgiganten.
När jag kom in på elgiganten så stog jag och fingrade på gps'serna,Testade med att slå in vägen som jag skulle till på dom som fanns där. Efter en stund så kom det en försäljare och jag frågade om dom hade en Navman n60i inne och om han kunde testa med att slå in addressen som jag skulle till.
Efter en stund så kom han tillbaka med en N60i från lagret,Men den funkade inte i butik, (ingen navman funkade i butiken) han skyllde på ngt med batteriet. Så jag sa att jag skulle köpa en sån för jag gillade den typ av modell, och jag sa att jag skulle komma tillbaka. Om inte den där jävla addressen fanns på gps.
Väll ute i bilen så kopplade jag in den och den började ladda direkt.
-ok det är lugnt tänkte jag,jag låter den sitta en stund.
Efter en timmes laddning började jag att testa power knappen,inget liv. Man sätter på den med en liten drag knapp under den.Det finns 2 olika avstängningar en hård och en mjuk tydligen.
BLIP BLIP den hoppar igång och jag testar att slå in addressen.
Och fanskapet hittar inte addressen som jag ska till.Så på måndag är det jag som åker till elgiganten och byter den mot en Garmin, för Garmin modellen hittade addressen i butiken som jag skulle till.
:-( skulle ha köpt en garmin direkt istället.
Diesel is the blood of satan.