Eftersnack: Gävles Gatubilar Bilträff Lördag 5/4-2014

Weasa
6 april 2014 · 14 Inlägg

Blev riktigt bra träff med mycke bilar och folk synd på idoterna som sladdade runt bland bilarna en sväng bara och att folk inte höll koll på sitt egna skräp annars va det en riktigt bra träff big_smile

Folk med bilder kan gärna ladda upp dom big_smile

BMW 328i Touring "Grå" (1995)
Darkus
6 april 2014 ·

Bord ju porta sånna som inte kan hantera sej. Sen sprida vidare till dom andra som har bilträffar runt om i landet.

LowLifeS10 Layin frame
6 april 2014 · 638 Inlägg

Trodde aldrig på denna uppslutning. Har aldrig sett så mycket bilar och folk i rörelse på en träff i Gävle. Fick lite Barkarby-känsla fast i mindre skala då. Och inte enbart gamla trötta volvos o skit. Bra ordnat!

Chevrolet S10 Bagged & Laying Frame
___
.----/__ |-------,
/_(o)____(o)__|
Chevrolet S10 "Air Gringos" (1999)
GMC C15 C10 (1968)
Darkus
6 april 2014 ·

Ingen som tagit nå kort eller filmat nå därifrån??

Stripz Voodoo
6 april 2014 · 1 444 Inlägg

trist att jag for så sent  sad tog mig till övik och märkte där att jag aldrig hinner till träffen sad så bilder skulle va kul att se smile

http://maxboom.fi Finsk Bilstereo forum
Volkswagen Jetta Ls "Bettzy" (1981)
Audi 100 avant "Slammed" (1993)
OlleOlaglig 2Fast4You
6 april 2014 · 499 Inlägg

Är jag den enda som störde mig på att folk ställde sina dailydriver v70s och Passater med plåtfälgar på den större parkeringen, där folk med lite mer sevärda bilar kunde stått, jag säger inte att min bil förtjänade en plats på "framsidan" men jag såg väldigt många fräscha bilar som tyvärr fick stå på baksidan vid godsmottagningen.
Det jag tycker man ska tänka på till nästa gång är att man har nått sorts upplägg där "sevärda" bilar får någon slags förtur att få plats på framsidan, istället för att "Karlsson Knutkors" ska ställa sig där med sin Avensis för att han inte orkar gå dom där extra 100metrarna.
Annars tyckte jag det var en väldigt bra träff med mycket häftiga bilar med olika stilar och trevligt folk (Vad man hann se iallafall), förutom incidenten där en person punkterade en polisbil.

Senast redigerat av ArvidsZon (6 april 2014)

Ford Sierra 2.0T "Wannabe Cosworth" (1988)
Lillkanto Inbiten Volvonörd
6 april 2014 · 799 Inlägg

Finbilarna vid godsmottagningen, då måste du ju syfta på min och sambons v70 o min 242 med blåbär performance spacers smile

Jag störde mig oxå hemskt mycket på det, folk som inte
ens orkar tvätta av sin kärra innan dom kommer kan ju parkera nån annanstans!

Volvo V70N 2,5T projekt>>> http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=290249
www.skogenracing.com
Volvo 944 Turbo+ 1991
Volvo 854 SE 1995
Honda Legend Ka7 "Bossen" (1992)
Marlboroman
6 april 2014 · 8 233 Inlägg

Positivt överaskad av att det var så mycket folk där. Fanns ju knappt plats att ställa bilen på när jag kom dit.

Volvo 240 GL "Turbo" (1990)
hawt
6 april 2014 · 2 Inlägg

Ingen som har lite bilder från träffen ? Hemskt dåligt med bilder på facebook.
Hade gärna sett lite bilder med hög kvalité !

martinn
6 april 2014 · 2 624 Inlägg

Va en kanonbra träff! smile mycket fint och gå runt och kolla på faktiskt! big_smile

Volvo S60 2,5T Summum "S60n" (2005)
OlleOlaglig 2Fast4You
6 april 2014 · 499 Inlägg

Lillkanto skrev:
Finbilarna vid godsmottagningen, då måste du ju syfta på min och sambons v70 o min 242 med blåbär performance spacers smile

Jag störde mig oxå hemskt mycket på det, folk som inte
ens orkar tvätta av sin kärra innan dom kommer kan ju parkera nån annanstans!

Haha, ja bland annat. Det stog faktiskt många snygga evos, audis och en limepearl S60 med matchande färg på fälgarna. smile

Ford Sierra 2.0T "Wannabe Cosworth" (1988)
Fear38
7 april 2014 · 658 Inlägg

Vill se bilder och lite film klipp kanske då  wink

Xxander
7 april 2014 · 7 Inlägg

Jag sprang runt med kameran i lördags! Men vet ej vart o hur jag ska lägga upp bilderna för er som vill se smile

Volvo 745 GLT 16v "16valven" (1988)
Xxander
7 april 2014 · 7 Inlägg

Weasa skrev:
Blev riktigt bra träff med mycke bilar och folk synd på idoterna som sladdade runt bland bilarna en sväng bara och att folk inte höll koll på sitt egna skräp annars va det en riktigt bra träff big_smile

Folk med bilder kan gärna ladda upp dom big_smile

Jag sprang runt med min kamera och knäppte massa bilder ! smile men vet ej vart jag ska ladda upp dom hmm

Volvo 745 GLT 16v "16valven" (1988)
stefanpette
7 april 2014 · 137 Inlägg

Darkus skrev:
Ingen som tagit nå kort eller filmat nå därifrån??

har en del kompsiar som va där som har bilder på sin facebook, jag ska fixa länkar under dagen smile

stefanpette
7 april 2014 · 137 Inlägg

Xxander skrev:

Weasa skrev:
Blev riktigt bra träff med mycke bilar och folk synd på idoterna som sladdade runt bland bilarna en sväng bara och att folk inte höll koll på sitt egna skräp annars va det en riktigt bra träff big_smile

Folk med bilder kan gärna ladda upp dom big_smile

Jag sprang runt med min kamera och knäppte massa bilder ! smile men vet ej vart jag ska ladda upp dom hmm

Ladda upp på garaget egna?
Finns ju så du kan skapa galleria för dina bilder

Xxander
7 april 2014 · 7 Inlägg

stefanpette skrev:

Darkus skrev:
Ingen som tagit nå kort eller filmat nå därifrån??

har en del kompsiar som va där som har bilder på sin facebook, jag ska fixa länkar under dagen smile

Jag har bilder här på garget i ett fotoalbum smile

Volvo 745 GLT 16v "16valven" (1988)
Xxander
7 april 2014 · 7 Inlägg

För er som vill se bilder har jag några på min sida smile

Volvo 745 GLT 16v "16valven" (1988)
Fear38
7 april 2014 · 658 Inlägg

okej kanon då skall jag kika

stefanpette
7 april 2014 · 137 Inlägg

Där är länken för er som är lite lata och inte orkar klicka er till albumet smile

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=57147

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang