Coilovers golf vr6 syncro sökes!!

Gravedancer89
18 april 2014 · 43 Inlägg

Som rubriken lyder, söker coilovrs till Golf Vr6 Syncro.
Någon som har en uppsättning liggandes??

FLindgren
18 april 2014 · 5 089 Inlägg
\Lindgren
Toyota Cressida Rx30 "Westcoast Motorsport" (1979)
Volvo Xc70 "3.2L" (2008)
Volvo S70 "Autotech Motorsport" (1999)
Gravedancer89
18 april 2014 · 43 Inlägg

Jo tack blocket har jag koll på. Många har saker liggande och skräpar i sina garage, som de gärna säljer men inte har ute på annons. ofta lättare att få napp på motorforum.

Demmpa
18 april 2014 · 329 Inlägg

Gravedancer89 skrev:
Jo tack blocket har jag koll på. Många har saker liggande och skräpar i sina garage, som de gärna säljer men inte har ute på annons. ofta lättare att få napp på motorforum.

dom är inte dyra nya, http://www.billiga-coilovers.se/shop/ta … 148c1.html
annars så är det ebay om gäller:)

Saab 9-5 2,0t Biopower "Rusty Cracker" (2006)
Gravedancer89
18 april 2014 · 43 Inlägg

Har suttit där och kollat också smile föredrar att använda begagnat på denna bil, då det inte ligger något större värde i den, hittade ett par med 300mil på nacken förra veckan för 800kr, dock visade det sig att de var till vr6 fwd tongue

Demmpa
18 april 2014 · 329 Inlägg

Gravedancer89 skrev:
Har suttit där och kollat också smile föredrar att använda begagnat på denna bil, då det inte ligger något större värde i den, hittade ett par med 300mil på nacken förra veckan för 800kr, dock visade det sig att de var till vr6 fwd tongue

jaha okej:) hoppas du hittar nått:)

Saab 9-5 2,0t Biopower "Rusty Cracker" (2006)
Gravedancer89
18 april 2014 · 43 Inlägg

Demmpa skrev:

Gravedancer89 skrev:
Har suttit där och kollat också smile föredrar att använda begagnat på denna bil, då det inte ligger något större värde i den, hittade ett par med 300mil på nacken förra veckan för 800kr, dock visade det sig att de var till vr6 fwd tongue

jaha okej:) hoppas du hittar nått:)

Tack tack smile

Christian S
18 april 2014 · 4 816 Inlägg

Gravedancer89 skrev:
Jo tack blocket har jag koll på. Många har saker liggande och skräpar i sina garage, som de gärna säljer men inte har ute på annons. ofta lättare att få napp på motorforum.

bara det att man får inte annonsera i forumet wink
9§ Annonsering
•Annonsering (oavsett typ) får inte förekomma i forumet (inte heller i forumsignaturen). Använd istället Köp & Sälj.
http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

Mvh Christian
kör du före så väntar jag där framme.
Gravedancer89
18 april 2014 · 43 Inlägg

Oj, det hade jag visst missat!
Skulle någon vänlig mod. Kunna flytta denna tråd? (A)

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang