Lekstuga AB GOES Bmw M3 kompressor

M3 med Esstuning kompressor kit VT-625. Roliga videos, gummirök och snabba strip tider
  • 218 Följare
  • 214 610 Visningar
  • Uppdaterades senast 8 december 2015
Buuhuu
9 september 2015 · 857 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/75/74808/74808-eb6f413618172078402e054bcea41b1d.jpg

Detta är looken jag eftersträvar inför våren 2016! Dock ska hon förbli röd såsom hon står idag alternativt folieras. smile

Dream big, set goals, take action!
Buhr Irok Udont
9 september 2015 · 171 Inlägg

Buuhuu skrev:

Jeppiis skrev:

Buuhuu skrev:
Hände en grej big_smile http://www.garaget.org/?car=236393

När kommer en projekt tråd på denna då big_smile?
Lägg gärna upp en länk här då också så kan man in och klicka på att man ska följa direkt cool


/Jesper

Kommer hända en del grejer i vinter smile självfallet får de som vill följa med även där!
Det roliga i denna historien för att göra den kort är den att jag köpte denna bil 2009, sedan köpte min far in sig för att vi skulle ha ett projekt att syssla med tillsammans. Sen börja vulkan jäveln på island spotta ur sig en jäkla massa aska så våra delar från usa blev ståendes och jag tröttna.. Så han köpte ur mig och fortsatte bygga och förädla henne medans jag gick igenom typ 20 bilar under tiden big_smile

Sen under tiden så blev han Pontiac frälst och har idag en 67ans GTO, en 72ans T-37a samt en 66ans(??) tempest custom herrgårdsvagn (fruuuuuuuktansvärt cool big_smile ) och för ett par dagar sedan firebirden. Men i förrgår så berättade han att jag får firebirden av honom med den enkla anledningen till att han inte har tid att köra alla bilarna ( big_smile ) samt hållhaken att jag inte får sälja henne inom 5 år, däremot får jag ändra henne bäst jag vill sålänge jag inte stoppar på nån jävla vinge som Klintan sa i filmen Torino haha! är nog lite lätt chockad ännu tror jag... smile

Det är inte så att din far alltid velat ha en son till och du en bror? big_smile

Audi 80 (1983)
Buuhuu
9 september 2015 · 857 Inlägg

Buhr skrev:

Buuhuu skrev:

Jeppiis skrev:

När kommer en projekt tråd på denna då big_smile?
Lägg gärna upp en länk här då också så kan man in och klicka på att man ska följa direkt cool


/Jesper

Kommer hända en del grejer i vinter smile självfallet får de som vill följa med även där!
Det roliga i denna historien för att göra den kort är den att jag köpte denna bil 2009, sedan köpte min far in sig för att vi skulle ha ett projekt att syssla med tillsammans. Sen börja vulkan jäveln på island spotta ur sig en jäkla massa aska så våra delar från usa blev ståendes och jag tröttna.. Så han köpte ur mig och fortsatte bygga och förädla henne medans jag gick igenom typ 20 bilar under tiden big_smile

Sen under tiden så blev han Pontiac frälst och har idag en 67ans GTO, en 72ans T-37a samt en 66ans(??) tempest custom herrgårdsvagn (fruuuuuuuktansvärt cool big_smile ) och för ett par dagar sedan firebirden. Men i förrgår så berättade han att jag får firebirden av honom med den enkla anledningen till att han inte har tid att köra alla bilarna ( big_smile ) samt hållhaken att jag inte får sälja henne inom 5 år, däremot får jag ändra henne bäst jag vill sålänge jag inte stoppar på nån jävla vinge som Klintan sa i filmen Torino haha! är nog lite lätt chockad ännu tror jag... smile

Det är inte så att din far alltid velat ha en son till och du en bror? big_smile

Hahah!! wink big_smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
10 september 2015 · 857 Inlägg

Feel free to follow! smile http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=308284 kommer väl dra igång när hon ställs in på vinterförvaring! smile

Dream big, set goals, take action!
Buuhuu
8 december 2015 · 857 Inlägg

Tja! Nästan nostalgi att skriva i denna projekt tråden hehe:) ville bara berätta att om ni har missat de så har jag köpt mig en GMC Typhoon som ska få smaka på! 10 sekunders året runt bil är vad jag har som mål, så om nån känner sig intresserad att följa detta bygge så har ni länken här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=310253

Är precis i starten då jag väntar på en jävla drös med paket som ska hitta hit! Känner på mig att detta kommer bli för jävla roligt! big_smile ha de gött! Bästa hälsningar // Teddy

PS/ suget för trimning av Typhoonen blev för stort så firebirden får vänta!cool

Senast redigerat av Buuhuu (8 december 2015)

Dream big, set goals, take action!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang