Hjälp mig att nannge min nya bil :D

thomas89
30 juni 2014 · 95 Inlägg

Hejsan!

Gud så frustrerande...
Köpte min drömbil för en vecka sen, och har sedan dess försökt komma på ett passande namn utan framgång sad (jag kan vara rätt fantasilös ibland)

En bil utan ett smeknamn är som en religion utan någon gud, det bara känns fel..

Så snälla ni, skulle ni kunna ta en titt på min bil - och hjälpa mig komma på något passande smeknamn till den?
Jag har försökt nu i över en vecka som sagt, men det står helt still - och då har jag ändå ägnat flera timmar per dag åt att försöka komma på något roll

Så kom igen nu folket... vad skall jag döpa skönheten till? big_smile

Maciej_EVO_VI
30 juni 2014 · 54 Inlägg

Hyndan kanske?

thomas89
30 juni 2014 · 95 Inlägg

Vill inte ha något namn som är relaterat till bilens märke.
Min första idé var "Blixten",  men då relaterade sambon genast det till "Blixten mcqueen", så då var den idén körd tongue

Vill ha något sportigt och tufft namn, men ändå simpelt som man lätt kan köra på rutan tex ^^

Kanelbullen
1 juli 2014 · 1 722 Inlägg

Rejne kanske tongue ?

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer
Mercedes 200 "Bettan" (1985)
Volvo XC70 (2015)
thomas89
1 juli 2014 · 95 Inlägg

Inget gubbigt namn, något sportigt helst - och inget kill-namn big_smile
och absolut inte Rejne, min fader heter Reine xD

DoT Häst
3 juli 2014 · 1 099 Inlägg

Synd att den inte är svart för då kunde du döpt den till Black pearl som alla andra idioter.

Än är inte den sista idioten född..
Evildan
4 juli 2014 ·
trubbelturbo
4 juli 2014 · 1 463 Inlägg

DoT skrev:
Synd att den inte är svart för då kunde du döpt den till Black pearl som alla andra idioter.

lollollol

Förr eller senare kommer du omedvetet börja kalla den för något. Då förhoppningsvis något personligt som passar just din bil.

Annars kan det bli som i skräckexemplet ovan, för hur fan låter "Ah men jag ska ut och ta en tur med The black pearl" egentligen?

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
thomas89
4 juli 2014 · 95 Inlägg

Tanken har slagit mig att döpa bilen efter någon känd porrstjärna, bara för att göra sambon lite upprörd!

"Äsh, jag ska bara ut och sätta på XXX XXXX en sväng för att känna vibrationerna och vrålet medans jag tar mig ett åk med skönheten" big_smile

Nä men något kort och simpelt, som passar bilen, och som består av typ 5 bokstäver så man kan göra ett gigantiskt tryck på bakrutan med namn + någon egengjord logga som passar namnet vore perfekt smile

trubbelturbo
4 juli 2014 · 1 463 Inlägg

thomas89 skrev:
Tanken har slagit mig att döpa bilen efter någon känd porrstjärna, bara för att göra sambon lite upprörd!

"Äsh, jag ska bara ut och sätta på XXX XXXX en sväng för att känna vibrationerna och vrålet medans jag tar mig ett åk med skönheten" big_smile

Du har inte någon ex-flickvän du kan döpa den efter annars? big_smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
thomas89
4 juli 2014 · 95 Inlägg

trubbelturbo skrev:

thomas89 skrev:
Tanken har slagit mig att döpa bilen efter någon känd porrstjärna, bara för att göra sambon lite upprörd!

"Äsh, jag ska bara ut och sätta på XXX XXXX en sväng för att känna vibrationerna och vrålet medans jag tar mig ett åk med skönheten" big_smile

Du har inte någon ex-flickvän du kan döpa den efter annars? big_smile

Hahaha, eller bara namnge den till "X"...

-"Vart ska du Älskling?"
-"Ska bara iväg en sväng och sätta på x:et!"
Hahaha

FordRSC Los geht's, Schumacher
5 juli 2014 · 1 510 Inlägg

Sokrates?

En riktigt bra tävlingsbil måste falla i bitar efter målgången - Michael Schumacher
*
Intresserad av att besöka Chernobyl och Pripyat? Kika på länken nedan:
https://www.youtube.com/watch?v=KFwNEut9iyE
Saab 900 SE Coupé 2.0T "The Fox" (1997)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang