Volvo V50 GreyOne Project

Mitt nya projekt!
  • 36 Följare
  • 41 148 Visningar
  • Projektet avslutat 24 februari 2015
Antinoxious - Always Faithful
29 januari 2015 · 507 Inlägg

Digital_Kicker skrev:

hyrbil skrev:
Tråkigt! Vad blir det istället?

Ja tyvärr så har jag tappat lusten helt att fixa till bilen. Jag tittar just nu efter en V70 eller S80 2008- helst en diesel. Ska bara hitta den rätta smile Finns mycket att välja på.

JimBo__ skrev:
Trist!

sad

Köp min big_smile

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
ttefwes
30 januari 2015 · 192 Inlägg

V70 III är väldigt trevliga bilar smile

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
30 januari 2015 · 2 571 Inlägg

V70 III existerar fortfarande inte.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
ttefwes
30 januari 2015 · 192 Inlägg

hyrbil skrev:
V70 III existerar fortfarande inte.

inte så insatt med vad heter generationen efter v70n?

hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
30 januari 2015 · 2 571 Inlägg

V70II, sedan kom det facelift etc etc och då får folk för sig att den heter III trots allt Volvo aldrig gjort något uttalande om det. V70 i folkmun, V70II om man ska vara petig. Men någon trea har aldrig funnits och lär inte göra heller nu när V70 lär byta namn och utseende inom kort. smile

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
ttefwes
30 januari 2015 · 192 Inlägg

hyrbil skrev:
V70II, sedan kom det facelift etc etc och då får folk för sig att den heter III trots allt Volvo aldrig gjort något uttalande om det. V70 i folkmun, V70II om man ska vara petig. Men någon trea har aldrig funnits och lär inte göra heller nu när V70 lär byta namn och utseende inom kort. smile

Okej. har har bara hört det från något håll så antog väl att dom hette så, även hört om att nya V70 ska byta namn till V90 någon som vet om detta stämmer?

BlueScreeen
30 januari 2015 · 2 030 Inlägg

V70 II är riktigt fina bilar och dom går att få fina! T.ex. är ju Antinoxious fina V70! big_smile
Japp, dom nya V70 som kommer ska heta V90 enligt vad tidningarna berättat iaf smile

Kolla gärna in mitt V40 projekt där jag lackerar min V40 på egen hand och rostlagar! :)
Motorrenovering och uppfräschning av min V70R -98 finns att följa här: Bluescreen's V70R
Räddningen av min och sambons Laserblå V70R -00, finner du bland mina projekt.
Volvo V40 T4 "R-Design" (2001)
hyrbil Självutnämnd chipskonnässör
30 januari 2015 · 2 571 Inlägg

ttefwes: Ja, det började väl säkert här på garaget där folk la upp sina bilar som "V70III", finns ett flertal. Däremot  vet jag några som moddat sina V70II och därefter kallat de för V70III och då blir det ju en annan femma såklart. smile

Som BlueScreen säger så är V90 vad tidningarna säger, osäker på om Volvo gått ut med något officiellt kring det men det jag läst pekar åt att V90 faktiskt stämmer.

Tada.wav
Volvo V90 T5 R-Design "Harriet - OEM Plus" (2018)
Digital_Kicker
30 januari 2015 · 3 721 Inlägg

Antinoxious skrev:

Digital_Kicker skrev:

hyrbil skrev:
Tråkigt! Vad blir det istället?

Ja tyvärr så har jag tappat lusten helt att fixa till bilen. Jag tittar just nu efter en V70 eller S80 2008- helst en diesel. Ska bara hitta den rätta smile Finns mycket att välja på.

JimBo__ skrev:
Trist!

sad

Köp min big_smile

Pris? smile

BlueScreeen skrev:
V70 II är riktigt fina bilar och dom går att få fina! T.ex. är ju Antinoxious fina V70! big_smile
Japp, dom nya V70 som kommer ska heta V90 enligt vad tidningarna berättat iaf smile

Ja dom är jättefina.

hyrbil skrev:
ttefwes: Ja, det började väl säkert här på garaget där folk la upp sina bilar som "V70III", finns ett flertal. Däremot  vet jag några som moddat sina V70II och därefter kallat de för V70III och då blir det ju en annan femma såklart. smile

Som BlueScreen säger så är V90 vad tidningarna säger, osäker på om Volvo gått ut med något officiellt kring det men det jag läst pekar åt att V90 faktiskt stämmer.

Ser fram emot att se den nya modellen smile

Antinoxious - Always Faithful
30 januari 2015 · 507 Inlägg

Pris? Jadu... har inte tänkt på det ännu men är sugen på nytt big_smile Men vi får se vad som händer!

If you wanna be the best, you have to take out the best. And im undefeated homie"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang