Nyfiken på vad ni skulle välja för utrustning "ny volvo S/V60 my 2015"

LazerHawke
1 oktober 2014 · 1 268 Inlägg

Hej!

sitter här och funderar lite på nybilsköp och blev då lite nyfiken på vad ni andra här skulle välja för utrustning samt motor etc

speca gärna det ni personligen skulle välja smile motivera gärna varför!

tpc_
1 oktober 2014 · 516 Inlägg

Nya dieselmotorn och 8 stegade automatlådan.gör riktigt gott och mjuk i växlingarna.

Automatiskt helljus med avbländning är en riktigt fin funktion som funkat bra hittills, inte hört nåt dåligt om den

Men framför allt Volvo on call med alla finesser,med dieselvärmaren du kan styra,låsning och även fjärrstart av motorn och kunna köra ac på sommaren så bilen är sval när du ska iväg.fina funktioner och framför allt riktigt trevliga bilar

Bygger Volvo S60 RWD för dragrace http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262890
Volvo S60 "T5 RWD" (2004)
LazerHawke
2 oktober 2014 · 1 268 Inlägg

Det är den D4 eller T5 med nya lådan jag funderar på där dock priset som avgör en del tyvärr

LazerHawke
2 oktober 2014 · 1 268 Inlägg

Det är den D4 eller T5 med nya lådan jag funderar på där dock priset som avgör en del tyvärr

dasboot
2 oktober 2014 · 441 Inlägg

R-design, premium sound, diesel/bensin värmare och volvo on call, backsensor.  Då är jag nöjd i alla fall

LazerHawke
3 oktober 2014 · 1 268 Inlägg

Provkörde D4an idag men tyckte inte den knuffen trots dieseln gav något i den jämfört med bensinaren T5 motorn samma låda..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang