Sär skrivningar.

Sushikocken Sleeper
12 december 2006 · 3 084 Inlägg

om alla vux na sär skriver hur ska våra barn då lära sig hur man inte sär skriver

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!
FreddeK
12 december 2006 ·

JapMax skrev:

Freddeponken skrev:

JapMax skrev:
Jag känner mig inte träffad.. vill bara bevisa min oskuld i ämnet =P
Inga namn säger du, ändå ganska uppenbart vad som menas och jag tog illa vid mig!

Du känner dig inte träffad men du tog illa vid dig? hmm...

Jag orkar igentligen inte tjafsa men för att du ska förstå; Någon påstår att du är nazist (vi utgår från att du inte är det), du tar illa vid dig. Betyder det att du är nazist då? För det är ungefär det resonemanget du använder.

jag har ju inte påstått något om dig...fattar inte vad du är ute efter? Det var ju du som börja kaxa i början av tråden!

Och nej jag skulle inte bli sur om någon kallade mig för nazist, runkballe eller någe annat flummigt! Orka bry sig om vad andra tror om en.

Sandman
12 december 2006 · 873 Inlägg

Sushikocken skrev:
om alla vux na sär skriver hur ska våra barn då lära sig hur man inte sär skriver

Tja.
Jag tänker lära mina egna barn i vart fall.
Vad alla andra tycker är viktigt att lära sina barn är väl upp till dem.

Men jag kan tycka det finns viktigare saker vi som vuxna föregår med dåligt exempel till att börja med.
Att en stor majoritet av vuxna tror de fortfarande är barn och inte tar sitt ansvar är ett växande problem i dag.

Don't get mad, get even.
FreddeK
12 december 2006 ·

Sandman skrev:

Sushikocken skrev:
om alla vux na sär skriver hur ska våra barn då lära sig hur man inte sär skriver

Tja.
Jag tänker lära mina egna barn i vart fall.
Vad alla andra tycker är viktigt att lära sina barn är väl upp till dem.

Men jag kan tycka det finns viktigare saker vi som vuxna föregår med dåligt exempel till att börja med.
Att en stor majoritet av vuxna tror de fortfarande är barn och inte tar sitt ansvar är ett växande problem i dag.

Håller med dig helt! Skaffar man barn SKA man ta ansvaret helt ut tycker jag! även dom små detaljerna kan spela stor roll i det vuxna livet!

Mäki Långsam Perfektionist
14 december 2006 · 4 800 Inlägg

så sköna big_smile kan inte sluta öppna tråden när jag går in på gorg

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
pUs Ûbersturmstekare
15 december 2006 · 534 Inlägg

Herr Vinter Rockar

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang