Lacka, färga skinn?

Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
25 februari 2015 · 329 Inlägg

Finn det någon där ute som har lackat eller färgat skinn eller vet om det ens är möjligt? Någon som kan göra det? Vore guld om man fick tips och råd på om man måste lämna in det någonstans eller om man kan göra det själv hemma...

Hare gött så länge!

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
AK-TUNING Four rings to rule them all
25 februari 2015 · 227 Inlägg

Vad har du fått för ide nu? smile

it_mutt Avstängd
25 februari 2015 · 10 388 Inlägg

Erdem-1612 skrev:
Finn det någon där ute som har lackat eller färgat skinn eller vet om det ens är möjligt? Någon som kan göra det? Vore guld om man fick tips och råd på om man måste lämna in det någonstans eller om man kan göra det själv hemma...

Hare gött så länge!

Det går absolut.

Finns färdiga "kit" att köpa om det är en "standardfärg". Satt och läste en guide om det för inte allt för längesedan, ska se om jag kan hitta den igen smile

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
25 februari 2015 · 329 Inlägg

it_mutt skrev:

Erdem-1612 skrev:
Finn det någon där ute som har lackat eller färgat skinn eller vet om det ens är möjligt? Någon som kan göra det? Vore guld om man fick tips och råd på om man måste lämna in det någonstans eller om man kan göra det själv hemma...

Hare gött så länge!

Det går absolut.

Finns färdiga "kit" att köpa om det är en "standardfärg". Satt och läste en guide om det för inte allt för längesedan, ska se om jag kan hitta den igen smile

Det vore fan bra. Svart ska det vara. Sen gör det inte så stor skillnad ifall nyansen inte skulle gå ihop med resten av svarta panelerna man har i bilen:-)

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
25 februari 2015 · 329 Inlägg

BMW-318 skrev:
Vad har du fått för ide nu? smile

Lyckas jag inte sälja rattjäveln vill jag lacka den så att jag kan använda den istället:-)

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
it_mutt Avstängd
25 februari 2015 · 10 388 Inlägg

Erdem-1612 skrev:

BMW-318 skrev:
Vad har du fått för ide nu? smile

Lyckas jag inte sälja rattjäveln vill jag lacka den så att jag kan använda den istället:-)

Finns färdiga "ratt-kit" på ebukten; slipa ner/rengöra, pensla/svampa/spraya (beroende på variant) och lägg på ett lager skyddande "lack" (inte som i klarlack till bilar givetvis...skulle nog bli slirigt under sommaren tongue ). Dessa kostar från någon/några hundringar och uppåt

Här har du en video att titta på under tiden; https://www.youtube.com/watch?v=WJShIYoISO0

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Krist
25 februari 2015 · 716 Inlägg

http://www.colorglo.se/bilinredning/

Kolla med dom, du lämnar in, säger vad du vill ha så hämtar du ut någon dag senare smile

BMW 525d F11 "Carbonschwarz" (2011)
BMW 525d F10 "Alpinvit III" (2011)
Erdem-1612 Enda RS6 optik i Sverige!!=)
25 februari 2015 · 329 Inlägg

Tack för era tips!

Audi A6 2.0 TDI "RS6 sedan Concept" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang