Disstråden!

FreddeK
21 december 2006 ·

Ja hej...alla som är arga, sura eller rent av förbannade kan använda sig av denna tråden!

Vill du dissa din lärare, chef eller tanten som körde för sakta framför dig när du låg efter henne så är detta rätt plats! Men häng inte ut folk med namn och grejs för det är ovärt!

Kör hårt!

c0nne
21 december 2006 · 401 Inlägg

Stör mig på folk som går på landsvägar när det är mörkt utan reflex!
Vill man öka sin risk för att dö så visst, spela rysk roulette eller något men jag vill inte vara vållande till någon annans död!

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
Ek
21 december 2006 · 45 Inlägg

Till en dum kärring som låg framför mig i sommras när jag var ute med motorcykeln.
Hon körde i 30 på 70 väg och inte nog med det så svängde hon ut hela jävla tiden när jag skulle köra om.

Men sen drog jag om henne när vi kom till en bredare väg.

Sandman
21 december 2006 · 873 Inlägg

Till gubbfan som gjorde allt för att inte släppa ut mig.
Tack för att du sedan pekade med långfingret mot pannan när du misslyckades med att ramma mig av vägen.
Jag tycker synd om din kärring som satt brevid och såg ut som om hon skulle dö av skam när du satt och gormade och viftade.

Kanske dags att du läser om teorin? Om du någonsin läst den.
Det har hänt en del sedan 1850!

Don't get mad, get even.
Tezzla
21 december 2006 · 9 Inlägg

Okej då. Gnällig som f-n idag. Det REGNAR. Jag hatar regn. Blir min första gröna Jul sad

Sedan så hatar jag min j*vla gubbvj*vel till granne. Förstår precis varför han inte har någon fru. När man är ensam gubbe måste man tydligen j*vlas med andra.

Galad8
21 december 2006 · 1 997 Inlägg

Sandman skrev:
Till gubbfan som gjorde allt för att inte släppa ut mig.
Tack för att du sedan pekade med långfingret mot pannan när du misslyckades med att ramma mig av vägen.
Jag tycker synd om din kärring som satt brevid och såg ut som om hon skulle dö av skam när du satt och gormade och viftade.

Kanske dags att du läser om teorin? Om du någonsin läst den.
Det har hänt en del sedan 1850!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!
det har hänt en del sen 1850.. då är han inte nyfödd tongue

Mäki Långsam Perfektionist
21 december 2006 · 4 800 Inlägg

Till personen som anmälde min kompis efter ett bråk som dom själva startade...*fnys*

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
Sandman
21 december 2006 · 873 Inlägg

Galad8 skrev:

Sandman skrev:
Till gubbfan som gjorde allt för att inte släppa ut mig.
Tack för att du sedan pekade med långfingret mot pannan när du misslyckades med att ramma mig av vägen.
Jag tycker synd om din kärring som satt brevid och såg ut som om hon skulle dö av skam när du satt och gormade och viftade.

Kanske dags att du läser om teorin? Om du någonsin läst den.
Det har hänt en del sedan 1850!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!
det har hänt en del sen 1850.. då är han inte nyfödd tongue

Nä. Han såg rätt möglig ut alltså. wink

Måste erkänna att jag betedde mig skitdumt efter det och låg honom i häcken (typ, decimeter till godo...) tills han svängde av vägen. Han satt och skrek och gestikulerade åt sin tant och såg illröd ut.
När han lade sig i avåkningsfilen accelerade jag om honom och vinkade glatt med ett stort leende.
Minen på hans ansikte var obetalbar... ungefär som om han sett ett spöke.
Tanten hukade och gömde sig...

Don't get mad, get even.
VictorD Med Jetplan i generna
21 december 2006 · 413 Inlägg

Dissar nu alla sura tanter och gubbar som gnäller när de inte får sin 3 kronor i rabatt när de handlar! Fan, de har väl inga utgifter i övrigt så tre kronor hit eller dit är väl fan skit samma!

(Jobbar förstås i butik tongue)

"There is no such thing as global warming. Chuck Norris was cold, so he turned the sun up."
HoKkee
21 december 2006 · 845 Inlägg

Sandman skrev:

Galad8 skrev:

Sandman skrev:
Till gubbfan som gjorde allt för att inte släppa ut mig.
Tack för att du sedan pekade med långfingret mot pannan när du misslyckades med att ramma mig av vägen.
Jag tycker synd om din kärring som satt brevid och såg ut som om hon skulle dö av skam när du satt och gormade och viftade.

Kanske dags att du läser om teorin? Om du någonsin läst den.
Det har hänt en del sedan 1850!

HAHAHAHAHAHAHA!!!!
det har hänt en del sen 1850.. då är han inte nyfödd tongue

Nä. Han såg rätt möglig ut alltså. wink

Måste erkänna att jag betedde mig skitdumt efter det och låg honom i häcken (typ, decimeter till godo...) tills han svängde av vägen. Han satt och skrek och gestikulerade åt sin tant och såg illröd ut.
När han lade sig i avåkningsfilen accelerade jag om honom och vinkade glatt med ett stort leende.
Minen på hans ansikte var obetalbar... ungefär som om han sett ett spöke.
Tanten hukade och gömde sig...

hahaha så jävla klockrent big_smile

cheba
21 december 2006 · 96 Inlägg

Blev rätt så iritterad en dag i veckan. Hade ett par timmar ledigt mitt i skoldagen, klasskamraterna satt och drack kaffe på ett kafé inne i stan, så jag tänkte åka dit. En kilometers väg ungefär. När jag körde ut från skolområdet hamnade jag genast bakom en svenskregistrerad Octavia som körde omåttligt sakta, 25 ungefär där andra kör 40-50. Höll sig ganska mot mitten av gatan, jag fick inte tillfälle att köra om. På bron in till centrum möter jag klasskamraterna på väg tillbaka till skolan, så jag tänkte att jag tar en sväng i stan och åker sen tillbaks till skolan. Tänkte köra ut ur centrum, runt ett litet industriområde och sen tillbaks till centrum och vidare till skolan. Och förstås skulle Skodan köra precis samma rutt. När vi körde in mot centrum igen tog jag av på sidogatorna för att äntligen kunna köra i normal hastighet, men Skodan hann ändå före till bron mellan centrum och skolan, och resten av vägen till skolan jag var tvungen att krypa fram bakom Skodan...Tycker han kunde åkt ut till högerkanten så vi bakom kunde få köra om, men enda gången han höll till höger var innan han skulle svänga VÄNSTER i en korsning.

Det som förundrade mig mest var inte att han körde sakta, det får han väl göra om han känner för det, fast han kunde släppt om oss övriga. Det som jag tyckte var lite konstigt var kombinationen av denna körstil och det faktum att det stod RS på bakluckan smile

Senast redigerat av cheba (21 december 2006)

Volkswagen Polo R WRC "Nr. 1105" (2014)
FL3JM Inga konstigheter
22 december 2006 · 2 064 Inlägg

cheba skrev:
Det som förundrade mig mest var inte att han körde sakta, det får han väl göra om han känner för det, fast han kunde släppt om oss övriga. Det som jag tyckte var lite konstigt var kombinationen av denna körstil och det faktum att det stod RS på bakluckan smile

RS = Riktigt Slö

Germax
22 december 2006 · 12 086 Inlägg

Jag vill dissa svenska vintern som suger ***.. den är rentutav obefintlig! sad

j_svensson Supra MKIV TT
22 december 2006 · 69 Inlägg

just nu är jag sur på min chef som inte hade gett mig 500kr löneförhöjning som alla andra får när dom blir fast-anställda...


sen att det tar så lhimlåa lång tid att få hem en bil från london =/.. väntat en hel vecka nu som kännts som ett halvår.. och det kommer ta 4-5 veckor innan jag får den med =o

Senast redigerat av j_svensson (22 december 2006)

racefan
22 december 2006 · 1 059 Inlägg

måste gnälla på vägverket som fuskbyggt E6.
en redan lång pendlingsväg blev 4 mil enkel väg till
Tråkiga är ju att vi skattebetalare har redan bet vägen o lär ju få bet reparationerna också

Bygger kompletta bilar,du bestämmer.Motorjobb,styling,lack mm
samarbetspartners
JKR&Lack..CP-Service..Gik turbo..ralphsdack.com..skyltia,Inges bil och kaross
Pm för info
Mitsubishi evo Vll "Racefan.se" (2002)
Crappy_punkrocker
22 december 2006 · 268 Inlägg

Jävla jul, avskyr julen, allt julklappshandlande, farande, ätande o skit...en liten tröst är att jag jobbar hela julhelgen! smile

Don't hate the player. hate the game!
Dansgolvet är till för dom som inte har råd att supa i baren!
jensonnn
22 december 2006 · 180 Inlägg

FL3JM skrev:

cheba skrev:
Det som förundrade mig mest var inte att han körde sakta, det får han väl göra om han känner för det, fast han kunde släppt om oss övriga. Det som jag tyckte var lite konstigt var kombinationen av denna körstil och det faktum att det stod RS på bakluckan smile

RS = Riktigt Slö

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA big_smilebig_smilebig_smilebig_smilebig_smile

om man måste dissa nånn oxå så vill jag dissa min bild lärare... hon tror alla är födda o kann måla o sätter betyg efter det oxå... men hon råkade bli utbränd...(i wonder why wink ) så de har löst sig kan man vell säga

trosor är röda kalsonger är blå,eh va fan dom ska ju av endå!
falloutboy
22 december 2006 · 1 723 Inlägg

det ja kom att tänka på direkt är alla som bryter av bananer från klasarna och sen slänger tillbaka resten hur som helst på bananbordet. Ruskigt irriterande när man står där och jobbar och ska fylla på med bananer. Värst är de som bryter en banan från 5-6 klasar. *lunarstorm-ryyyyzzzz*

pUs Ûbersturmstekare
22 december 2006 · 534 Inlägg

falloutboy skrev:
det ja kom att tänka på direkt är alla som bryter av bananer från klasarna och sen slänger tillbaka resten hur som helst på bananbordet. Ruskigt irriterande när man står där och jobbar och ska fylla på med bananer. Värst är de som bryter en banan från 5-6 klasar. *lunarstorm-ryyyyzzzz*

Klart man bryter av bananer. smile Det där får ni lösa efter bästa förmåga, tycker jag. Kunden har alltid rätt.

c0nne
22 december 2006 · 401 Inlägg

vadå bryta av bananer?? att det är folk som tar 1 banan från en bananklase av kanske 5-6 bananer?? inget fel med det väl? tongue vill man ha 1 banan så vill man ha 1 och inte 5-6 tongue

If you have a problem,
if no one else can help
and if you can find them...
Maybe you can hire THE A-TEAM!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang