Ni som köpt Rns510 på ebay eller liknande, nått speciellt man ska tänka på?

likor
1 januari 2016 · 74 Inlägg

någon som köpt en RNS 510 på ebay eller likande ställe??   något speciellt man skall tänka på?

Senast redigerat av chrizz (14 januari 2016)

Soulman
1 januari 2016 · 1 271 Inlägg

Att du får med kodkortet. Sedan brukar de seriösa säljarna ladda på senaste kartan samt POI för speedcams. De senaste enheterna heter väl P eller Q och bör ha HDD och LED displayen. Men som navigator är den högst medioker, en lös enhet för 1000kr gör jobbet bättre. Men den är snygg till bilen.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
likor
2 januari 2016 · 74 Inlägg

Soulman skrev:
Att du får med kodkortet. Sedan brukar de seriösa säljarna ladda på senaste kartan samt POI för speedcams. De senaste enheterna heter väl P eller Q och bör ha HDD och LED displayen. Men som navigator är den högst medioker, en lös enhet för 1000kr gör jobbet bättre. Men den är snygg till bilen.

okej den är alltså inte så bra, utan den är mest snygg eftersom den är intergrerad med bilen?

Jag har ju en garmin som jag köpte för ett halvår sen för 2200:-  så då bör den vara bättre?

Soulman
2 januari 2016 · 1 271 Inlägg

Som navigator är din Garmin bättre. En RNS integrerar snyggt med inredningen och kommunicerar med din MFD, p-sensorer, klimatvisningen  och rattkontrollerna i alla vanliga fall.

Tjofadderittan - lej
Jag har VCDS (f.d VAG COM) och VCP
Kör VW Tiguan GTS 2017
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang