Snubben i Pimp my ride UK

hansson_rattar_opel
27 december 2006 · 45 Inlägg

x-zibit wannabe hehe...

~ Opel Rekord Coupé -67 ~
GurraG INGET ANNAT!!
27 december 2006 · 1 725 Inlägg

jag stör mej så fruktansvärt på honom

MilleN
27 december 2006 · 9 108 Inlägg

I början tyckte jag han var hur rolig som helst, trodde att han bara var ironisk mot Xzibit, men nu har jag förstått att han faktiskt är allvarlig..

Hur som helst gillar jag PMR UK bättre än US.. Westwood vs Xzibit är som pest eller kolera i mina ögon tongue Det är bilarna och ombyggnaderna man ser på.

Robin_Calibra
27 december 2006 · 66 Inlägg

Xibit is the shit.tongue

Lindgren_
27 december 2006 · 2 644 Inlägg

Vilken kanal går både idiotens och xzibits program på ? yikes

Johan Lindgren
Malander87
27 december 2006 · 14 Inlägg

Lindgren_ skrev:
Vilken kanal går både idiotens och xzibits program på ? yikes

MTV

YeahLow OutRage DriftTeam
28 december 2006 · 181 Inlägg

sen är ju byggena baserade på spackel

Zlizco
BMW E30 V8 Supercharger "OutRage DriftTeam" (1990)
Amaronsky
28 december 2006 · 50 Inlägg

jess...han är definitionen på stolpskott den "wiggern"....

Älskar arbete, kan titta på de i timmar...
GM_only
28 december 2006 ·

ja det är fan löjligt, de tar in såna jävla skrotbilar som är helt kass sen spacklar de, upp skiten och monterar 15 tv-skärmar!!!, och den fjanten som försöker härma x-ibit är ju för jävla patetisk så man bara vill skratta åt han, hela hans gäng är lika töntiga förresten haha^^ ja det andra i usa är bättre en UK

Johan-hej Häj Häj
28 december 2006 · 90 Inlägg

tycker varken om han eller Xzibit. Hiphop e nåt äckligt jäkelskap som borde hålla sig så långt från bilar som möjligt.

V O L V O
2 4 0 G L I N J E C T I O N
HoKkee
28 december 2006 · 845 Inlägg

Johan-hej skrev:
tycker varken om han eller Xzibit. Hiphop e nåt äckligt jäkelskap som borde hålla sig så långt från bilar som möjligt.

xzibit är de väll inge större fel på men han iUK är juh totalt värdelös å sämst.. jämt när man kollar på hans program får man lust attdra en silvertejp runt munnen på han, blirr så förbaskat irriterad på han..!

jag diggar Xzibit.!!

bmx
28 december 2006 · 7 100 Inlägg

Xzibit är grym iaf,men den andra är ju helt jävla kass ju!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
28 december 2006 · 1 098 Inlägg

ursäkta mitt utryck nu... men han ä en såkallad "hobbyneger"...
han verkar ju tro att han ä precis som Xzibit..

40 års kris har ja hört att det kallas:P

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
LeJm
28 december 2006 · 18 Inlägg

Jag tycker att han är för mycket! han tror ju verkligen att han är nån slags hiphoppare,men igentligen är han nog bara en ensamstående man i 30-40 års åldern som vill ha lunarstatus! big_smile

Shake and Bake
BMW 318 (1988)
Mäki Långsam Perfektionist
28 december 2006 · 4 800 Inlägg

ja brukar kolla när jag har nå grymt tråkigt och vill ha nån å tycka synd om haha,

förresten höll ja på å få hjärtat på helt fel ställe när jag tröck upp hans hemsida och hade min musik på, så kom dendär jävla äckelrösten fram haha

TITTA! Han har varit i samma rum som Jay-Z och har bildbevis på de yikes
http://www.timwestwood.com/images/zoom/RXABBX/img_0864_(custom).jpg

Senast redigerat av Mäki (28 december 2006)

Audiot som råkat ut för Subarusjukan
speedfreak racing Arbetsnarkoman...
28 december 2006 · 1 098 Inlägg

Mäki skrev:
ja brukar kolla när jag har nå grymt tråkigt och vill ha nån å tycka synd om haha,

förresten höll ja på å få hjärtat på helt fel ställe när jag tröck upp hans hemsida och hade min musik på, så kom dendär jävla äckelrösten fram haha

TITTA! Han har varit i samma rum som Jay-Z och har bildbevis på de yikes
http://www.timwestwood.com/images/zoom/ … ustom).jpg

häftigt... tror du man kan få peta på honom???

Så länge det retar dej är ja nöjd ;)
Audi RS4 "SRS4 Bullet Edition" (2001)
Volvo 760 T5-R "Den urballade sleepern" (1988)
Jackeman
28 december 2006 · 64 Inlägg

Han är smått irriterande, men han verkar vara skapligt duktig som har gjort musik till 50 cent,  jay-z, kanye west och alla andra skitmusiker. Sen att han har ad-hd gör ju bara pimp uk lite roligare. Jag vet inte varför man tittar på det ens, bilarna blir bara slarvigt gjorda och inte speciellt snygga. Skulle fan be dom om att inte göra massa onödigt skit med bilen om jag hade blivit vald. Pimp Us och Uk har ju i stort sett samma kvalité -> skit.

Synd att folk gynnar tv kanaler som mtv som sänder skitmusik och har reklam var 5:e minut. Ett program som ska vara en halvtimme är inte ens 20 minuter på den kanalen!Saknar gamla VH1.

Stefan Varberg Supraman
28 december 2006 · 2 300 Inlägg

Grabbar, inte för att jag gillar pmruk eller något.
Jag tycker att hans "stil" på programet är ett dåligt försök till att likna Xibits stil men det är faktiskt ett medvetet val från producenterna.
Dom vill att alla pmr program ska gå efter originalets mall och det gäller programledarna också.
Tror ni på fullaste allvar att killen är sån på riktigt?
programen har manus och i dom står det att han ska säga vissa saker och agera på ett visst sätt, har inget med hur han är i verkligheten.
Hur någon är i en show reflekterar inte alls deras personlighet.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
Bos
28 december 2006 · 264 Inlägg

Stefan Varberg skrev:
Grabbar, inte för att jag gillar pmruk eller något.
Jag tycker att hans "stil" på programet är ett dåligt försök till att likna Xibits stil men det är faktiskt ett medvetet val från producenterna.
Dom vill att alla pmr program ska gå efter originalets mall och det gäller programledarna också.
Tror ni på fullaste allvar att killen är sån på riktigt?
programen har manus och i dom står det att han ska säga vissa saker och agera på ett visst sätt, har inget med hur han är i verkligheten.
Hur någon är i en show reflekterar inte alls deras personlighet.

Men vad spelar det för roll.?? Han är ju fortfarande heelt jefla tookspettröten!!

Volvo v70 (2008)
Hee-Maan
28 december 2006 · 3 113 Inlägg

japps.. han är en 45bastare som tror att han ser yngre ut i hiphop brallor. han kan inte tala rent heller hehe

Semper Fi
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang