Köpte den här caddyn billigt för bakaxeln hade rostat av och förgasaren var dålig. tror även den blivit stående sen 07 för att generatorn hade havererat.
Han jag köpte den av va snäll och svetsa dit navet igen så den iaf blev rullbar.
Blev att hyra en biltransport och sätta sej och åka dit. cirka 45 mil totalt så inte allt för farligt.
Väl hemma på gårn så provade jag slänga i ett friiskt batteri så hoppa den iallafall igång men tomgången låg på 3000 och ökade så blev bara att köra av den sen blev det inget mer den dagen.
Dagen efter kollade jag igenom den lite mer noggrant
Full gti inredning
Hade även en jettaskylt liggandes som passa fint i mittkonsolen
som förgasaren såg ut
allt va rätt segt på den och gick trögt så jag tänkte va smart och byta till en förgasare jag fått av farfar men som är till golf 1. märkte att det va en hel del som inte stämde bland annat elektronik och vakumslangar så blev att smörja på orginalen istället och efter en hel del smörja hoppa det mesta igång.
Va även iväg och fick tag på en bättre begagnad generator till golf 1 men som i allafall hade rätt anslutning så behövdes bara modda om fästet lite lätt.
Sen har jag funderat länge på att sätta dit bakre kofångarn från en rabbit fram på en jettafront så blev att kolla över det lite.
skruva bort plastfångarn och fick flytta över fästerna till den på rabbitfångarn då gick den dit utan problem
Idag satt jag dit en kåpa jag haft liggande.
Hit jag kommit idag. startar fint och går bra i motorn förrutom att bakersta ljuddämparn har rostat bort så låter riktigt sportigt nu. planerna nu är att vänta in handbromsvajrar sen ska jag flippa bakaxeln. har en färdigflippad ligger. ska även dit med coils fram och på med rullbara däck. sen få den besiktad