Länkar för styling och tuning till BMW

stefanNagy
15 maj 2016 · 38 Inlägg

Söker alltså länkar på sidor för styling och tuning till BMW!
Fixar just nu med min BMW 335i e92 -08, där styling och simplare motormodifikationer är tanken.
Med simplare menar jag alltså tex öppna filter, downpipes, ic och mappning eller jb4.

Kom med länkar till bra sidor och gärna med tips om vad som kan göras mer! big_smile

Superb-linkan
15 maj 2016 · 275 Inlägg

Googla?

stefanNagy
19 maj 2016 · 38 Inlägg

Superb-linkan skrev:
Googla?

Jo för det har jag inte gjort

ehedman
19 maj 2016 · 1 966 Inlägg

Schmiedmann är väl en skapligt stor aktör. Kikat där?

stefanNagy
19 maj 2016 · 38 Inlägg

ehedman skrev:
Schmiedmann är väl en skapligt stor aktör. Kikat där?

Har kikat lite där, dock jobbig sida och hittar inte allt för mycket av det jag söker smile
De verkar mest ha originaldelar..

ehedman
19 maj 2016 · 1 966 Inlägg

Kika här, i princip allt du söker finns. smile

stefanNagy
19 maj 2016 · 38 Inlägg

ehedman skrev:
Kika här, i princip allt du söker finns. smile

Tack, verkar som jag inte fattar sidan bara! hahaha

ehedman
19 maj 2016 · 1 966 Inlägg

Ingen fara. Sök på ebay annars, ebay.de är väl den största för BMW i och med att det är den tyska. Går att harva sig fram med Google översätt. Finns inbyggt i Chrome om du vill översätta sidan automatiskt också, rätt så smidigt tycker jag.

stefanNagy
19 maj 2016 · 38 Inlägg

Okej, tack så mycket för hjälpen! big_smile

Superb-linkan
19 maj 2016 · 275 Inlägg

Menade inte att vara dryg. Man hittar i princip allt bara man lägger manken till.
Hoppas du hittar vad du söker!

stefanNagy
19 maj 2016 · 38 Inlägg

Superb-linkan skrev:
Menade inte att vara dryg. Man hittar i princip allt bara man lägger manken till.
Hoppas du hittar vad du söker!

Inga problem! Har kollat där x-antal timmar, annars hade jag aldrig gjort den här tråden!  Tänkte om det var mågon som satt på några bra sidor bara! smile

stefanNagy
30 maj 2016 · 38 Inlägg

Förövrigt, det är nått klappträ som ägt bilen innan mig och har endast bytt till coilovers bak, vet ni möjligtvis något ställe som säljer coilovers fram och bak separat?

MVH,

Superb-linkan
30 maj 2016 · 275 Inlägg

Kolla med jspec om inte dom kan lösa ditt problem eller raidopower eller liknande.

ehedman
30 maj 2016 · 1 966 Inlägg

Om en komplett sats går på 10.000 kr så kanske du får ge 7.000 kr för ett par (2 st). Bara en tanke. Kul med nytt och fräscht både fram och bak.

stefanNagy
1 juni 2016 · 38 Inlägg

Fick svar från J-spec, skulle få ge strax över 5k för ett par fram! Självklart kommer det även bli nya bak senare!smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang