Toyota Carina 2 -91 [Nu: Motorbyte, Nu är jag igång igen :)]

_Spawned_ Maskinförare
21 juni 2007 · 1 163 Inlägg

Eftersom att jag är värdelös i ps, så tänkte jag om det var nån som orkade att ps:a lite. ?
Här är dekalen som Wedo föreslog.. nån som kan få in den på senast postade bilden? vill ha så att det är lite taggar som sticker upp från det svarta, så att det inte är en rak linje. orkar nån vara snäll ett tag ? smile
Ungefär nått sånt.
http://i176.photobucket.com/albums/w195/_spawned_/2788.gif

Senast redigerat av _Spawned_ (21 juni 2007)

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
WeDo
21 juni 2007 · 3 390 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Eftersom att jag är värdelös i ps, så tänkte jag om det var nån som orkade att ps:a lite. ?
Här är dekalen som Wedo föreslog.. nån som kan få in den på senast postade bilden? vill ha så att det är lite taggar som sticker upp från det svarta, så att det inte är en rak linje. orkar nån vara snäll ett tag ? smile
Ungefär nått sånt.
http://i176.photobucket.com/albums/w195 … _/2788.gif

Jag själv kan tyvärr inte hjälpa dig med att ps:a men jag hoppas någon annan hjälper dig... För jag tror det kommer bli grymt smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
elmer
22 juni 2007 · 325 Inlägg

http://www.freewebs.com/emlw3b/tanke1%20copy.jpg

nåt sånt kanske?
har en världelös skärm för tillfället så har inte möjlighet att få det riktigt bra..

Nissan X-Trail "SUV" (2005)
_Spawned_ Maskinförare
22 juni 2007 · 1 163 Inlägg

Blev ju kanon, tack så mycket smile
Nå vad säger alla som tittar igenom tråden, ska jag lacka nått sånt ?!
Funderar, ska jag har rak linje eller inte.. kom igen nu. skriv vad ni tycker. big_smile

Senast redigerat av _Spawned_ (22 juni 2007)

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
WeDo
22 juni 2007 · 3 390 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Blev ju kanon, tack så mycket smile
Nå vad säger alla som tittar igenom tråden, ska jag lacka nått sånt ?!
Funderar, ska jag har rak linje eller inte.. kom igen nu. skriv vad ni tycker. big_smile

FY fan smile  Du vet ju vad jag tycker .... hehe... Go for it tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
Emre
22 juni 2007 · 66 Inlägg

Om jag får säga vad jag tycker så skulle jag skippa dekalen och köra på en skarp svart kant. Eller varför inte nedlackera bilen röd?

Härligt projekt annars! smile
Lycka till!

Siiimon
22 juni 2007 · 150 Inlägg

Det blir ju snyggt Fredrik, lite annourlunda, och det är det som gör det hela så fränt smile go for it om det känns rätt ^^

_Spawned_ Maskinförare
23 juni 2007 · 1 163 Inlägg

jao, känns så "trisst" nu utvändigt.. vill ha lite mer fart på den. smile men är det verkligen ingen mer som tycker nått ? :S själv är jag nästan lite för rak linje.

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Emre
23 juni 2007 · 66 Inlägg

Som jag nämnde förut tycker jag att du ska ha en rak linje. Ser mer "stilfullt" ut eller hur jag nu ska uttrycka det...
Hade du tänkt att ha kvar de där fälgarna?

alfonsomfan
23 juni 2007 · 252 Inlägg

ja tycker inte du ska ha en skarp kant utan de andra smile

_Spawned_ Maskinförare
23 juni 2007 · 1 163 Inlägg

Emre skrev:
Som jag nämnde förut tycker jag att du ska ha en rak linje. Ser mer "stilfullt" ut eller hur jag nu ska uttrycka det...
Hade du tänkt att ha kvar de där fälgarna?

Njaa, tills vidare ska dom väl sitta kvar. har inte hittat några jag fastnat för än som passar bilen tongue men jag letar vidare och ser smile

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Emre
23 juni 2007 · 66 Inlägg

Okay smile För det skulle nog se riktigt bra ut med ett par schyssta alu-fälgar (behöver inte vara några skitstora-jättefälgar-som-kostar-skortan) och skarp svart kant....det skulle se riktigt bra ut smile

WeDo
23 juni 2007 · 3 390 Inlägg

Neee, jag tycker du kör på dekalen och sen ett par schyssta svarta fälgar med polerad kant... smile  skulle bli KANON tongue

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
_Spawned_ Maskinförare
24 juni 2007 · 1 163 Inlägg

Hittat ett par fälgar jag kan tänka mig. är ASA - RACING GT Black 17"
http://i176.photobucket.com/albums/w195/_spawned_/shop.jpg

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
WeDo
24 juni 2007 · 3 390 Inlägg

_Spawned_ skrev:
Hittat ett par fälgar jag kan tänka mig. är ASA - RACING GT Black 17"
http://i176.photobucket.com/albums/w195 … _/shop.jpg

Skitsnygga..... med dekalen wink hehe....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre
_Spawned_ Maskinförare
24 juni 2007 · 1 163 Inlägg

WeDo skrev:

_Spawned_ skrev:
Hittat ett par fälgar jag kan tänka mig. är ASA - RACING GT Black 17"
http://i176.photobucket.com/albums/w195 … _/shop.jpg

Skitsnygga..... med dekalen wink hehe....

hehe, jadu. blir det fälgar blir det nog dom. men kanske utan dekal. gillar det mer och mer utan så. dock vet jag inte. kan bli dekalsatsen med stjärnorna också. och skippa att lacka svart.

Senast redigerat av _Spawned_ (24 juni 2007)

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Emre
24 juni 2007 · 66 Inlägg

Mkt snygga fälgar! Skulle jag satsa på....och sen en sänkning med?
Och sen strunta i den där dekalen som tydligen har blivit ett hett diskussionsämne :p haha

/Johan

_Spawned_ Maskinförare
24 juni 2007 · 1 163 Inlägg

Emre skrev:
Mkt snygga fälgar! Skulle jag satsa på....och sen en sänkning med?
Och sen strunta i den där dekalen som tydligen har blivit ett hett diskussionsämne :p haha

/Johan

Jadu, fälgarna är helt okej wink och sänkning kommer om nån vecka. börjar jobba den 3:e juli. så 4 veckor efter det så kommer det in ca. 16k på kontot, och då blir det KALAS big_smile får väl se allt mest som dyker upp wink

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Bi0HaZZarD Speed FMK
24 juni 2007 · 849 Inlägg

Hade missat att du hade en egen projekt tråd ju. har läst igenom alla sidor nu och måste säga att jag är imponerad! grymt fint arbete du gör!

Jag tycker du ska lacka svart nertill och sedan ha någon enkel dekal. Fast jag kanske är lite partisk ang. lackningen wink

Mvh Ludde

_Spawned_ Maskinförare
24 juni 2007 · 1 163 Inlägg

Bi0HaZZarD skrev:
Hade missat att du hade en egen projekt tråd ju. har läst igenom alla sidor nu och måste säga att jag är imponerad! grymt fint arbete du gör!

Jag tycker du ska lacka svart nertill och sedan ha någon enkel dekal. Fast jag kanske är lite partisk ang. lackningen wink

Mvh Ludde

hehe, klart man har en projekt tråd. jag kanske inte är så snabb. men det är p.g.a ekonomin som bromsar. Är ju studerande nu. så 1000:- / månad får man inte mycket för.
Men efter sommarn när jag har jobbat ska det köpas nya saker till bilen wink.
Du fick ju fin jävligt fin yikes

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang