Natt-tråd !

Sandman
9 januari 2007 · 873 Inlägg

Jo.

En annan får väl försöka smurfa nattjobb så småning om också.

Det blir ju ändå den tiden man är vaken hur man än försöker vrida och vända på saken wink

Don't get mad, get even.
Henka_ Slav
9 januari 2007 · 1 454 Inlägg

Ja har en obekväm känsla av att de kommer bli skitjobbigt att vända på dygnen igen. har levt lika i 2 veckor nu. somnat vid 5 på eftermiddagen. sen e man vaken igen vid 7. det tar på kroppen sad

Tack till
Tompa för riktigt grym mappning, hör av er om ni behöver mer fart i en T5 eller T7 Saab.
Janne på Autoexperten Gävle
Jonas på Bakaxeldelar för niceprice på delar.
Saab 9000 CSE "JAS 9000 Gripen" (1998)
Germax
9 januari 2007 · 12 086 Inlägg

haha.. trofan att jag decka några timmar till. Time to work

Machin Fartmissbrukare
10 januari 2007 · 1 302 Inlägg

värst va lugnt å stilla d var i denna tråd ikväll ... är d för tidigt än? smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

Här sitter man med en cola i näven, snus under läppen och lyssnar på RHCP - Snow (hey oh).. inge socialt folk ute på nätet å härjar nu?

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Kaliber_ skrev:
Här sitter man med en cola i näven, snus under läppen och lyssnar på RHCP - Snow (hey oh).. inge socialt folk ute på nätet å härjar nu?

Jo jag är ju här som vanligt big_smile
Har ingen snus under läppen men en cola slurpar jag allt på smile

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

Ja cola e gött.. Men d börjar bli rätt segt att sitta å slöa framför datorn.. har du sett "Human Trafficing" ? Funderar på att slänga på den nu..

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Nä den har jag missat, d är en thriller eller? Läste lite om den på cdon.
Inte sett den där råa äckliga filmen Hostel av Q Tarantino?

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

Ja den ska tydligen va riktigt bra.. så d blir t att se den inatt..
Nä jag kollar inte sånna filmer.. Då e d dödsångest om man sover själv vettu hehe..

Gonatt folket!! MvH//Davve

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

eller va fan.. orka sova hehe.. Gjort för skoj i veckan då?

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Haha ja mycket trevligare å sitta här big_smile
Ja än så länge i veckan så har man ju bara jobbat, sitter på jobbet nu till o med. Sen så har man ju bara gjort såna där tråkiga men bra saker som tvättat o städat *suck*

Själv då?

KarlNilsson Örebroare i exil
10 januari 2007 · 970 Inlägg

Jaså så det finns lite vaket folk i Sverige iaf. Nu har jag zappat igenom kanalerna på tvn säkert 20 ggr, men det är fortfarande samma dåliga program som vanligt... Har konstaterat att det fortfarande stormar ute. Kikat runt på diverse sidor på nätet och nu sitter man här och suger i sig 1,5 liter cola och stirrar på klockan som bara tycks gå långsammare. Börjar jobbet 07.00, så en god natts sömn hade verkligen inte skadat!

Hej FRA!
Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

RacingBunny skrev:
Haha ja mycket trevligare å sitta här big_smile
Ja än så länge i veckan så har man ju bara jobbat, sitter på jobbet nu till o med. Sen så har man ju bara gjort såna där tråkiga men bra saker som tvättat o städat *suck*

Själv då?

Hehe jo men d behövs ju.. Nä ja har inte gjort nåt spec.. sänkt sur-volvon å kopplat ljud å lite så.. Mest suttit hemma och degat.. sökt jobb och så.. Kanske blir lite utgång imorrn hehe.. Gött som faen=)smile

Händer t helgen dåe?

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Fan va nice, vill oxå festa sad
Jag ska ju jobba kväll/natt lördag o söndag, får väl ta å komma på nått till fredan. Frågan är vad(?) Man är ju tusan ute å festa all the time... Och inte en jäkel som vill gå på bio o softa.

Din helg då, några planer?

D får ju gärna hoppa in fler i våran lilla pratstund här smile

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

Nä inget planerat men ja funderar lite på att åka till gbg och festa med några polare där.. Va ett bra tag sen man va där nere nu.. Har blitt helt insnöad i garaget det sista..

Ja kunde inte sagt det bättre själv.. Va ska ni göra i helgen folks??

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
10 januari 2007 · 5 753 Inlägg

tråkigt man har då.... nyss kollat på film, som vanligt på nätterna, kollar på film, lodar på gorg, kollar på film, lodar på gorg osv osv, de är vad jag gör på nätterna men nu tror jag att jag ska ta å sova snart, (måste ju lägga sig tidigt nån gång oxå wink)

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

volvo_glenne skrev:
tråkigt man har då.... nyss kollat på film, som vanligt på nätterna, kollar på film, lodar på gorg, kollar på film, lodar på gorg osv osv, de är vad jag gör på nätterna men nu tror jag att jag ska ta å sova snart, (måste ju lägga sig tidigt nån gång oxå wink)

vilken film bidde d då?

Kaliber_ LEGITIMERAD KLAPPSÄNKARE
10 januari 2007 · 153 Inlägg

volvo_glenne skrev:
tråkigt man har då.... nyss kollat på film, som vanligt på nätterna, kollar på film, lodar på gorg, kollar på film, lodar på gorg osv osv, de är vad jag gör på nätterna men nu tror jag att jag ska ta å sova snart, (måste ju lägga sig tidigt nån gång oxå wink)

haha ja då e d redan försent glenne!

Men nu ska ja kolla film och försöka sova lite-.. D e ju en dag imorrn med som man ska klara av..

Pöss och godnatt från the one and only Davve*

Alla skriver alltid citat i hopp om att verka smartare än vad man är, men det känns lite löjligt att försöka verka smartare med andras ord...
KarlNilsson Örebroare i exil
10 januari 2007 · 970 Inlägg

Lutar åt att det blir lite festligheter hemma hos mig på fredag för en gångs skull. Annars händer det inte så mycket mer än att jag ska snygga till kallufsen imorn och köpa en ny slips...

Blir det tid över tänkte jag åka och kolla på en pickis också.

Nej nu ska jag ge sängen en sista ärlig chans för inatt. Det lär nog märkas om jag lyckas eller ej smile

Hej FRA!
RacingBunny
10 januari 2007 · 508 Inlägg

Kaliber_ skrev:
Nä inget planerat men ja funderar lite på att åka till gbg och festa med några polare där.. Va ett bra tag sen man va där nere nu.. Har blitt helt insnöad i garaget det sista..

Ja kunde inte sagt det bättre själv.. Va ska ni göra i helgen folks??

Åååå har du snö! Vilket fusk tongue
Här spö regnar d och är storm

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang