hur många är vi??

sneaky200sx japs-nörd
18 januari 2007 · 76 Inlägg

vart medlem inte så jätte länge med har upptäckt att det är en hel del här som åker nissan 200..

så jag undrar bara hur många är vi som åker nissan 200 här på garaget?? big_smile


//Micke

Den som ingen Turbo har, den får åka utan Bar
kimpaa
18 januari 2007 · 136 Inlägg

Är väääldigt många kan jag säga

Peugeot 206 GTi -00 "TILL SALU!", Nissan 200sx s13 -92
MilleN
18 januari 2007 · 9 108 Inlägg

Finns mängder, Nissan 200sx verkar ha blivit för dagens ungdomar vad 240 var för gårdagens wink No offense big_smile

terazzi
18 januari 2007 ·

MilleN skrev:
Finns mängder, Nissan 200sx verkar ha blivit för dagens ungdomar vad 240 var för gårdagens wink No offense big_smile

bra bil wink

beemern .......
18 januari 2007 · 2 655 Inlägg

för många. tyckte nissan 200 va en cool bil förut men nu tycker jag den är tråkit och uttjatad. börjar ju bli lika vanligt me dom som en gammal volvo 240...

sneaky200sx japs-nörd
18 januari 2007 · 76 Inlägg

beemern skrev:
för många. tyckte nissan 200 va en cool bil förut men nu tycker jag den är tråkit och uttjatad. börjar ju bli lika vanligt me dom som en gammal volvo 240...

kanske de kanske....men en 200 är nog LITE roligre än en sunkig 240 tongue

Den som ingen Turbo har, den får åka utan Bar
ErskPersk Svindåre
18 januari 2007 · 1 433 Inlägg

dom har ju sjunkit jävligt mycket i pris, så fler ungdomar får råd att ha en 200sx istället för en 740 big_smile

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
sneaky200sx japs-nörd
18 januari 2007 · 76 Inlägg

ErskPersk skrev:
dom har ju sjunkit jävligt mycket i pris, så fler ungdomar får råd att ha en 200sx istället för en 740 big_smile

kanske e billiga o inhandla, men sen vette fan om dom e så billiga...är rätt dyr i försäkring tycker ja...o suger i sig fint me soppa gör den också tongue

men helt klart schyssta bilar big_smile

Den som ingen Turbo har, den får åka utan Bar
tobi
18 januari 2007 · 562 Inlägg

fattar ej hur folk har råd med en 200 så jävla dyr i försäkring :S annars skulle jag också köpa en big_smile

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
tobi
18 januari 2007 · 562 Inlägg

men asså menade om man ska stå för kalaset själv å man e 18 då är det dyrt..
med trygghansa å ska betala själv (trafik försäkring så får jag betala: 872 kr / månad å premien per år är: 9 869 kr

sedan kan jag ju ställa den på famlijen (far lr mor så länge jag bor hemma) men vad gör ja när jag flyttar snart då?

Senast redigerat av tobi (18 januari 2007)

Min hemsida: www.bisen.info.se // Din hjälp på nätet!
ErskPersk Svindåre
18 januari 2007 · 1 433 Inlägg

sneaky200sx skrev:

ErskPersk skrev:
dom har ju sjunkit jävligt mycket i pris, så fler ungdomar får råd att ha en 200sx istället för en 740 big_smile

kanske e billiga o inhandla, men sen vette fan om dom e så billiga...är rätt dyr i försäkring tycker ja...o suger i sig fint me soppa gör den också tongue

men helt klart schyssta bilar big_smile

Det var inhandlingen ja mena wink

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
18 januari 2007 · 2 258 Inlägg

Är inte det lättaste sättet att få veta att göra en sökning i fältet uppe till höger?
När jag bara söker på 200sx utan att avgränsa årsmodeller eller kolla något annat alls får  jag 292 träffar... Det är många! smile

// Ellen

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Saab_girl C70 byggande djurvårdare
18 januari 2007 · 545 Inlägg

tobi skrev:
men asså menade om man ska stå för kalaset själv å man e 18 då är det dyrt..
med trygghansa å ska betala själv (trafik försäkring så får jag betala: 872 kr / månad å premien per år är: 9 869 kr

sedan kan jag ju ställa den på famlijen (far lr mor så länge jag bor hemma) men vad gör ja när jag flyttar snart då?

säg att du lånat den av mor/far

Två ord räcker, SAAB knäcker
OverBoosted AUTOBAHNRASER
18 januari 2007 · 3 804 Inlägg

Jag tycker nästan 200sx har gått upp i pris.. innan jag köpte min mi16 då tittade jag på 200sx.. är väl 2år sen snart och då kunde man få en bes o skatt o ok skick för 25tusen 30 fick man en hyffsat fin för men idag så börjar ju dom på 35 för fan.. hmm


Bmw osv..
John87 Stolt Volvoägare
18 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Saab_girl skrev:

tobi skrev:
men asså menade om man ska stå för kalaset själv å man e 18 då är det dyrt..
med trygghansa å ska betala själv (trafik försäkring så får jag betala: 872 kr / månad å premien per år är: 9 869 kr

sedan kan jag ju ställa den på famlijen (far lr mor så länge jag bor hemma) men vad gör ja när jag flyttar snart då?

säg att du lånat den av mor/far

Inte smart! Tänker inte predika om varför, finns en annan tråd om detta.

Kan säga direkt att volvon ska jag skriva på mig själv, fast jag kanske inte har råd med två bilar.
Jag har garanterat inte råd att få betala ALLT själv om/när jag krockar...

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
Nazty do i look like i sell DRUGS
18 januari 2007 · 379 Inlägg

Ja har min står i graget. men i mitten på april så är den klar om allt går som det ska. så då kör jag en iallafall:)

// n a z t y l i v e s a w h i t e t r a s h l i f e
Darkie dARKiE
18 januari 2007 · 5 031 Inlägg

Ni är 324 enligt mina snabba beräkningar..  18 200sx per sida och 18 sidor bakåt tills 300zx kmr istället. 18*18= 324 st

Senast redigerat av Darkie (18 januari 2007)

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade
_JoJJe Mr JoJJe
18 januari 2007 · 132 Inlägg

Snart är de ju vår.. då man tar ut dem små rackarna, om man inte har 200an som allround bil big_smile

Senast redigerat av Johan.T. (18 januari 2007)

Den som ingen turbo har, han åker utan bar
Nissan 200sx
BMW E61 550i "550in" (2006)
Nissan 200sx "200an" (1992)
John87 Stolt Volvoägare
19 januari 2007 · 4 913 Inlägg

Johan.T. skrev:
Snart är de ju vår.. då man tar ut dem små rackarna, om man inte har 200an som allround bil big_smile

Ja vafan, bilar är till för att köras med big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
mtlca Zippin 40's
19 januari 2007 · 197 Inlägg

ErskPersk skrev:
dom har ju sjunkit jävligt mycket i pris, så fler ungdomar får råd att ha en 200sx istället för en 740 big_smile

Så kunde de varit i min stad.... varenda ungdom kör 740 häromkring. vore kul ifall de fanns lite fler nissan 200 häromkring istället

Senast redigerat av mtlca (19 januari 2007)

"Dieselbilar drar minst bensin"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang