Har kuggat 6 ggr på teorin!!! :(:(:(

AK86
8 januari 2008 · 250 Inlägg

ge upp?

haha efter 6 gånger skulle man nog satsa på nått annat..

______________________________________________________
Subaru Impreza / Fiat Coupe 20VT / Volvo S80 T6 / Seat Leon Tsi
______________________________________________________
twin_cam Smålänning
8 januari 2008 · 7 877 Inlägg

Undrar också hur det gick för trådskaparen...

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
v8rickard Gammelbilsnörd
8 januari 2008 · 450 Inlägg

hörde nån snubbe som kuggat 8ggr o fortfarande inte klarat... Jag förstår inte hur man lyckas, efter 2-3 gången måste man ju fatta att det inte går att klara utan o plugga. Har man svårt för o läsa finns ju hjälp att tillgå för dem!

Senast redigerat av v8rickard (8 januari 2008)

evilaudio
8 januari 2008 · 16 195 Inlägg

så svårt e ju inte provet..tongue   har man bara lite funktion i skallen så klarar man de..wink

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
8 januari 2008 · 5 042 Inlägg

v8rickard skrev:
hörde nån snubbe som kuggat 8ggr o fortfarande inte klarat... Jag förstår inte hur man lyckas, efter 2-3 gången måste man ju fatta att det inte går att klara utan o plugga. Har man svårt för o läsa finns ju hjälp att tilgå för dem!

Det finns nått som kallas Dysexi vilket jag med har  roll

C H E V R O L E T <3
v8rickard Gammelbilsnörd
8 januari 2008 · 450 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

v8rickard skrev:
hörde nån snubbe som kuggat 8ggr o fortfarande inte klarat... Jag förstår inte hur man lyckas, efter 2-3 gången måste man ju fatta att det inte går att klara utan o plugga. Har man svårt för o läsa finns ju hjälp att tilgå för dem!

Det finns nått som kallas Dysexi vilket jag med har  roll

Just därför man dels kan få frågorna uppläsa på provet, gäller alla. Dels ansöka om att få redovisa sina kunskaper muntligt med en provledare.

evilaudio
8 januari 2008 · 16 195 Inlägg

Children-Of-Bodom skrev:

v8rickard skrev:
hörde nån snubbe som kuggat 8ggr o fortfarande inte klarat... Jag förstår inte hur man lyckas, efter 2-3 gången måste man ju fatta att det inte går att klara utan o plugga. Har man svårt för o läsa finns ju hjälp att tilgå för dem!

Det finns nått som kallas Dysexi vilket jag med har  roll

har en polare som har svår sådan å han klara de på 2a gången.. man får ju kämpa lite.

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
Children-Of-Bodom . : F a d e r a t o r : .
8 januari 2008 · 5 042 Inlägg

v8rickard skrev:

Children-Of-Bodom skrev:

v8rickard skrev:
hörde nån snubbe som kuggat 8ggr o fortfarande inte klarat... Jag förstår inte hur man lyckas, efter 2-3 gången måste man ju fatta att det inte går att klara utan o plugga. Har man svårt för o läsa finns ju hjälp att tilgå för dem!

Det finns nått som kallas Dysexi vilket jag med har  roll

Just därför man dels kan få frågorna uppläsa på provet, gäller alla. Dels ansöka om att få redovisa sina kunskaper muntligt med en provledare.

'
Ja men det är inte så mycket till hjälp!
Alla har olika slags svårighetter inom det. För mig gick det 7 gånger ochså!
Har man svårt för skriva & läsa så är det ingen man .
Dock gjorde jag muntligt 2 gånger sjölv..

C H E V R O L E T <3
stollen Blev inte som jag borde blivit
8 januari 2008 · 418 Inlägg

Jag tyckte att frågorna var annorlunda formulerade när man gjorde teoriprovet hos VV än när man satt och plugga vid körskolans datorer. och att det fanns 2 alternativ som egentligen kunde vara rätt svar. Tror det är det många har problem med. vissa klarar kanske av testen hos körskolan utan problem, men får det sedan besvärligt när dem sitter på VV och gör provet. Gäller bara att man sitter och funderar ordentligt på varje fråga så är det ju inga problem. Man har väl gott om tid på sig att göra provet om jag inte minns fel tongue

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
txi
8 januari 2008 · 264 Inlägg

kom framförallt ihåg, att om dom frågar efter vad du KAN eller BORDE göra, så är det SKA.

asså, vad kan/borde du göra i denna situation, är = vad SKA du göra i denna situation.

Pikey
8 januari 2008 · 2 283 Inlägg

Läs igenom boken flera gånger och sen kom ihåg att det är vad du SKA göra och inte vad du själv gör när du har körkort.

R.I.P. Michael Jackson!
Team-Adolfsson Gödseldräng
8 januari 2008 · 4 529 Inlägg

provet hos VV var ju hur enkelt som helst om man jämförde med repetion hos körskolan
jag klarade det första gången 65 poäng
brorsan har läs å skriv svåroigheter han klara det på första försöket med 64 poäng
dok kuggade jag på uppkörnigen hmm

aenfors
8 januari 2008 · 375 Inlägg

Låter som att det är alldeles för mycket nerver:P Känner igen det där, man kan ngt hur bra som hellst hemma men när det gäller sen så blir man blockerad och gör enkla skitfel.

richardoo290 VOLVO for life..
8 januari 2008 · 2 113 Inlägg

eXXoritas skrev:
Fan asså, hadde uppskrivning nu i veckan o kuggade igen!
kommer aldrig klara denna skiten har fått 51 rätt 3 ggr.
Har nyligen köpt en bil också för 31 000 kr.
trodde detta va lätt o skaffa körkort hadde tydligen fel!
ångrar att jag köpte bilen..

läst på aftonbladet nyligen att 47 % av dom som gör teori kuggar!

Har teori nu igen om 2 veckor!!

När jag gör teori hemma o på bilskolan så får jag alltid över 60 rätt!

Men när jag gör de hoss vägverket får jag bara 45 - 51 rätt!!

Doms system måste vara totalt förstört!!!!!!

6ggr e ju pinsamt

någon som har samma prob som mig? ^^

hahahahahahahahaha lol !

nämen du får se till att plugga BOKEN mkt ! det kan vara så att pogrammen lurar dig lite.. sen be om muntligt prov.. du kanske kan lika mkt men du har kanske svårt att läsa o förstå frågorna?  enklare med en snubbe som pratar me dig då! cool

Senast redigerat av richardoo290 (8 januari 2008)

Phaetoon
8 januari 2008 · 8 156 Inlägg

Vissa människor klarar inte av att göra testet på vanligt sätt.
Man kan få blockeringar som gör att man misslyckas, även om egentligen kan det mesta.
Det är alltid lika kul när man kommer ut från ett prov och en minut senare "vet" vilka uppgifter man gjort fel på. Någon som råkat ut för samma sak på matteproven i gymnasiet? Det drabbade iaf mig. Totalt hjärnsläpp på provet och så släppte det direkt efter provet.

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)
evilaudio
8 januari 2008 · 16 195 Inlägg

elle så skiter man i å skriver upp å kör iaf big_smile  *wrooom*

www.supersonic.se de mesta inom PA-ljud
www.stylingwebben.se LEDs,xenon samt MOMOprodukter
http://seastreamsgarage.se/
stollen Blev inte som jag borde blivit
8 januari 2008 · 418 Inlägg

Team-Adolfsson skrev:
provet hos VV var ju hur enkelt som helst om man jämförde med repetion hos körskolan
jag klarade det första gången 65 poäng
brorsan har läs å skriv svåroigheter han klara det på första försöket med 64 poäng
dok kuggade jag på uppkörnigen hmm

Mmmm tyckte också att provet var riktigt lätt. hade inte ens tränat så mycket som man borde ha gjort. blev 60p + kmr inte ihåg exakt vad jag fick.

Men jag kugga också på uppköningen första ggn. F**tsnubben som åkte med tyckte att jag skulle tvärnita framför en långtradare när det slog om till gult vid ett rödljus. Om jag bromsat hade jag blivit påkörd. Ångrar som fan att jag inte bromsa tongue

Men tror att fler skulle klara provet lättare om inte VV hade formulerat vissa av frågorna så idiotiskt. Kmr ihåg att jag fick en fråga med 4 alt. där min körskolelärare hade sagt vid tidigare tillfällen att 3 utav dem alternativen var rätt. hmmm vilken ska man då svara. 3 av 4 är egentligen rätt men bara 1 ger poäng tongue

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.
MeloveGolf Vw trimmare
8 januari 2008 · 2 995 Inlägg

stollen skrev:
Men jag kugga också på uppköningen första ggn. F**tsnubben som åkte med tyckte att jag skulle tvärnita framför en långtradare när det slog om till gult vid ett rödljus. Om jag bromsat hade jag blivit påkörd. Ångrar som fan att jag inte bromsa tongue

samma här han sa till och med: "Det hade varit rätt att krocka vid det tillfället" vilken pajas
nåja andra gången körde jag 10-15min dubbelparkera lite snyggt på vägverkets parkering och fick kommentaren "utmärkt parkering och grattis till körkortet" lol

Teroin:

1:a gången: 51 rätt
2:a gången 51 rätt
3:e gången (pluggade ordentligt!): 2 fel...

BMW X3 "3.0i Vardagsbilen" (2004)
engolf
8 januari 2008 · 3 235 Inlägg

Du måste förstå reglerna, och inte bara lära in de...
När du väl förstått hur allting fungerar blir det lätt, oavsett om frågorna är formulerade lite knepigt.

Lycka till!

Larsmalm
8 januari 2008 · 70 Inlägg

Själv klara man de på första big_smile , tyckte inte det var något annorlunda än på körskolan..
Tyckte jag läste allt så jag kunde det mesta. Sunt förnuft bara så är det inga problem och sen som vissa sa skaffa körprogram hemma på datorn hade jag oxå å nötte in dagarna innan skrivningen.
Du kanske skulle prova muntligt, de som jag känner som gjort det har klarat det på första så det verkar lite lättare.

"Larsmalm"
Nu: Pontiac Trans Am -88
"Oldies": Honda crx -89, Opel Manta Gsi -87, Volvo 855 -95
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang