Råare än det här kan det knappast bli.

Black Knight
7 oktober 2005 · 711 Inlägg

MrVain skrev:

Black Knight skrev:
Jo japaner är duktiga på motorer, men när det kommer till utseende så säger jag pass för det mesta! Men att de skulle vara bättre än en BMW på motorer, kan jag bara asgarva dig rakt upp i ansiktet! De är definitivt bättre än Audi på att göra motorer, men BMW, det måste vara århundrades största skämt! Det är bara och kolla på BMW's försäljningssiffror på alla front, både små-motorer såsom de större motorerna! Folk köper de trots de är dyrare än många andra bilar att inhandla, service, försäkring etc! Din kära Audi är ju beroende av 30 andra märken för att klara av marknaden, kan det bero på att de inte säljer riktigt lika bra som BMW för att kunna stå på egna fötter?


Som du märker, jag tar inte illa upp jag försöker bara lära er (de som inte kan) om bilar och motorer!

Angående kostander för ett hjul: En M6 är utrustad med 19" original hjul och i ett hjul ingår fälg. Har man tur så är däcken inte Flat Tire och då blir det billigare. Vad tror du då ett däck + en M 19" fälg = (ett hjul) till en M6 skulle kosta? Jag säger runt 10.000:-! Så du menar att 95% av garagets medlemmar har råd att lägga ut 10.000:- bara på ett hjul? Jo tjenar, vi bor inte Kuwait eller Arab Emiraten där alla våra pappor är någon rik Olje-Shejk, Vi bor i Sverige!  Vakna från din törnrosa sömn och inse verkligheten! big_smile

Sen måste jag även tillägga att jag gillar bilar generellt inte bara BMW, jag gillar Alfa Romeo, Jaguar, vissa Saab modeller, vissa japanare också, speciellt Nissans senare sportmodeller, Mitsubishi gör också fina sportbilar, jag gillar Jeepar (Har själv en Jeep också), jag gillar amerikanska bilar a l'a Corvette, Camaro, Pontiac, Mustang etc. Det är inte så att jag är bränd på BMW om du trodde det!

Tjena igen.. måste du altid dra upp min Audi bara för att jag äger en sån?

Nu pratar vi Japsare å BMW, och vad jag vet så har Honda i prisip mer sergrar och utmärkelser vad gäller väldens bästa motorer genom tiderna, det borde väll du om någon ha koll på så som du skriver?

Sen så Audi Femman som sitter i min bil finns inte i ett enda annat märke och härstammar från Audis Rally historia från Sport Quattro, din 323 Alu sexa har inte vunnit ett enda pris kan jag säga...


Sen angående att nästan alla här inne har råd med en sådan fälg det tor jag, räntan är så låg och Bankerna fullkomligt skriker efter lån tagare, när jag tog mitt öfts lån hade jag inte ens fast jobb och lånade närmare 100 000:- att de sen inte ska kunna låna utt futtiga 10 papp till nån liten glidare här tror jag är fullt möjligt i dagens läge! wink



"Som du märker, jag tar inte illa upp jag försöker bara lära er (de som inte kan) om bilar och motorer! " -hur ska man ta det här då? om man läser dina inlägg så låter det mer som att du försöker tvinga oss att älska BMW, att det är väldens bästa bil etc, men där kan jag lära dig nått... Det är det tyvärr inte..

// Jon

Nämen ojdå, har du lånat till din bil! big_smile Ska du även låna till ett däck. BAH! :)Varför kör du då en sån dyr bil (för din klass) om du är tvungen att låna till allt? Hur kul är att glida i en dyrbil utan pengar i fickan? Har du bensinpengar ens till den?

Jag menade givetvis att de 95% du nämnde skulle köpa det Ca$h! OCh det tror inte jag att 95% här skulle ha råd med!

Sen hade vi det med jämförelse, möjligen har inte min 323-kom ihåg (Alpina- Edition), det skiljer sig från den vanliga 323:an inte vunnit någonting, men nu jämförde vi inte en speciell modell utan hela märket och Audi ligger i lä vad gäller vunna utmärkelser i bl.a tävlingar gentemot BMW!

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Delerium Carpenter
7 oktober 2005 · 310 Inlägg

Vad ska vi komma ihåg med din alpina edition? att den försöker vara nånting den inte är? en Alpina är en förfinad BMW. En 323 är en 323:a

Sen vad du tror om andras ekonomi eller ej har du inte ens med att göra.
Folk har säkert råd att köpa en M3 eller M5 men kanske inte vill?

Man har olika prioriteringar här i livet

Så här låg brukar jag inte se dig på Autopower (jo jag vet vad du nickar där)
Så varför göra det här?

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Black Knight
7 oktober 2005 · 711 Inlägg

Delerium skrev:
Vad ska vi komma ihåg med din alpina edition? att den försöker vara nånting den inte är? en Alpina är en förfinad BMW. En 323 är en 323:a

Sen vad du tror om andras ekonomi eller ej har du inte ens med att göra.
Folk har säkert råd att köpa en M3 eller M5 men kanske inte vill?

Man har olika prioriteringar här i livet

Så här låg brukar jag inte se dig på Autopower (jo jag vet vad du nickar där)
Så varför göra det här?

Men snälla, låg what? Vet du ens vad vi diskuterar? häng med hela diskussionen från början istället för att läsa bakifrån eller sista inlägget! Hur länge har du varit medlem här? Hur kan du veta vad det är för typer av mponniskor man diskuterar här vs autopower? Sen så skiter jag i vad du tycker om hur jag är här eller på autopower! Man blir som man umgås, har du hört det?

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
MrVain
7 oktober 2005 · 904 Inlägg

Black Knight skrev:

MrVain skrev:

Black Knight skrev:
Jo japaner är duktiga på motorer, men när det kommer till utseende så säger jag pass för det mesta! Men att de skulle vara bättre än en BMW på motorer, kan jag bara asgarva dig rakt upp i ansiktet! De är definitivt bättre än Audi på att göra motorer, men BMW, det måste vara århundrades största skämt! Det är bara och kolla på BMW's försäljningssiffror på alla front, både små-motorer såsom de större motorerna! Folk köper de trots de är dyrare än många andra bilar att inhandla, service, försäkring etc! Din kära Audi är ju beroende av 30 andra märken för att klara av marknaden, kan det bero på att de inte säljer riktigt lika bra som BMW för att kunna stå på egna fötter?


Som du märker, jag tar inte illa upp jag försöker bara lära er (de som inte kan) om bilar och motorer!

Angående kostander för ett hjul: En M6 är utrustad med 19" original hjul och i ett hjul ingår fälg. Har man tur så är däcken inte Flat Tire och då blir det billigare. Vad tror du då ett däck + en M 19" fälg = (ett hjul) till en M6 skulle kosta? Jag säger runt 10.000:-! Så du menar att 95% av garagets medlemmar har råd att lägga ut 10.000:- bara på ett hjul? Jo tjenar, vi bor inte Kuwait eller Arab Emiraten där alla våra pappor är någon rik Olje-Shejk, Vi bor i Sverige!  Vakna från din törnrosa sömn och inse verkligheten! big_smile

Sen måste jag även tillägga att jag gillar bilar generellt inte bara BMW, jag gillar Alfa Romeo, Jaguar, vissa Saab modeller, vissa japanare också, speciellt Nissans senare sportmodeller, Mitsubishi gör också fina sportbilar, jag gillar Jeepar (Har själv en Jeep också), jag gillar amerikanska bilar a l'a Corvette, Camaro, Pontiac, Mustang etc. Det är inte så att jag är bränd på BMW om du trodde det!

Tjena igen.. måste du altid dra upp min Audi bara för att jag äger en sån?

Nu pratar vi Japsare å BMW, och vad jag vet så har Honda i prisip mer sergrar och utmärkelser vad gäller väldens bästa motorer genom tiderna, det borde väll du om någon ha koll på så som du skriver?

Sen så Audi Femman som sitter i min bil finns inte i ett enda annat märke och härstammar från Audis Rally historia från Sport Quattro, din 323 Alu sexa har inte vunnit ett enda pris kan jag säga...


Sen angående att nästan alla här inne har råd med en sådan fälg det tor jag, räntan är så låg och Bankerna fullkomligt skriker efter lån tagare, när jag tog mitt öfts lån hade jag inte ens fast jobb och lånade närmare 100 000:- att de sen inte ska kunna låna utt futtiga 10 papp till nån liten glidare här tror jag är fullt möjligt i dagens läge! wink



"Som du märker, jag tar inte illa upp jag försöker bara lära er (de som inte kan) om bilar och motorer! " -hur ska man ta det här då? om man läser dina inlägg så låter det mer som att du försöker tvinga oss att älska BMW, att det är väldens bästa bil etc, men där kan jag lära dig nått... Det är det tyvärr inte..

// Jon

Nämen ojdå, har du lånat till din bil! big_smile Ska du även låna till ett däck. BAH! :)Varför kör du då en sån dyr bil (för din klass) om du är tvungen att låna till allt? Hur kul är att glida i en dyrbil utan pengar i fickan? Har du bensinpengar ens till den?

Jag menade givetvis att de 95% du nämnde skulle köpa det Ca$h! OCh det tror inte jag att 95% här skulle ha råd med!

Sen hade vi det med jämförelse, möjligen har inte min 323-kom ihåg (Alpina- Edition), det skiljer sig från den vanliga 323:an inte vunnit någonting, men nu jämförde vi inte en speciell modell utan hela märket och Audi ligger i lä vad gäller vunna utmärkelser i bl.a tävlingar gentemot BMW!

Jag har nog mer cash än vad du tror men vad hör det hemma här?
Jag har föresten två bilar om du är så intresserad i min ekonomi, bägge är Audis Turbo femmor... Men förövrigt så är det snart 4 år sedan jag tog det lånet............

Och din 323 Alu motor är samma som sitter i alla 323or, det vill säga en 325 motor i Aluminium med 328ans insug å lite andra strypningar som gör att den bara har 170hästar.


Och du skrev förövrigt att ingen skulle ha råd, det är inte samma som att köpa Cash, de flesta kan nog spara undan en tusing i månaden och sen köpa i slutet av året annars.

Men vart vill du komma med det här? att du har en så super dyr bil från BMW att du helt enkelt är över mängden? din 323a är förövrigt för årsmodellen ett av de billigaste alternativen hos BMW!

De ska va gött å leva
TCB
7 oktober 2005 · 129 Inlägg

men tyvärr så var ju amerikanarna bäst på motorer=)

Delerium Carpenter
7 oktober 2005 · 310 Inlägg

Men snälla, låg what? Vet du ens vad vi diskuterar? häng med hela diskussionen från början istället för att läsa bakifrån eller sista inlägget! Hur länge har du varit medlem här? Hur kan du veta vad det är för typer av mponniskor man diskuterar här vs autopower? Sen så skiter jag i vad du tycker om hur jag är här eller på autopower! Man blir som man umgås, har du hört det?

Hänga med?? med dina j*ävla resonemang kan man inte annat än gå vilse, har du tänkt på hur du själv skriver, hur du själv uttrycker dig själv och hur andra uppfattar dig?


Man blir som man umgås?

Jag bryr mig inte om hur du umgås men tydligt så ses härifrån 2 olika sidor.

Dom här uppfattas av mig som människor man kan diskutera med.


Det verkar inte vara din starka sida då du uppfattar alla som fattiglappar
som inte ens har råd med ett däck?

Läste att du hade bott här 4½ år? vad har du för tidigare utbildningar som gör dig så speciell som får åka runt i en alldeless egen helig 323:a?

Ställer frågan så istället

Senast redigerat av Delerium (7 oktober 2005)

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Black Knight
7 oktober 2005 · 711 Inlägg

Vad jag har för utbildning har absolut inte du med och göra, men det räcker till att ge mig en 323, en jeep, ett hus, även HD bl.a! Det där med däck, började med att folk tyckte att BMW'n i länken gick bra "bara för att vara BMW" och det var där allting började, så om du går några sidor bakåt då "förhoppningsvis" fattar du vad det hela handlar om! Det har inte direkt med fattigdom och göra, utan attityden hos vissa användare. Såsom, " fan va' bra den gick för att vara en BMW" när personen i själva verket kör en skoda, eller"BMW, hehe de ser alla likadana ut" och mäönniskan i frågan kör en gammal volvo.

Ungeför somatt jag skulle säga, "fan vad den bilen gick bra för att vara en Porsche" Och själv kör jag en BMW! Hänger du med nu?

Måste även berömma dig för din detektiv-arbete! Wow, så svårt veta vad jag heter på autopower när jag länkar hit från min signatur! Vad heter du på autopower då Mr 007?

Angåend min 323, visst är den helig, men det är en ovanlig-utgåva som såldes endast i Tyskland, Österrike och Schweiz. Den skiljer sig från den vanliga 323.an både i effekt och utseende! Nu fick jag tyvärr inte de 19" Alpina-fälgarna på köpet, annars satt de på som original!

Senast redigerat av Black Knight (7 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Attenator
7 oktober 2005 · 404 Inlägg

Hehe, gillar ditt inlägg där TCB smile Trevlig omväxling i allt tjafs iaf!
Jag kan inte påstå att amerikanarna är bäst på motorer men de gör iaf de största och de är inte fy skam! Tycker min small block går hur fint som helst.

Vem skulle vilja köpa ett(!) hjul från en M6:a överhuvudtaget? svårt att få användning av om man inte har en M6 och behöver nytt reservhjul smile

De var mitt försök att bryta tjafset

Senast redigerat av Attenator (7 oktober 2005)

BMW 2002 (1972)
Delerium Carpenter
7 oktober 2005 · 310 Inlägg

"Vad jag har för utbildning har absolut inte du med och göra"
Klart jag inte har med det att göra men när du skriver så säkert att 95% av folket här inne inte ens har råd med ett däck.

Så varför kan inte jag ifrågasätta din inkomst om du kan ifrågasätta alla andras?

Sen så heter jag Delerium på AP också, Daniel heter jag i vanliga fall jag har inget att gömma mig för frågar du snällt får du säkert min e-mail också.

+ Att du hjälper knappast BMW:s "jantelags-rykte" genom att diskutera som du gör, du gör det endast värre låt grabbarna skriva som dom vill och sen kan vi titta på tider runt ringen, 0-100 osv. en sak att sitta på nätet och säga min gör 0-100 på 2.56 sek mätt med VÄäRstaA g-tech.

Spille rill tare i verkligheten istället

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Stefan1973
7 oktober 2005 · 305 Inlägg

Vilket krigande smile

Bmw 750 har mycket bra argument .
Bilen är klart byggd att framföras i 250 km/h under långa turer/sträckor  så som många bmw är med 6:or och upp.  Mercedes likaså
Riktigt Autobahn lok med hög komfort och kvalitet smile
Inga Asiater hänger med i den ligan eller skandinaviska märken heller.

Black Knight
7 oktober 2005 · 711 Inlägg

bmw750 skrev:

Delerium skrev:
"Vad jag har för utbildning har absolut inte du med och göra"
Klart jag inte har med det att göra men när du skriver så säkert att 95% av folket här inne inte ens har råd med ett däck.

Så varför kan inte jag ifrågasätta din inkomst om du kan ifrågasätta alla andras?

Sen så heter jag Delerium på AP också, Daniel heter jag i vanliga fall jag har inget att gömma mig för frågar du snällt får du säkert min e-mail också.

+ Att du hjälper knappast BMW:s "jantelags-rykte" genom att diskutera som du gör, du gör det endast värre låt grabbarna skriva som dom vill och sen kan vi titta på tider runt ringen, 0-100 osv. en sak att sitta på nätet och säga min gör 0-100 på 2.56 sek mätt med VÄäRstaA g-tech.

Spille rill tare i verkligheten istället

kan faktiskt hålla med dilerium...
du har bott här i 4,5 år om jag inte såg fel??

hur i helvete har du råd med en sån bil?? stått o sladdat kebab?? din bmw är mycket mindre än min, både i motor,prestanda,strlek. o JAG KÖR IFRÅN DIG!

du är ett manschauvunistiks svin som inte vet hur man skall uppföra sig..

Men gäzzZZzzp. min pappa är större än din, och? Jag jobbar som konsult för ett irländskt/italienskt företag! Att jag behärskar engelska och italienska flytande gör mig än mer attraktiv på marknad dessutom så kan jag svenska bättre än dig verkar det som trots att jag inte bott här lika länge som Du! big_smile

Sist men inte minst angående din BMW, ärligt talat, en 88 års modell 750, vem bryr sig om den tar min bil, vilket jag tvivlar på, den har i alla fall ingen chans från 0 - 100, jag tvivlar även på att den skulle ha en chans innan 200.  Men ok, den tar min bil, är du nöjd nu? big_smile

I övrigt så äger min sambo en 740i E38! Du behöver inte styla för mig med din 750 bara så du vet! big_smile

Det får bli sista inlägget i den här tråden!

I rest my case!
Buona notte!

Senast redigerat av Black Knight (7 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Black Knight
7 oktober 2005 · 711 Inlägg

bmw750 skrev:
jaså?? ... hmm 0-100, inga problem, 0-275 inga problem, då jag har dubbelt så stor bil som dig..
o lonsult, nja det vete fan... svenskan likaså...
ja ge dig du i tråden, det är lika bram innan du retar upp hela garaget...

Bara en sista sak, din bil-väger bra mycket mer än min, dessutom så är min bil lite modifierad tillskillnad från de vanliga 323:or! Jag kan säga dig att, jag tävlade med en Merceds CL500 och jag tog honom enkelt de första 200-250m men Mercan kom senare och körde om mig, och det är inte konstigt de går så in i helvete bra! Och tänk en CL500 ligger på 320 hk och går bra mycket bättre än din gamla 750! Så 0-100 eller till och med 200 har din gamla 750 inget och sätta mot min modifierade 323-Alpina edition!

By the way, du har fortfarande inte lärt dig att bärja en ny mening med stor bokstav! Lite pinsamt och säga det till dig hela tiden trots jag själv inte behärskar svenska och den svenska grammatiken och skriv-tekniken så bra!

Nu kan jag säga på riktigt att, i rest my case och hoppas moderatorn låser den här sandlåda-tråden!

Senast redigerat av Black Knight (7 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Black Knight
7 oktober 2005 · 711 Inlägg

bmw750 skrev:
skulle inte tippa på det, då jag har 352 plus 45 i chippning...

Vad har du för chips, är det från OLW eller är det en dill chips från Estrella? big_smile

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Black Knight
7 oktober 2005 · 711 Inlägg

bmw750 skrev:

Black Knight skrev:

bmw750 skrev:
skulle inte tippa på det, då jag har 352 plus 45 i chippning...

Vad har du för chips, är det från OLW eller är det en dill chips från Estrella? big_smile

Ett dillchips heter det för övrigt...
sen är det chip som du nog inte har i din...

Nej, jag behöver inte mata min pärla med chips, då är det risk att han blir för tjock! big_smile Oj då heter det  ett dillchips, no shit. Jag retas med dig vettu! smile Att du fortfarnade inte skäms för att rätta mig när du själv skriver som om du gick i tvåan. Tur för dig att jag är barnkär, annars hade jag fått dig lipa för länge seden. Missförstå mig rätt nu, jag tycker du skriver som om du var ett barn! big_smile

NU,alltså ärligt talat, nu lägger jag ner det här för allas trevnad. Det är inte menningen att andra ska få läsa den här skiten här! Jag är främst här för att hjälpa andra om de vill ha hjälp med något angående deras bilar och jag är här även om jag behöver hjälp med något. Har fan inte ork och ödsla tid på sådana typer som dig! Chips i en 750i! big_smile

Senast redigerat av Black Knight (7 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
o0ski M-Driver
7 oktober 2005 · 16 Inlägg

bmw750 skrev:
jaså?? ... hmm 0-100, inga problem, 0-275 inga problem, då jag har dubbelt så stor bil som dig..
o Konsult, nja det vete fan... svenskan likaså...
ja ge dig du i tråden, det är lika bra innan du retar upp hela garaget...

får jag gissa din ålder?? du e en dagdrömmande 11-åring va?? och det är din pappas bil du har på bild??

GTIClubsport
8 oktober 2005 · 451 Inlägg

riktig tung fotad fast andra var lite mesa har ja fel ?

SamLaG MeD FöRaReN UnDer FäRd Är StRänLiGeN FöRbJuDeT MeN JaG StAnNaR GäRnA!!
Volkswagen GTI Clubsport "Max Utrustad" (2017)
BMW Alpina B3 Biturbo "Alpina B3 Nr 002" (2007)
Delerium Carpenter
8 oktober 2005 · 310 Inlägg

"Men gäzzZZzzp. min pappa är större än din, och? Jag jobbar som konsult för ett irländskt/italienskt företag! Att jag behärskar engelska och italienska flytande gör mig än mer attraktiv på marknad dessutom så kan jag svenska bättre än dig verkar det som trots att jag inte bott här lika länge som Du!"

jag kan bygga ett stort jävla hus innan du ens hinner säga kant-element skillnaden mellan dig och kan vara hårfin ärr waay outa line jag bryr mig inte om vilket men din jävla attityd tror jag inte uppskatattas av dom flesta här

SE PÅ DET HÄR: DET ENDA DU SKRIVER ÄR SNOPNA JÄVLA KOMMENTARER SOM ÄR TOTALT JÄVLA OMÖJLIGA ATT SVARA PÅ
ta din jäcla sniik 323:a å brinn för ingen vill ha di här

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Delerium Carpenter
8 oktober 2005 · 310 Inlägg

Och det där var inte ens jag utan min kompis mogen eller inte så tycker jag han har rätt!

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Black Knight
8 oktober 2005 · 711 Inlägg

Delerium skrev:
"Men gäzzZZzzp. min pappa är större än din, och? Jag jobbar som konsult för ett irländskt/italienskt företag! Att jag behärskar engelska och italienska flytande gör mig än mer attraktiv på marknad dessutom så kan jag svenska bättre än dig verkar det som trots att jag inte bott här lika länge som Du!"

jag kan bygga ett stort jävla hus innan du ens hinner säga kant-element skillnaden mellan dig och kan vara hårfin ärr waay outa line jag bryr mig inte om vilket men din jävla attityd tror jag inte uppskatattas av dom flesta här

SE PÅ DET HÄR: DET ENDA DU SKRIVER ÄR SNOPNA JÄVLA KOMMENTARER SOM ÄR TOTALT JÄVLA OMÖJLIGA ATT SVARA PÅ
ta din jäcla sniik 323:a å brinn för ingen vill ha di här

Jävla fjant, du ska fan inte hota folk på internet. Du är inte så jävla osynlig som du tror!

Senast redigerat av Black Knight (8 oktober 2005)

Oo=00=oO
http://www.garaget.org/?car=1182
Blow My Whistle
Delerium Carpenter
8 oktober 2005 · 310 Inlägg

Vill du ha mitt nummer?? du kan få det på 2 röda om du vill?

jag tycker att din nivå är så jäkla låg som den kan vara

Jag ber garaget.org:s ägare/moderatorer om ursäkt
om jag sjunkigt för lågt och samtidigt så har dom rätt att radera det som inte passar!

MEN kalla mig fjant ? kom hit och säg det istället så ska jag ta det som rättmäktigt är rätt på bilen?

För jag menar det, är det inte mina skatte-pengar som rullar där?

Det sista du ska tro din lille fan är att jag är rädd för dig!
anywhere anyplace

"Det gör ingenting, du är säkert jätte bra på andra saker!" =)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang