Nån som spelar eller spelat Soft airgun seriöst?

ghost_boy83 CREW
28 mars 2007 · 2 594 Inlägg

TobLju skrev:
Kollade på filmen, väntar förväntansfullt när det ska pangas på... så hör man som små smatterband smälla. big_smile
Men det verkar ju vara roligt iaf. smile


Ni har inte funderat på att gå med i hemvärnet?

Nääää Inte lika roligt ju detta är ju mera fritt oftas dom som spelar är ju folk som är med i hemvärnet ochså

940R
28 mars 2007 · 1 567 Inlägg

Att spela softairgun verkar coolt "MEN" Känns lite mesigt i mina ögon/öron.
Visst är det tufft med alla dessa vapen, kläder och utrustningar.Men när det väl blir lite action och pang pang så blir det bara löjligt av att höra dessa vapen som låter pui pui pui.... Drar ner helhetsintycket till 99% enligt mig. Även om ni som spelar säkert har en annan åsikt.

What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS
Kia Sportage GTline "GTline" (2016)
ghost_boy83 CREW
28 mars 2007 · 2 594 Inlägg

940R skrev:
Att spela softairgun verkar coolt "MEN" Känns lite mesigt i mina ögon/öron.
Visst är det tufft med alla dessa vapen, kläder och utrustningar.Men när det väl blir lite action och pang pang så blir det bara löjligt av att höra dessa vapen som låter pui pui pui.... Drar ner helhetsintycket till 99% enligt mig. Även om ni som spelar säkert har en annan åsikt.

mjo kan förstå det, tyckte jag me innan jag började spela men man tänker inte på det så mycket adrenalinet tar över och man leversig in endå prova du med skit kul,laserdoom,painball låter inget det heller ändå är det svinkul!!

John87 Stolt Volvoägare
28 mars 2007 · 4 913 Inlägg

Fanns en period när jag gick i 9:an (jag vet, jag är ung), då man lirade mycket Soft Air Gun med kompisarna, men vidare seriöst blev det aldrig.

Förbannat skoj dock big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.
ghost_boy83 CREW
29 mars 2007 · 2 594 Inlägg

ghost_boy83 skrev:
Hej vi är ett gäng på jobbet Som spelar rättseriöst vi har full militär utrustning mm
vi har även vapen som är realistiska som möjligt dom är altså gjort av stål och väger lika mycket, nästa helg skall vi möta ett gäng från härnösand det skall bli kul dom är spetsnut ryska specialstyrkan skulle va kul å höra om nån fler lirar?

här är en film från i sommar bergt kalas det det va över 700 pers som deltog

TSQ
29 mars 2007 ·

vapen å fjanteri... gå å träna kampsport/konst istället

ghost_boy83 CREW
29 mars 2007 · 2 594 Inlägg

Från tv4 repotage från vårat spel

Egedal
30 mars 2007 · 15 Inlägg

Coolt, påminner om slutövningen i lumpen.

-ROSEN-
30 mars 2007 · 237 Inlägg

Borde prova Paintball iställe de e mycke roligare o känns betydligt mer när du blir träffad;)

Världens Häftigaste....De E Jag de...
ghost_boy83 CREW
30 mars 2007 · 2 594 Inlägg

bmw_e38 skrev:
Borde prova Paintball iställe de e mycke roligare o känns betydligt mer när du blir träffad;)

som sagt är det inte lika värkligt när man lever sig in lovar dig dom flästa bössorna går 300m/sek + kulorna väger 0,30g käns mer änn paintball lovar

Le_Toy
30 mars 2007 · 17 Inlägg

Det är riktigt kul me softairgun. Körde seriöst för nått år sen me full militär mondering och riktiga vapen, inga hobbex grejor. Det känns att bli träffad det lover jag. Speciellt i huvudet tongue

Senast redigerat av Le_Toy (30 mars 2007)

ErskPersk Svindåre
30 mars 2007 · 1 433 Inlägg

brukar spela paintball med grabbarna på banor eller i skogen. verkligen jätteroligt!

They called us a Dead Generation, they told us that we wouldn't survive
They left us alone in the maelstrom, as you can see we're all clearly alive!

Feminism; Idelogin bottnar i att alla män är svin, och att kvinnor är lika bra som männen
Stairway to heaven or highway to hell? i´ll think i choose the highway!
Machin Fartmissbrukare
30 mars 2007 · 1 302 Inlägg

alltså kan någon vänlig själ förklara skillanden mellan dessa bössor å dom man köper på hobbex..
fattar givetvis att d är skilland.. men vad?
å vad kostar dom? vars får man tag på dom?
ser grymt roligt ut.. kanske lite väl seriöst för mig.. men ändå kul .. lite som när man lekte krig när man var liten smile

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
Le_Toy
30 mars 2007 · 17 Inlägg

Här kan du titta lite mer på seriösa softairgungrejor: http://www.combatzone.se/
Dom är sveriges största softairgun butik och är specealliserade på detta.

ghost_boy83 CREW
30 mars 2007 · 2 594 Inlägg

Machin skrev:
alltså kan någon vänlig själ förklara skillanden mellan dessa bössor å dom man köper på hobbex..
fattar givetvis att d är skilland.. men vad?
å vad kostar dom? vars får man tag på dom?
ser grymt roligt ut.. kanske lite väl seriöst för mig.. men ändå kul .. lite som när man lekte krig när man var liten smile

skilnaden är enorm vapnen väger lika mycket som riktiga och är tillverkade i stål/ aluminium kolfiber mm hobbex =plast sen skjuter dom fruktansvärt långt och hårt det går även att trimma upp dom vapnen kan kosta allt från 1,000-30,000 beroende på hur mycket pengar man har, men det är grymmt roligt skickar lite länkar http://www.airsoftsverige.com/lankar.asp

Tomten Tomten
30 mars 2007 · 1 065 Inlägg

ghost_boy83
Mina polare spelar seriöst och dom bor i timrå o sundsvall.
Dom finns på mitt forum kanske du till o med känner dom.

http://sundsvall.xforum.se/index.php

Mvh niklas

BMW 525i Touring M-sport "Familje Edition" (2002)
Chevrolet Impala 4dr HT "Pimpala" (1968)
andreas_hudik
31 mars 2007 · 82 Inlägg

Det ser faktiskt grymt roligt ut. Har varit sugen på att börja köra faktiskt, men inte så många här nere som kör när jag vet. Men man har ju faktiskt inte så långt till Sundsvall, så man kanske skulle handla sig en bössa själv å börja köra smile

ghost_boy83 CREW
2 april 2007 · 2 594 Inlägg

andreas_hudik skrev:
Det ser faktiskt grymt roligt ut. Har varit sugen på att börja köra faktiskt, men inte så många här nere som kör när jag vet. Men man har ju faktiskt inte så långt till Sundsvall, så man kanske skulle handla sig en bössa själv å börja köra smile

absolut det tycker jag

ghost_boy83 CREW
2 april 2007 · 2 594 Inlägg

här kommer lite bilder från helgens lir huh man är riktigt mör i kroppen nu smile men kul va det


http://www.dropshots.com/day.php?userid … e=20070401

Izual
2 april 2007 · 4 571 Inlägg

Ser ju riktigt kul ut big_smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang