Bilprovningen!!

Tompa_Vax Skogs Arbetare
2 april 2007 · 413 Inlägg

JAg har slut siffran 3 och ska besiktiga nu, men får man hem en lapp med tiden eller måste man ringa och boka??
nån som vet??

Go For It!!
zaraz Biltokig flicka
2 april 2007 · 126 Inlägg

annars e det supersmidigt att boka tid på deras hemsida smile

Opel Calibra 4x4 Turbo "Zalibra - Revival" (1994)
gamlingen
2 april 2007 · 5 198 Inlägg

Har du nyligen köpt bilen får du nog ringa och boka,, fick jag göra med svärgubbens.. ring och kolla med SBP

Tompa_Vax Skogs Arbetare
2 april 2007 · 413 Inlägg

men annars vet jag att man ska få hem det, jo köpte den av en firma vid årsskiftet, men ska ringa och kolla.

Go For It!!
Vivendi Lägger i en lägre växel och kör vidare! :)
2 april 2007 · 2 258 Inlägg

Men har du en trea på bilen är det alltså inställelseperiod januari - maj och då bör en eventuell kallelse ha kommit i december. Vet dock att det varit prat om att den där kallelesen med en föreslagen tid ska tas bort, då så många inte varit intresserade av den erbjudna tiden som ändå varit låst en viss period.

Gäller det Astran? Annars vet jag att nya bilar inte ska besiktigas varje år heller...

Det är busenkelt att boka tid via internet, och man kan jämföra bra också. Överhuvudtaget tycker jag bilprovningen har en mycket bra kundtjänst!

// Ellen smile

Kolla in min projekttråd!
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=96807
* Bara är inte så bara. Jag har sjukdomen ME - www.rme.nu *
Få har dött av att kämpa vidare, många av att ge upp!
Tompa_Vax Skogs Arbetare
2 april 2007 · 413 Inlägg

nja, det är en 99, så den räknas ju väller inte som ny då ju, men pratade med dom, att det skulle då skickas till förra ägaren, firman, men ska beställa tid genom internet
Tack för svaren

Go For It!!
Greatsnyggo saabtok
2 april 2007 · 1 306 Inlägg

ja köpte min i  nov och slutsiffra 2 och min skulle senasr  bes april så ......Så maj  borde ju 3 vara då ....JAg fick lapp hem om att ja skulle boka tid   och ja gjorde det via nätet  enkelt och smidigt ....

SAAB= Se Andras Avundsjuka Blickar
Saab 9000 cse "Vinterpulkan" (1997)
MilleN
2 april 2007 · 9 108 Inlägg

Svar på frågorna har kommit och rubriken var dessutom dålig så jag låser.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang