Trozzo skrev:
Nej, nej, nej, inga såna fasoner, upp och ner gångar har vi alla. Det är jobbigt när det är jobbigt, men du kommer att ångra dig om du säljer den nu, ispeciellt när du redan lagt så mycket jobb på den. Vi är många som hejar på dig.
Ps vad är det som har hänt?
Jo de gör u det, jag får tackar för den peppande kommentaren gör mycket när man känner sig nere..
Jo de är lite tid bakom den och skulle knappast vilja sälja den som jag känner nu.. men när den där pajjade tappade jag orken.. men det gör väl alla när de går dåligt

Jo och jag tackar alla som hejar på mig, speciellt dig som hjälpt mig mycket nu

All kredit till dig!
Mvh Kim
AirOne Tackar för den peppande och trevliga kommentaren, kände mig bra nere och ingen flcikvän hemma heller så allt kändes väl åt helvete, men känns bättre nu, hoppas man får tag i grejen nu så man slipper lägga ut typ 700 spänn som en sån där säkert kostar

Ska tacka alla som backar upp mig med och skriver stöttande kommentarer! det gör mycket när man känner sig lite nere

Mvh Kim¨
Streckkoden Nä, och smågrejer är det med igentligen men känns tufft när det är gjutet och då undrar man va en sån kan kosta och när jag ska få dit takluckan

Jo jag får hålla med dig där, dumt äre men just då efter det hänt så kändes det som en lösning, men den lösningen är bara att glömma

hehe
Jo jag får noggöra det

Tackar för kommentaren och stöttningen man alltid får

Mvh Kim
RPMDennis Jo nu är jag gla igen

hehe
Tackar så mycket för de vänliga orden och peppningan

Gör riktigt mycket när folk skriver så här när man är nere!

Jag är stolt över mig själv såklart, de är en finbil jag kommer få sen

Tackar

Tackar återigen

det värmer!
mvh kim
cenoxide Jo den där dennis måste få många tjejer så snällt och fint han skriver

hehe
Nä de ska jag defenitift inte göra, jag ska stå imot grejerna som går sönder, tror fan grejer finns för att gå sönder..

Japp de ska jag nog göra, sen kommer flickvännen hem på söndag då kommer jag vara pigg och gla igen sen

Tackar så mycket för kommentaren

Mvh Kim